Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dienen elektrische ramen te werken?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dienen elektrische ramen te werken?

Een vraag van iemand.

Vraag is of een wagen afgekeurd wordt als de elektrische ramen niet meer werken?

Zie een paar topics lager ...

Comment

Ruiten moeten open en toegaan(keuring ziet dat na).Ik dacht dat er ook een hamertje moet aanwezig zijn om ruiten stuk te maken.Wie weet rijdt je ooit eens in het kanaal.
      Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk Berichten
        Ruiten moeten open en toegaan(keuring ziet dat na).Ik dacht dat er ook een hamertje moet aanwezig zijn om ruiten stuk te maken.Wie weet rijdt je ooit eens in het kanaal.
        Keuring voor verkoop wel. Er moet geen hamer aanwezig zijn. Dat is geen bus eh.

Comment

Volgens mij moeten ze niet open kunnen...........heb ooit een auto verkocht waarvan de rechtse ramen (v+a) NIET open gingen omdat dat systeem naar de kl*ten was en ik er geen geld meer wou aan uitgeven....
          Heb de ramen gestut met een balkje en de wagen laten keuren voor verkoop.....geen probleem

Staat dan wel bij opmerkingen , maar afkeuren lijkt me sterk....

De koper was trouwens op de hoogte van dit probleem en dit stond dan ook in de verkoopsovereenkomst .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
            Een vraag van iemand.

Vraag is of een wagen afgekeurd wordt als de elektrische ramen niet meer werken?
            De keuring gaat over veiligheid, dwz de banden, ophanging, zware roest....ruiten die niet open gaan horen daar niet bij.

Comment

Dienen electrische ramen te werken ?

Volgens mij niet maar ze hebben mijns inziens ook geen recht op stempelgeld.

Comment

Working...
              X