Oorspronkelijk geplaatst door Brammstein
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oosterweelverbinding
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIeNu ontopic : saaie brug en veel kosten en belastingen stijgen wie zegt dat ze geen tol ofzo gaan vragen
Belastingen stijgen? En was het niet de VLD die riep dat het de belastingen ging verlagen? Is gebeurd, 20€ per jaar, kostte veel geld, en voelden we amper wat van.
Die brug moet er komen! Hoeveel geld dat het zou besparen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIeoK meneer de vice president
Nu ontopic : saaie brug en veel kosten en belastingen stijgen wie zegt dat ze geen tol ofzo gaan vragen
Maar ik denk dat de meeste er geen idee van hebben hoeveel dat de haven van Antwerpen opbrengt.
Als je weet dat ons BBP voor 75% uit export bestaat, zal je wel snappen dat die kosten meer dan gerechtvaardigd worden, aangezien de haven veel transacties per dag verhandeld.
De overheid investeert daarom ook veel in de export (zoals ook het Deurganckdok), want moest onze export wegvallen, dan wordt dat een katastrofe voor ons.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door the SaintDie brug zal idd héél veel kosten!
Maar ik denk dat de meeste er geen idee van hebben hoeveel dat de haven van Antwerpen opbrengt.
Als je weet dat ons BBP voor 75% uit export bestaat, zal je wel snappen dat die kosten meer dan gerechtvaardigd worden, aangezien de haven veel transacties per dag verhandeld.
De overheid investeert daarom ook veel in de export (zoals ook het Deurganckdok), want moest onze export wegvallen, dan wordt dat een katastrofe voor ons.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIeNu ontopic : saaie brug en veel kosten en belastingen stijgen wie zegt dat ze geen tol ofzo gaan vragenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
De brug zou ook veel van het verkeer dat nu door de stad (lees onze straat ) moet afleiden naar die brug
op basis hiervan zeg ik Bouwen die handel
anderzijds zijn er vele nadelen zoals de prijs ervan, weeral werken in Antwerpen (nu er al zoveel zaken failliet zijn)
op basis hiervan zeg ik Afvoeren die handel.
Nadelen winnen toch wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzDe brug zou ook veel van het verkeer dat nu door de stad (lees onze straat ) moet afleiden naar die brug
op basis hiervan zeg ik Bouwen die handel
anderzijds zijn er vele nadelen zoals de prijs ervan, weeral werken in Antwerpen (nu er al zoveel zaken failliet zijn)
op basis hiervan zeg ik Afvoeren die handel.
Nadelen winnen toch wel
Trouwens, de voordelen winnen, zeker weten. Die paar zaken failliet wegen niet op tegen de winst die we maken op de slinking van de files.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram SWat heeft de lokale middenstand hier nu last van? Weinig hoor, A'pen blijft perfect bereikbaar door de zuidelijke ring...
Trouwens, de voordelen winnen, zeker weten. Die paar zaken failliet wegen niet op tegen de winst die we maken op de slinking van de files.
de files komen je OREN uit. je rijdt ergens heen en komt tot de constatatie da ze wéér ergens een of andere straat hebben afgesloten. het is hier echt een ramp.
en geloof me maar da er menige handelszaken onder lijden. zoals mercedesrullz reeds zei, er zijn er al enkele failliet gegaan. valt hard te betreuren. da zijn dingen die ni zomaar mogen weggelachen worden...
Comment
Comment