Oorspronkelijk geplaatst door sibi
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oosterweelverbinding
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenTgoh ja, das een erfenis dat we meekrijgen hé, weinig aan te doen...
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenEn een gewone personenauto zou 'maar' 2€ tol moeten betalen, pak met een abonnement maar 1.5, breng dat in op het werk, problem solved...
Dat zou ongeveer 400 euro per jaar zijn.
Ik vind dat erg.
Dan rij ik - zoals ik al langer zei - maar verder door Antwerpen centrum langs de huizen van de lokale politiekers.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Tol is een maat voor niets. België is daar te klein voor om incontournable te zijn. Antwerpen zeker.
Truckers die op prijs concurreren, gaan gewoon omrijden langs Temse. De rest rekent de extra kost door naar de klant, en dat zijn wij. Miljarden gaan in een tunnel die nauwelijks zichzelf gaat terugbetalen, en voor de rest blijft Antwerpen vrolijk gridlocked.
Comment
-
Is er nu al ergens een afbeelding / kaart / tekening van wat het nu uiteindelijk gaat worden want ik snap er nog altijd niks van. Sluiten van de ring .... de ring loopt toch van linkeroever over luchtbal naar de haven? Welk deel moet dan gesloten worden? 't Bovenste deel? De grote stroom komt toch van limburg/kempen naar Brabant/O-Vl ?__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenPlannetje geeft meestal een beter beeld:
all credits to Hilde Crevits
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenPlannetje geeft meestal een beter beeld:
all credits to Hilde Crevits__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichtenluchtbal
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichtenschijnpoort
Degene die de huidige situatie door en door kennen, kunnen niet anders dan erkennen imo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtendat ziet er zeer goed uit, maar waarom is er geen verbinding tussen E17 en buitenring????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtendat ziet er zeer goed uit, maar waarom is er geen verbinding tussen E17 en buitenring????
Veel verkeer stroomt van E313/E34 Noord Antwerpen naar O-Vl en omgekeerd.
Wat doen ze ermee? Terug over die kleine ring, in dat kennedygat. :facepalm:__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenOmdat je dan al een 4de scheldetoltunnel moet gaan graven...__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenik versta dat dus echt niet he.
Veel verkeer stroomt van E313/E34 Noord Antwerpen naar O-Vl en omgekeerd.
Wat doen ze ermee? Terug over die kleine ring, in dat kennedygat. :facepalm:
Comment
-
-
Ok; laat Antwerpen dan maar vastslibben.
Ik zei het al: 't is voor ambitieuze mensen.
Hoe doen ze het in Zeebrugge? Twee bruggen in de buurt van elkaar. Is de ene open, kan je langs de andere. En schepen moeten juist iets trager varen.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenOk; laat Antwerpen dan maar vastslibben.
Ik zei het al: 't is voor ambitieuze mensen.
Hoe doen ze het in Zeebrugge? Twee bruggen in de buurt van elkaar. Is de ene open, kan je langs de andere. En schepen moeten juist iets trager varen.
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenEn die 3de scheldekruising en tunnel onder de dokken dan?
Comment
Comment