Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oosterweelverbinding
Collapse
X
-
Laat ons even realistisch wezen.
Eerst en vooral gaat die constructie zoveel tijd in beslag nemen, zonder dan nog de sowieso 'normale' extra tijd die de bouwfirma nodig heeft vermits zo'n werk toch altijd vertraging oploopt, dat het eigenlijk absurd is dat ze er komt.
Het Deurgangdock ligt er nu al, er meren reeds schepen aan, er zijn reeds containers overgeplaatst (van de Shangai company) van de Rechteroever naar de andere zijde en is het verkeer nu zo dramatisch toegenomen daar?
Denk het niet.
Ten tweede wordt het ook een tol-constructie, heeft de overheid nu nog niets geleerd na de toch wel vrij gigantische flater van de Liefkenshoektunnel? Precies niet. Blijkbaar gaan superideeën voor op het welzijn van de middenstand, bedrijven en ondernemingen.
Als laatste punt hoop ik ten zeerste dat het plan deze keer niet zoveel fouten bevat als dat van de Leien (wat wil zeggen dat die hoge lui uit Brussel best eens hier komt kijken naar de situatie.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzLaat ons even realistisch wezen.
Eerst en vooral gaat die constructie zoveel tijd in beslag nemen, zonder dan nog de sowieso 'normale' extra tijd die de bouwfirma nodig heeft vermits zo'n werk toch altijd vertraging oploopt, dat het eigenlijk absurd is dat ze er komt.
Het Deurgangdock ligt er nu al, er meren reeds schepen aan, er zijn reeds containers overgeplaatst (van de Shangai company) van de Rechteroever naar de andere zijde en is het verkeer nu zo dramatisch toegenomen daar?
Denk het niet.
Ten tweede wordt het ook een tol-constructie, heeft de overheid nu nog niets geleerd na de toch wel vrij gigantische flater van de Liefkenshoektunnel? Precies niet. Blijkbaar gaan superideeën voor op het welzijn van de middenstand, bedrijven en ondernemingen.
Als laatste punt hoop ik ten zeerste dat het plan deze keer niet zoveel fouten bevat als dat van de Leien (wat wil zeggen dat die hoge lui uit Brussel best eens hier komt kijken naar de situatie.)
Waarom draait de Liefkenshoektunnel niet goed? Dat komt door slechte verbindingswegen naar de ring R1, E17, E34/E313, E19 A'pen/Brussel en E19 A'pen/Breda. De Liefkenshoektunnel is een onderdeel van de grote ring. Als je toevallig thuis nog oude wegenkaarten hebt liggen dan zul je daar de geplande (1972) grote ring op terug vinden. Deze gaat van de A12 Bergen-Op-Zoom naar de E34/E313 richting Lier/Boechout over Kontich (E19 A'pen/Brussel) naar Hemiksem dan over de Schelde naar Kruibeke (aansluiting E17) om via Beveren aan te sluiten op het complex E34 (A'pen Knokke) naar de Liefkenshoektunnel.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Nieuw concept is uitgewerkt (met een iets andere vormgeving en andere ligging)
Comment
-
Oosterweeltunnel.
Park Linkeroever. Boven de N49, links vebindingsweg E17/R1 met de N49, onder Ch. De Costerlaan en rechts is de verbinding naar de Oosterweeltunnel
Aansluiting met de Oosterweelverbinding vanop de Ring
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtennice
ik ben pro
Ik ook. 't Is nodig.
Bovendien: moet een gewéldig project zijn als ingenieur ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenAllez, ben eens benieuwd wat dat gaat geven.
2011 beginnen of afgewerkt?
Hoelang gaan ze daar aan bezig zijn?
Start was voor 2008 dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenIk ook. 't Is nodig.
Bovendien: moet een gewéldig project zijn als ingenieur ...
(of was dat een ander project)
Comment
-
Dat ze maar maken dat die verbinding af is, kan ik iendelijk het ronderecord "Ringen rond Antwerpen" neerpoten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenIk zie dit topci pas. Tis een paar dagen terug op 't nieuws geweest, maar kwas te laat. Wat is eig de bedoeling en waar gaat die brug juist komen? Naar 't schijnt gaat dit de ring vervangen. Maar hoe geraak ik dan nog in Borgerhout?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenDe Ring blijft, maar zal gewoon aansluiting vinden op dit project (R2 dan denk ik en niet R1)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenIk zie niet in waarom de R2 wel en de R1 niet.
De R1 ligt toch niet aan de Oosterweel verbinding...
Comment
Comment