Dat van die subaru geloof ik niet . Een F1 wagen produceert 5g bij het remmen dan zul je tegen de 4g met de subaru zitten. Yeah right
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Afstand houden
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenDat van die subaru geloof ik niet . Een F1 wagen produceert 5g bij het remmen dan zul je tegen de 4g met de subaru zitten. Yeah right
Als het droog was kwam er vandaag een filmpje is ons gisteren beloofd en... jawel hoor, het is droog !
We gaan iets fenomenaal aanschouwen ik voel het in mijn tenen... Ik kan al bijna niet meer wachten tot dat beeldmateriaal verschijnt.Last edited by Elwood; 13/04/2013, 12:42.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenGe zijt een beetje als Judas die geloofde ook niets ! Waarom zou die mens daarover liegen ?
Als het droog was kwam er vandaag een filmpje is ons gisteren beloofd en... jawel hoor, het is droog !
We gaan iets fenomenaal aanschouwen ik voel het in mijn tenen... Ik kan al bijna niet meer wachten tot dat beeldmateriaal verschijnt.
Maar het volgt, wacht dus nog even met uitlachen. Als blijkt dat je je gelijk haalt, ga ik mijn faal gerust toegeven (ik zit er niet mee in om eens 'af te gaan'), maar nu even geen zin in, begrijpelijk denk ik ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenInderdaad, ik vind het tof uw sarcasme te aanschouwen, ik zou hetzelfde doen. Het filmpje gaat echter vandaag niet gemaakt worden, want mijn grootmoeder is overleden, dus kunde nu wel even mijn zak opblazen, no offence.
Maar het volgt, wacht dus nog even met uitlachen. Als blijkt dat je je gelijk haalt, ga ik mijn faal gerust toegeven (ik zit er niet mee in om eens 'af te gaan'), maar nu even geen zin in, begrijpelijk denk ik ...
Deelneming. Filmpje komt wel later. Uw zak opblazen staat echter niet in de planning.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenDeelneming. Filmpje komt wel later. Uw zak opblazen staat echter niet in de planning.Last edited by |) ][ |V| ][; 13/04/2013, 15:50.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenDank je. Mijn excuses voor de onbeleefdheid, het was er uit zonder nadenken. Filmke kan mss weekje langer duren, maar je moet me er maar aan herinneren, komt goed, want als ik zo abuis ben in mijn meetwerken, dan wil ik het toch zelf ook weten voor ik me in een zijn gat boor. :p
Geen probleem... Maar vergeet dat filmpje maar want wat je zegt is gewoon onmogelijk. Je hebt het verkeerd voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenGeen probleem... Maar vergeet dat filmpje maar want wat je zegt is gewoon onmogelijk. Je hebt het verkeerd voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenEn toch ga ik het testen. Als ik abuis ben, ga ik zoals gezegd makkelijk toegeven. Met uw F1 cijfers begin ik wel te geloven in waanbeelden, maar dan moet ik wel ergens serieus fout gemeten hebben. Als gij het niet wilt zien, dan doe ik het gewoon om het zelf te weten hoor.
Wil het zelfs heel graag zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten@ Dimi mijn oprechte deelneming met uw verlies, en zo'n verlies irl toont andermaal de trivialiteit van internet discussies aan.
Veel sterkte aan U en uw familie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenGe zijt een beetje als Judas die geloofde ook niets ! Waarom zou die mens daarover liegen ?
We gaan iets fenomenaal aanschouwen ik voel het in mijn tenen... Ik kan al bijna niet meer wachten tot dat beeldmateriaal verschijnt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenDit filmpje wil ik alvast niet missen! Staat die Sub op (semi)slicks?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
Comment