Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afstand houden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
    Das maar van 80-0. Die 20% meer snelheid zal veel meer dan 20% remafstand geven.
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
      Das maar van 80-0. Die 20% meer snelheid zal veel meer dan 20% remafstand geven.
      Dat weet ik, maar afgaande op de berekeningen die men gebruikt in de regelgeving, zou 0-80 31m in beslag nemen (puur remafstand, zonder reactieafstand), terwijl een standaard autootje het doet in 15.
      Mss gewoon filmpje afwachten voor we grappig doen?

Comment

Van 100km/u naar 0 :

Aventador LP-700 4 32.7 meter
        Lamborghini Gallardo LP 570-4 Superleggera 32.6 meter
        Porsche 911 GT3 RS 4.0 33.7 meter

Om nog even te verduidelijken uw Subaru van 120km/u naar 0 ... 19 meter

Gelooft u nu echt dat Lamborghini zou bezuinigen op zijn remmen als ze 50% remweg zouden kunnen inkorten of erger nog niet de kennis in huis hebben die u wel hebt???

Last edited by Elwood; 17/04/2013, 23:34.

Comment

Dat weet ik, maar afgaande op de berekeningen die men gebruikt in de regelgeving, zou 0-80 31m in beslag nemen (puur remafstand, zonder reactieafstand), terwijl een standaard autootje het doet in 15.
          Hola, ik heb nog nergens grappig gedaan. Ik moet bekennen dat ik géén idee heb op welke afstand mijn wagen van 120-0 komt. Er is 1 tweewieler waarmee ik dat wel regelmatig test. Eerst en vooral wordt die sowieso grandioos onder tafel geremd door bijna iedere wagen en ten tweede sta ik er steeds van verbaast hoe veel afstand die laatste 20-0 nog in beslag nemen, zeker al je van +100 komt. Bij een wagen heb ik dat nog nooit zo intens ervaren als bij gelijk welke tweewieler. Dat kan alvast veel verschil maken.
          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
          Motoren & Tjeurisme

Comment

Mogen we al grappig doen ?

Comment

Waar blijft dat film van de subaru nu

Comment

Zijn jullie eigenlijk allemaal werkloos of wat is dat?
                De enige vrije dag dat ik had sinds hier een "discussie" begon, was om naar een begrafenis te gaan. En daar te laat komen omdat er enkele mannen van het internet een filmke willen zien, ging waarschijnlijk niet goed overkomen.
                Last edited by |) ][ |V| ][; 22/04/2013, 21:47.

Comment

Zijn jullie eigenlijk allemaal werkloos of wat is dat?
                  Als ge uw stoptechnologie verkoopt hoeft ge nooit meer te werken !
                  Alleen maar racen en uw goesting doen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                    Als ge uw stoptechnologie verkoopt hoeft ge nooit meer te werken !
                    Alleen maar racen en uw goesting doen...
                    Een patent is nog te duur, daarom veel werken zodat ik er voor kan sparen.

Comment

ik weet dat ge verkeerd zijt.
                      Maar dit komt omdat als we in de auto zitten altijd het gevoel hebben dat je korter remt dan de werkelijkheid. Dat gevoel heb ik ook. Maar als je het werkelijk gaat nameten dan verschiet je toch.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                        Waar blijft dat film van de subaru nu
                        Wil dat ook wel eens zien...

Comment

tja . Nu wordt stilaan toch wel tijd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                            tja . Nu wordt stilaan toch wel tijd
                            En het is droog...

Comment

Film zal er niet komen we zijn al een paar weken verder.

Comment

Filmke kan mss weekje langer duren, maar je moet me er maar aan herinneren, komt goed, want als ik zo abuis ben in mijn meetwerken, dan wil ik het toch zelf ook weten voor ik me in een zijn gat boor. :p

Afwachten...

Comment

Ik zou iets anders beginnen doen, anders zit je hier nog een paar weken met jullie duimen te draaien.

Comment

Ik zou iets anders beginnen doen, anders zit je hier nog een paar weken met jullie duimen te draaien.
                                    Dus ge hebt zelfs nog niet stiekem geprobeerd om te zien op hoeveel meters dat spel stilstaat of weet ge al hoe laat het is ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ollek Bekijk Berichten
                                      Dus ge hebt zelfs nog niet stiekem geprobeerd om te zien op hoeveel meters dat spel stilstaat of weet ge al hoe laat het is ?
                                      Eigenlijk nog niet geprobeerd.
                                      Ondertussen heb ik ook al lang toegegeven dat ik naar alle waarschijnlijkheid "een beetje" mismeten heb de eerste keer, je hoeft er niet telkens over door te drammen hoor.

Comment

nieuwe mercedes s claimt hetgeen den dimi beweerde, blijf evezogoe kurjeus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          nieuwe mercedes s claimt hetgeen den dimi beweerde, blijf evezogoe kurjeus
                                          Is een soort van noodremsysteem waarbij er een airbag onder de auto openklapt om zo een grotere weerstand te creëren. Is dus een eenmalig iets in normale omstandigheden Zal dat ook wel 37 meters oid zijn.

Comment

Working...
                                          X