Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Afstand houden
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenDas maar van 80-0. Die 20% meer snelheid zal veel meer dan 20% remafstand geven.
Mss gewoon filmpje afwachten voor we grappig doen?
Comment
-
Van 100km/u naar 0 :
Aventador LP-700 4 32.7 meter
Lamborghini Gallardo LP 570-4 Superleggera 32.6 meter
Porsche 911 GT3 RS 4.0 33.7 meter
Om nog even te verduidelijken uw Subaru van 120km/u naar 0 ... 19 meter
Gelooft u nu echt dat Lamborghini zou bezuinigen op zijn remmen als ze 50% remweg zouden kunnen inkorten of erger nog niet de kennis in huis hebben die u wel hebt???
Last edited by Elwood; 17/04/2013, 23:34.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenDat weet ik, maar afgaande op de berekeningen die men gebruikt in de regelgeving, zou 0-80 31m in beslag nemen (puur remafstand, zonder reactieafstand), terwijl een standaard autootje het doet in 15.
Mss gewoon filmpje afwachten voor we grappig doen?Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenMss gewoon filmpje afwachten voor we grappig doen?
Comment
-
Zijn jullie eigenlijk allemaal werkloos of wat is dat?
De enige vrije dag dat ik had sinds hier een "discussie" begon, was om naar een begrafenis te gaan. En daar te laat komen omdat er enkele mannen van het internet een filmke willen zien, ging waarschijnlijk niet goed overkomen.Last edited by |) ][ |V| ][; 22/04/2013, 21:47.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenZijn jullie eigenlijk allemaal werkloos of wat is dat?
Alleen maar racen en uw goesting doen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenAls ge uw stoptechnologie verkoopt hoeft ge nooit meer te werken !
Alleen maar racen en uw goesting doen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenWaar blijft dat film van de subaru nu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtentja . Nu wordt stilaan toch wel tijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenFilmke kan mss weekje langer duren, maar je moet me er maar aan herinneren, komt goed, want als ik zo abuis ben in mijn meetwerken, dan wil ik het toch zelf ook weten voor ik me in een zijn gat boor. :p
Afwachten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenIk zou iets anders beginnen doen, anders zit je hier nog een paar weken met jullie duimen te draaien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ollek Bekijk BerichtenDus ge hebt zelfs nog niet stiekem geprobeerd om te zien op hoeveel meters dat spel stilstaat of weet ge al hoe laat het is ?
Ondertussen heb ik ook al lang toegegeven dat ik naar alle waarschijnlijkheid "een beetje" mismeten heb de eerste keer, je hoeft er niet telkens over door te drammen hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtennieuwe mercedes s claimt hetgeen den dimi beweerde, blijf evezogoe kurjeus
Comment
Comment