jaja tuurlijk is eenmalig
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Afstand houden
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ollek Bekijk BerichtenMaar moesten ze het altijd doen met Subaru remmen zou dat revolutionair zijn.
Comment
-
ge kunt altijd snel stoppe hé. als ge tegen 100km/h op ne beton muur knalt, staat ge HEEEL snel stil. een dikke boom is gelijkaardig.
is ook éénmalig.
als chauffeur onderschat ge altijd de remafstand, en da merkt ge normaal heel snel als ge eens met de fiets moet stoppen omdat de auto voor u stopte. die 5meter voor u en de 20km/H dat ge deed, leken lang genoeg als remafstand.... da krom voorwiel en de buil op uwe kop, beweerde anders.
ge moet maar eens proberen aan de lichten. ff inschatten hoever de verlichtingspalen van elkaar staan (kleine wegen is tussen de 25 en 50meter). als er dan eens niemand achter u zit, probeerd ge eens een noodstop te maken op een referentiepunt. ge begint te remmen als ge een paal passeerd, en kijkt dan eens hoever ge nog doorging. ge zult er van verschieten. zowel dimi met zijne subaru als IEDEREE? op dit forum.
ik peis da ik content mag zijn met 100meter met de golf, en t zal een pak meer zijn met den dodge (2500kg, lege laadbak, dus de achterwielen schuiven en gaan dwars.dan moet ge remmen lossen om nog in te sturen, dus afstand vergroot).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenEigenlijk nog niet geprobeerd.
Ondertussen heb ik ook al lang toegegeven dat ik naar alle waarschijnlijkheid "een beetje" mismeten heb de eerste keer, je hoeft er niet telkens over door te drammen hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenEen beetje of een beetje veel misgemeten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenge kunt altijd snel stoppe hé. als ge tegen 100km/h op ne beton muur knalt, staat ge HEEEL snel stil. een dikke boom is gelijkaardig.
is ook éénmalig.
als chauffeur onderschat ge altijd de remafstand, en da merkt ge normaal heel snel als ge eens met de fiets moet stoppen omdat de auto voor u stopte. die 5meter voor u en de 20km/H dat ge deed, leken lang genoeg als remafstand.... da krom voorwiel en de buil op uwe kop, beweerde anders.
ge moet maar eens proberen aan de lichten. ff inschatten hoever de verlichtingspalen van elkaar staan (kleine wegen is tussen de 25 en 50meter). als er dan eens niemand achter u zit, probeerd ge eens een noodstop te maken op een referentiepunt. ge begint te remmen als ge een paal passeerd, en kijkt dan eens hoever ge nog doorging. ge zult er van verschieten. zowel dimi met zijne subaru als IEDEREE? op dit forum.
ik peis da ik content mag zijn met 100meter met de golf, en t zal een pak meer zijn met den dodge (2500kg, lege laadbak, dus de achterwielen schuiven en gaan dwars.dan moet ge remmen lossen om nog in te sturen, dus afstand vergroot).
Comment
Comment