Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afstand houden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

jaja tuurlijk is eenmalig

Comment

Er zijn vele mogelijkheden om eenmalig binnen de 20 meter te stoppen .

Comment

als elke auto eenmalig zo snel zou stoppen zouen er minder accidenten gebeuren

Comment

Maar moesten ze het altijd doen met Subaru remmen zou dat revolutionair zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ollek Bekijk Berichten
            Maar moesten ze het altijd doen met Subaru remmen zou dat revolutionair zijn.
            Originele Subaru remmen zijn nochtans niet erg goed te noemen.

Comment

ge kunt altijd snel stoppe hé. als ge tegen 100km/h op ne beton muur knalt, staat ge HEEEL snel stil. een dikke boom is gelijkaardig.
              is ook éénmalig .

als chauffeur onderschat ge altijd de remafstand, en da merkt ge normaal heel snel als ge eens met de fiets moet stoppen omdat de auto voor u stopte. die 5meter voor u en de 20km/H dat ge deed, leken lang genoeg als remafstand.... da krom voorwiel en de buil op uwe kop, beweerde anders.

ge moet maar eens proberen aan de lichten. ff inschatten hoever de verlichtingspalen van elkaar staan (kleine wegen is tussen de 25 en 50meter). als er dan eens niemand achter u zit, probeerd ge eens een noodstop te maken op een referentiepunt. ge begint te remmen als ge een paal passeerd, en kijkt dan eens hoever ge nog doorging. ge zult er van verschieten. zowel dimi met zijne subaru als IEDEREE? op dit forum.

ik peis da ik content mag zijn met 100meter met de golf, en t zal een pak meer zijn met den dodge (2500kg, lege laadbak, dus de achterwielen schuiven en gaan dwars.dan moet ge remmen lossen om nog in te sturen, dus afstand vergroot).

Comment

Mijn record volgens mijn tachograaf is 90-0 op 1 meter.
                Veel schoot er wel niet van over.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                  Eigenlijk nog niet geprobeerd.
                  Ondertussen heb ik ook al lang toegegeven dat ik naar alle waarschijnlijkheid "een beetje" mismeten heb de eerste keer, je hoeft er niet telkens over door te drammen hoor.
                  Een beetje of een beetje veel misgemeten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                    Een beetje of een beetje veel misgemeten.
                    Een metsershaartje...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                      ge kunt altijd snel stoppe hé. als ge tegen 100km/h op ne beton muur knalt, staat ge HEEEL snel stil. een dikke boom is gelijkaardig.
                      is ook éénmalig .

als chauffeur onderschat ge altijd de remafstand, en da merkt ge normaal heel snel als ge eens met de fiets moet stoppen omdat de auto voor u stopte. die 5meter voor u en de 20km/H dat ge deed, leken lang genoeg als remafstand.... da krom voorwiel en de buil op uwe kop, beweerde anders.

ge moet maar eens proberen aan de lichten. ff inschatten hoever de verlichtingspalen van elkaar staan (kleine wegen is tussen de 25 en 50meter). als er dan eens niemand achter u zit, probeerd ge eens een noodstop te maken op een referentiepunt. ge begint te remmen als ge een paal passeerd, en kijkt dan eens hoever ge nog doorging. ge zult er van verschieten. zowel dimi met zijne subaru als IEDEREE? op dit forum.

ik peis da ik content mag zijn met 100meter met de golf, en t zal een pak meer zijn met den dodge (2500kg, lege laadbak, dus de achterwielen schuiven en gaan dwars.dan moet ge remmen lossen om nog in te sturen, dus afstand vergroot).
                      kheb u wss gespot vorige week met uw dodge! op de expressweg in waregem. hangt der oz een bordje aan de achterruit met iets op van "waarmee rijd jij? "

Comment

dat plaatje staat er idd op, en ook een plaat van dodge trucks benelux club. k vraag mij alleen af waar ik weer heen reed die dag

Comment

Working...
                        X