Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dendermonde teruggefloten...
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JimboDL Bekijk Berichtenheb daar ook al een paar "farcen" gehad in zele ...
als ze mij zien rijden kunnen ze het nie laten es te komen duwen...
1 keer bijna misgelopen en laat me daar nie echt meer aan vangen.
op de europalaan(vliegtuigbaan) ga ik de gazze op.
maar int centrum nie meer
Comment
-
vooral die bruin mannen (sorry) met hun mercedes (ik rijd er zelf ook met enen maar kom...) vlammen soms nogal door... Je moet maar ééns in de burgemeester van ackerwijk komen...
vliegbaan gaat iedereen op de gaas
op de kouter durven ze ook nogal eens te kommen bumperkleven da's een zone 50 waar je wel wat rapper kan rijden... tot je moet remmen :/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenWalter van Steenbrugge als advocaat betalen was precies geen probleem...
Als normaal werkende burger,is het al niet meer evident een advocaat te hebben.
Maar die mannen hebben meestal altijd recht op prodeo en mss ook eerste keuze wie weet.
Ot : ze hebben dhond gewoon willen raken niet meer niet minder,justitie in belgie is een lachtertje zeker voor criminelen.
Ik had eens een boete gecorrigeerd 3/u te snel en had ook een boete van 50 euro aan mijn pan.
Dat een andere rechter een mildere straf uitspreekt *wil ik nog wel begrijpen* maar 50 euro is toch gewoon degoutant,
en de werkende mens hun gezicht kletsen naar mijn mening.
Hij heeft hoe dan ook nog stukken te snel gereden voor een boete van maar 50 euro,maar dat is mijn mening.
Comment
-
De helft van de zaken die nu 'hangende' zijn voor de correctionele rechtbank te Dendermonde zijn beroepen tegen vonnissen van politierechter D'Hondt. Het valt dan ook niet te verwonderen dat ze op de correctionele met achterstal kampen?
Wie het programma 'De Rechtbank' wat gevolgd heeft, zal gemerkt hebben dat er niet veel 'tegenspraak' is op zijn zittingen (m.a.w. vonnis is al klaar).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk BerichtenDe helft van de zaken die nu 'hangende' zijn voor de correctionele rechtbank te Dendermonde zijn beroepen tegen vonnissen van politierechter D'Hondt. Het valt dan ook niet te verwonderen dat ze op de correctionele met achterstal kampen?
Wie het programma 'De Rechtbank' wat gevolgd heeft, zal gemerkt hebben dat er niet veel 'tegenspraak' is op zijn zittingen (m.a.w. vonnis is al klaar).
Ze moeten in belgie is dringend wat strenger worden,want criminelen worden hier beloond.
Als je als brave huisvader enkele km te snel op de snelwegrijd word je in verhouding harder gestraft dan bepaald gespuis.
Ik heb ook nooit begrepen hoe bepaalde bevolkingsgroepen het klaar krijgen zonder tax of verzekering meermaals rond te rijden.
Als je het zelf zou doen je zou nogal brieven en incasso's krijgen,enfin ja ik vind gewoon dat ze op sommige zaken en stuk minder mogen bepamperen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk BerichtenDat programma volg ik ook en das de enige jurist waar ik niet naar kijk met het idee belgie is naar de K**** .
Ze moeten in belgie is dringend wat strenger worden,want criminelen worden hier beloond.
Als je als brave huisvader enkele km te snel op de snelwegrijd word je in verhouding harder gestraft dan bepaald gespuis.
Ik heb ook nooit begrepen hoe bepaalde bevolkingsgroepen het klaar krijgen zonder tax of verzekering meermaals rond te rijden.
Als je het zelf zou doen je zou nogal brieven en incasso's krijgen,enfin ja ik vind gewoon dat ze op sommige zaken en stuk minder mogen bepamperen.
Comment
Comment