Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Motortuning (andere onderdelen)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Motortuning (andere onderdelen)

Ik heb even zitten googelen maar nog nooit tegengekomen

Stel je hebt een audi S4 b5 (v6 biturbo)
    Bij mtm heb je 5 mogelijkheden om de auto meer vermogen te geven:

In al onze buurlanden krijg je dit perfect door de keuring etc maar hoe zit dat in ons apenland?
    Stel dat ik van 265 naar 370pk ga dan veranderen er een pak onderdelen te beginnen met grotere turbo's andere uitlaat etc.

En dan verdienen de remmen ook wel een upgrade, stel dat ik er een setje porsche remmen en schijven op steek?

Iemand enig idee hoe ik die auto dan legaal op de baan krijg?
    En als ik nu gewoon iets custom laat doen door pakweg http://www.jnlracing.com/ then what?
    Polo 6n 1.4

simpel, niet tenzij je iemand kent.
    of je kent iemand of het kost je handenvol geld.
    maar een echte manier om te zeggen van je meot eerst x doen dan Y . die is er niet echt.
    het is vooral veel van het kastje naar de muur lopen

Comment

simpel, niet tenzij je iemand kent.
      Iemand iets specifieker a.u.b.? Binnen de overheidsdienst verkeer of...?

En de auto opnieuw laten homologeren zoals een import uit de usa die hier nooit verkocht is?
      Polo 6n 1.4

Comment

Specifieker kan niet want een aantal zaken staan op de lijst van de verboden verbouwingen...

Zoals nr 21 wijzigingen aan het remsysteem en nr 27 motortuning. Deze verbouwingen kunnen dus in België normaal niet legaal worden uitgevoerd...
        Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Omzendbrief tuning volgen en daarin staat dat motortuning verboden is. Wat ze ermee bedoelen weet ongeveer niemand en iedereen interpreteert de brief anders, kunnen zowieso het vermogen niet meten. Als je andere stukken monteert kan je proberen je eruit te lullen maar op de keuring zal er altijd wel ene zijn die het snapt. Anders wordt dat een poging tot keuring als alleenstaand geval hiervoor veel succes. Voor bepaalde verbouwingen rekening houden met richtlijn 1400/2002
          Last edited by ; 02/05/2013, 08:28.

Comment

Working...
          X