Oorspronkelijk geplaatst door wooter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OESO opmerkingen/aanbevelingen omtrent Belgisch mobiliteitsvraagstuk
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenAl goed en wel maar het openbaar vervoer trekt in Belgie op niets...Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenAls mensen dan ook nog comfort en tijd in de weegschaal gaan gooien, ga je het OV gratis moeten maken en autorijden onbetaalbaar, want het OV brengt je zeker niet in luxe naar ergens, en brengt je van ergens waar je niet bent naar ergens waar je niet moet zijn... Er zijn altijd nog andere verplaatsingen nodig voor en na de OV-verplaatsing...Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenZou jij dan met je wisselende projecten het OV gaan gebruiken ipv nu de auto?
Ik gebruik nu het openbaar vervoer enkel als de reistijd met de wagen langer is. Dus in de praktijk vooral voor overheidsopdrachten, aangezien die vaak goed bereikbaar zijn met het openbaar vervoer.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenKijk dan ook even het belastingsniveau van die andere landen. Firmawagens zijn net zoals maaltijdcheques in België een fiscaal interessante manier om mensen meer loon te geven, zonder dat het de werkgever ook meer belastingen kost. En met de laatste VAA-regels is dat voordeel al wat meer afgeroomd...
Ik heb er geen probleem mee dat firmawagens fiscaal niet meer interesssant zijn, maar maak het loon van de mensen dan weer normaal... Nu de firmawagens gaan belasten zoals in het buitenland zonder de lasten op werk ook aan te passen naar voorbeeld van het buitenland, is gewoon idioot.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
Comment