Mededeling

Collapse
No announcement yet.

'negeren' agent die verkeer regelt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Zal iets van een 80 km/uur geweest zijn, waarschijnlijk mee in de stroom van het werkverkeer. Ach ja als ze zich daar mee willen amuseren dan doen ze maar. Alleen spijtig dat ze zich er niet meer populair mee maken en dat mensen ze meer en meer beginnen te verafschuwen. 't Is wel hun job maar wie wilt nu zo een job? Heel uw leven als pispaal uitgelachen worden. Vandaag een offerte voor een gemeente moeten opmaken en maar wat meer opgezet. Ondertussen al bestelling ontvangen

Comment

De grens moet natuurlijk ergens worden gelegd.

Een rechter zou dit nooit zo strikt beoordelen, maar de fase van de onmiddellijke inning staat er nu niet bepaald om bekend dat men daarin veel inspraak heeft.
      Last edited by ; 25/05/2013, 09:15.

Comment

Niet aan gedacht maar ik ken blijkbaar agenten die hier werken :p maar even gevraagd mijn nummerplaat na te trekken en stond geen boete op
        Waarschijnlijk was mijn nummerplaat van zijn hand gegaan door het zweet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
          Zal iets van een 80 km/uur geweest zijn, waarschijnlijk mee in de stroom van het werkverkeer. Ach ja als ze zich daar mee willen amuseren dan doen ze maar. Alleen spijtig dat ze zich er niet meer populair mee maken en dat mensen ze meer en meer beginnen te verafschuwen. 't Is wel hun job maar wie wilt nu zo een job? Heel uw leven als pispaal uitgelachen worden. Vandaag een offerte voor een gemeente moeten opmaken en maar wat meer opgezet. Ondertussen al bestelling ontvangen
          goe bezig...

Comment

Working...
          X