Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Daarnet kom ik op weg naar het werk aan een T-splitsing, waar, op het moment dat ik sta aan te schuiven, een vrachtwagen van links de 'steel van de T' wil inslaan.
    Valt direct op dat de kerel in zijn cabine aan het bellen is met zijn gsm.
    Dit wil zeggen dat hij met zijn ene hand het stuur moet draaien, iets wat in een auto wss wel lukt, maar deze kerel draait volledig over het voetpad en rijdt zich dan vast op betonnen blokken, daar wss speciaal gezet om prutsers van zijn karuur tegen te houden.
    Vrachtwagen schommelt gevaarlijk, maar wat denk je, kerel blijft op't gemak verder gsmen^^, moet dan terug achteruit, ganse rij wachtenden moest ook achteruit, want hij moest zijn bocht nogal breed nemen...
    Heb hem op het einde duimpje gegeven, hoop dat hij door had dat dat sarcastisch was bedoeld^^

Comment

• 2dagen terug reed ik achter een autooke in waregem die verdorie 35rijd in zone 50. aan de verkeerslichten (stonden op groen) stopt die gewoon? ik stop erachter, niet wetende waarom ze stopt. en dan rijd ze ineens weer verder. ik zet ook weer aan, licht springt op oranje als ik net het zebrapad over rijd.

madammeke voor mij aan het bellen. hele tijd zo traag rijden, remmen waar niet nodig was. ze legt dan gsm af en begint ineens 85-90 te rijden (nog altijd zone 50 dus).

t was een auto met manicure en zoiets op de achteruit met GSM nr erbij. meende nog te bellen erna en haar eens uit te kafferen. heb haar laten wegrijden en ben gewoon zelf op gemak naar huis gereden

Comment

• allee goed dat je u zo kan inhouden

Gisteren ben ik bijna van de weg gereden door een idioot in een Land Rover Defender Ik reed het 'ei' op in Kortrijk, een ware hel in het spitsuur. Even mijn paint-skills bovengehaald om de situatie te verduidelijken. Ik ben de rode auto, hij de blauwe. Je komt dus plots aan een stuk waar iedereen op mijn rijstrook naar links moet, en waar iedereen van zijn rijstrook naar rechts moet. Soit, Ik zie hem al afkomen en besluit om straks voor hem in te voegen, eerst nog even rechtdoor, hij had zijn pinker naar rechts op, dus hij kon dan achter mij. Op een gegeven moment rijden we pal naast elkaar en ik voelde het komen he. Begint die pipo gewoon naar rechts te gaan terwijl ik er op een halve meter van ging. Nog net op tijd mij naar rechts kunnen gooien, gelukkig reed er niemand rechts van ik

Ook stevig geclaxonneerd ( aangezien ik het al wat zag aankomen zat ik al klaar ) en ik denk dat hij zijn hand dan heeft opgestoken om zijn excuses te tonen. Het kan zijn dat hij me niet zag in zijn spiegel omdat ik vlak naast hem reed, en aangezien hij veel hoger zit dan mij, kan ik het aan de ene kant wel wat begrijpen. Maar in het vervolg zal hij toch wat beter opletten denk ik Maar de mensen die het ei kennen, begrijpen me wel als ik zeg dat het daar echt kl*te is om in te voegen, soms staan er zelf auto's STIL omdat het te druk is.. Je ziet niets door de hoge bermen ook.

1978 Opel Kadett C sedan 1.2N
        1984 BMW E28 520i
        2008 Seat Ibiza SC 1.4 TDI

Comment

• één van de files op de E19 richting Antwerpen ontstond vandaag door een politiewagen die het niet nodig vond om het rechterrijvak op te vullen en zelfs in Kontich (waar het van drie naar vier stroken gaat) naar het vierde vak opschoof. Iedereen haalde mij eerst in en vertraagde dan voor de politiewagen. En of hij had helemaal niks door, of hij genoot er extra van, want soms reed het treintje 110, dan plots weer 130 en dan liep ie nog uit.
          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
            één van de files op de E19 richting Antwerpen ontstond vandaag door een politiewagen die het niet nodig vond om het rechterrijvak op te vullen en zelfs in Kontich (waar het van drie naar vier stroken gaat) naar het vierde vak opschoof. Iedereen haalde mij eerst in en vertraagde dan voor de politiewagen. En of hij had helemaal niks door, of hij genoot er extra van, want soms reed het treintje 110, dan plots weer 130 en dan liep ie nog uit.
            filmen en doorsturen naar de kranten Tegenwoordig duiken er iedere week van die video's/foto's op waar combi's ( of vandaag een flitsauto) zich alles permiteren en onwettelijke dingen doen terwijl ze een voorbeeldfunctie hebben. Er zal vroeg of laat wel eens reactie moeten komen
            1978 Opel Kadett C sedan 1.2N
            1984 BMW E28 520i
            2008 Seat Ibiza SC 1.4 TDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charles.V Bekijk Berichten
              filmen en doorsturen naar de kranten Tegenwoordig duiken er iedere week van die video's/foto's op waar combi's ( of vandaag een flitsauto) zich alles permiteren en onwettelijke dingen doen terwijl ze een voorbeeldfunctie hebben. Er zal vroeg of laat wel eens reactie moeten komen
              zie hln.be of YT.com vandaag of gisteren ivm grijze "flits-" golf aan 139 @ 90 !!!

Comment

• Daarnet geërgerd aan een ventje van "Walther Van Hoof vastgoed" in zijne elektrische Volt. Sneed mij de pas af met een pinkerloos manoeuvre (ik claxoneer) waarna hij wat trager (uitdagend) in zijn parkeerplaats reed. Toen ik mijn raam opendeed om te vragen of hij zijn pinkers wist staan, begon hij uit te pakken met "stapt dan uit he!".
                Goeie reclame!
                2009 Alfa Romeo 147

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de.majoor Bekijk Berichten
                  "stapt dan uit he!"
                  Zo simpel is het soms.

Comment

• Inderdaad, gewoon uitstappen en de vraag herhalen.

Comment

• waar sturen jullie nou op aan, vraag ik me dan af...op een handgemeen

Comment

• Nee, geen handgemeen, gewoon uitstappen en uw vraag nog eens herhalen, hij zal u nie goed gehoord hebben.

Comment

• en ondertussen de nest mensen achter ullie maar ophouden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charles.V Bekijk Berichten
                            allee goed dat je u zo kan inhouden
                            Maar de mensen die het ei kennen, begrijpen me wel als ik zeg dat het daar echt kl*te is om in te voegen, soms staan er zelf auto's STIL omdat het te druk is.. Je ziet niets door de hoge bermen ook.
                            Check

Het probleem is dat in de spits bijna iedereen te dicht bij zijn voorligger rijdt en dat het weven dan inderdaad mank loopt.
                            Als er dan nog een paar gaan remmen omdat ze niet kunnen opschuiven (en liefst de auto naast hen ook remt), dan staat het vrij snel helemaal stil inderdaad...
                            Opel Astra Sports Tourer, 1.3CDTi ecoFLEX:
                            BMW E90 320d:

Comment

• Gisteren een vrouwmens aan 90km/h op het linkervak van de E17 Antwerpen-Gent (ik reed met camion rechts schuin achter haar en ze liep niet uit). Auto achter haar reed naar haar mening te dicht, dus ging ze een aantal keer in de rem. Andere auto's begonnen haar rechts in te halen waarop ik ze zag gesticuleren in haar auto. Het spelletje heeft geduurd van St-Niklaas waar ze de snelweg opkwam tot Lokeren waar de afrit nam. Zulk volk zouden ze beter van de weg halen ipv staan flitsen, totaal niet weten waarmee ze bezig zijn en dan nog wat onnozel doen tegen de rest.

Ondertussen ontdekt waar die kerel die zondag uitstapte omdat ik op zijn vrouw claxonneerde woont (2km van mij thuis ), hij reed met zijn camionetteke zijn oprit af om zijn vrouw uit de garage te laten. Reed ze weeral de baan op zonder kijken, alleen kwam ik van de andere kant. Uiteraard nog eens geclaxonneerd.
                              Last edited by |) ][ |V| ][; 20/06/2013, 21:55.

Comment

• En die vrouw van uw eerste ergernis dan 's avonds bij hare vent reclameren van ja die zotten tegenwoordig! Ergste is altijd dat die mensen gewoon niet beseffen met wat ze bezig zijn.

Vandaag ook, beetje regen en iedereen weer 90 of 100 gaan rijden.
                                2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten

Ondertussen ontdekt waar die kerel die zondag uitstapte omdat ik op zijn vrouw claxonneerde woont (2km van mij thuis ), hij reed met zijn camionetteke zijn oprit af om zijn vrouw uit de garage te laten. Reed ze weeral de baan op zonder kijken, alleen kwam ik van de andere kant. Uiteraard nog eens geclaxonneerd.
                                  Zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                    Vandaag ook, beetje regen en iedereen weer 90 of 100 gaan rijden.
                                    Dat is dan ook omdat de matrixborden dat aangaven, in mijn geval. :-)
                                    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de.majoor Bekijk Berichten
                                      Daarnet geërgerd aan een ventje van "Walther Van Hoof vastgoed" in zijne elektrische Volt. Sneed mij de pas af met een pinkerloos manoeuvre (ik claxoneer) waarna hij wat trager (uitdagend) in zijn parkeerplaats reed. Toen ik mijn raam opendeed om te vragen of hij zijn pinkers wist staan, begon hij uit te pakken met "stapt dan uit he!".
                                      Goeie reclame!
                                      Hij deed tenminste nog moeite om iets te antwoorden telkens als ik zoiets lees vraag ik mij dan af wat er zou gebeurd zijn moest ge effectief uitgestapt zijn? Ofwel veel blablabla en niets ofwel 's avonds op de VTM. En mogelijk 1 of 2 levens geruïneerd. Dit om een ergernis van enkele seconden? Maar als je er een probleem mee had > even telefoneren of e-mail naar dat bedrijf sturen. En iets of wat deftige Zaakvoerder roept zijn werknemer bij hem en confronteert hem er mee. Als het de Zaakvoeder zelf was heb je natuurlijk pech gehad.

Comment

• Heb vandaag iets straf gezien, stond in de file op de E313 aan wommelgem en er komt een moto tussen de auto's door gereden met zo van die grote zijkoffers er aan en die krast er mee over de halve lengte van een madammeke hare golf.
                                        die viel opzij tegen die haar deur stelt zich terug recht en rijd keihard door.
                                        was ongeveer 3 auto's voor mij, ben uitgestapt en heb haar de 3 laatste cijfers gegeven van die zijn nummerplaat, rest was ik vergeten. hopelijk is ze er wat mee.
                                        die moto kan je toch niet inhalen want jij staat daar vast en hij kan overal door. Heb haar de raad gegeven om eens te informeren of ze beelden kan opvragen of zo want er hangen nogal wat camera's op de E313.
                                        Heb ook altijd met de moto gereden maar dat vind ik er toch wel wat over. met twee bakken opzij er aan ben je bijna zo breed als een halve auto, dat is dan niks om tussen auto's te gaan rijden, rij dan liever op de pechstrook,of busstrook.

Comment

• Ik rij met twee bakken door de file en nog nooit problemen gehad.

Ik ben mis. 3 bakken.

Natuurlijk aso van die motard.

Comment

Working...
                                          X