Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Ah zo, ja dan kan dat inderdaad niet omgewaaid zijn.
    Wist niet wat je er gezet had he.

Was gewoon met de wind die d'r geweest was dat ik dat dacht, d'r zijn wel meer zaken "gaan vliegen".
    Bij mijn broer is er teen en tander gaan waaien, maar hier is 't gewoon kwade wil. Nu, 't is niet de eerste die ik laat slepen en diegene die er staan zijn er altijd die niet in de straat wonen, dus moet ik met niets inzitten. De buren zetten hun er niet op die oude mens na.

Comment

• Mijn dochter woont niet ver van een school en bleek elke keer opnieuw dat er een bepaald iemand ongegeneerd haar wagen op de oprit parkeerde om de kids af te halen, dat ze daarmee de doorgang blokkeerde voor mijn dochter haar wagen maakte haar geen barst uit, integendeel....dochter werd nog in het gezicht uitgelachen als ze er een opmerking over maakte, mijn dochter moest maar maken dat ze haar wagen elders zette of wachten tot "madam" haar kids afgehaald had........TOT op een dag ik daar aanwezig was en "madam" haar auto weer eens doodleuk op de oprit neerzette. Ik ging erop af en vroeg haar of ze wist dat ze op een privé-oprit stond. Ja hoor maar ze zei simpelweg dat ze eerst haar kids zou halen en dan pas de wagen zou verzetten, toen ik dreigde de politie erbij te halen antwoordde ze dat ze tegen dan allang weer weg was. Ik vertelde haar dat dit niet mogelijk zou zijn want met platte banden rijden is niet makkelijk en schroefde een ventieldopje van haar banden. Nog dacht ze dat ik het niet meende maar toen ik met mijn sleutel het ventiel indrukte en ze een sissend geluid hoorde is ze toch al scheldend haar wagen ingestapt. Ik heb haar nog nageroepen dat ik de volgende keer zou wachten tot ze weg was van haar wagen om de lucht uit haar banden te laten en sindsdien blijft de oprit toch vrij. Heb er nog een ventielkapje aan overgehouden!

Comment

• Hier heeft er dat ook is eentje gedaan. Heb zijn velgen afgevezen toen.
        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Aah daar hebt ge die scirocco's van

Comment

• 't Is nog een gedacht, ik kan beginnen doen in auto-onderdelen.
            Vooral Opel en Citroën vegen er hun voeten aan. 1x een BMW X3, maar voor de rest geen stereotypen.

Comment

• Gisterenavond twee gelijksoortige voorvalletje meegemaakt.
              Kom ik vanuit Roosendaal aan de "Tarzan-bocht" in Bergen Op Zoom richting Antwerpen, steekt er mij net voor het ingaan van de bocht maar nog wel op het recht gedeelte een Volvo XC60 voorbij. Die voegt net voor mijn neus in om de binnenkant van de bocht te nemen, ziet dat hij veel te snel rijdt en neemt dan de pechstrook. .
              Een uurtje later komen we aan de bocht van de E19 met de aansluiting van de Brusselse binnenring richting Zaventem. We rijden mooi rechts, zie ik in mijn achteruitkijkspiegels ééntje toekomen tegen (veel te) hoge snelheid. Als hij bijna schuin links achter me hangt (blijkt een BMW te zijn, maar geen M3 ) zie ik dat hij, dan maar eerst vol in de remmen gaat. Veel te laat natuurlijk met als gevolg dat hij seconden later al zeker 80/90m achter me hangt. We vervolgen gewoon onze weg verder en bij het uitkomen van de bocht duw ik even door... trekt die plots zijn lichten op. = ???
              Wat rijden er toch echt héél vreemde vogels rond tegenwoordig.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Meanwhile, on the E17...

Comment

• das voor de privacy

Comment

• zo kan hij wat remtestjes, zonder publiekelijk gelynched te worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                      Gisterenavond twee gelijksoortige voorvalletje meegemaakt.
                      Kom ik vanuit Roosendaal aan de "Tarzan-bocht" in Bergen Op Zoom richting Antwerpen, steekt er mij net voor het ingaan van de bocht maar nog wel op het recht gedeelte een Volvo XC60 voorbij. Die voegt net voor mijn neus in om de binnenkant van de bocht te nemen, ziet dat hij veel te snel rijdt en neemt dan de pechstrook. .
                      das altijd een plezant bocht daar .

Ofwel steken ze u op het rechte stuk ervoor nog snel voorbij en vallen ze stil in de bocht ofwel pakken ze die bocht op het linkerbaanvak terwijl rechts vrij is en sneller is.
                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                        Meanwhile, on the E17...

fotoke is weer mooi voorbeeld van benz-heid
                        achterlichten zijn beide stuk, eigenaar is type lammen-tammen, remlichten nemen de functie van achterlichten over

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          remlichten nemen de functie van achterlichten over
                          Hij wou gewoon zorgen dat hij nog zichtbaar genoeg bleef!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            achterlichten zijn beide stuk, eigenaar is type lammen-tammen, remlichten nemen de functie van achterlichten over
                            Is dit bij elke wagen zo?
                            2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                            2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                            2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                            dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                            http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Vreemd hoe vaak ik mensen op het linkervak vaak veel te laat zie remmen als ze naar hun voorligger toe rijden.
                              Ze zien al van ver dat ze gaan moeten afremmen en toch houden ze lang hun snelheid zo lang mogelijk aan.

Wat is er mis met anticiperen?
                              Wat is er mis met het lossen van de gas?
                              Poging tot intimideren?

Zo onbegrijpelijk!

Comment

Vreemd hoe vaak ik mensen op het linkervak vaak veel te laat zie remmen als ze naar hun voorligger toe rijden.
                                Ze zien al van ver dat ze gaan moeten afremmen en toch houden ze lang hun snelheid zo lang mogelijk aan.

Poging tot intimideren?

Zo onbegrijpelijk!
                                In de hoop dat het plebs nog op tijd naar rechts gaat en de belangrijke mensen dus geen snelheid hoeven te verliezen.

(just kidding )
                                2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                                2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                                2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                                dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                                http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

Meanwhile, on the E17...

Heb er ook al een paar zonder platen zien rijden op autostrade
                                  Nog beter, waar mijn moeder werkt is er eentje zijn platen gepakt in Oostende.
                                  Belt naar de politie ze komen af maken pv. En hij vroeg wat moet ik nu doen?

Aja gewoon zo naar huis rijden . Moest eerst nog naar Gent. Is dus van Oostende naar Gent en dan naar Waregen gereden zonder dat hij tegengehouden is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                                    In de hoop dat het plebs nog op tijd naar rechts gaat en de belangrijke mensen dus geen snelheid hoeven te verliezen.

(just kidding )
                                    maar die voorliggers zijn zelf bezig met een inhaalbeweging...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                                      Is dit bij elke wagen zo?
                                      Vlg mij alleen benz

Comment

Vreemd hoe vaak ik mensen op het linkervak vaak veel te laat zie remmen als ze naar hun voorligger toe rijden.

Poging tot intimideren?

Zo onbegrijpelijk!
                                        Nog zoiets wat dat anticiperen en gas lossen betreft, het is dan wel een andere situatie maar toch iets dat ook heel vaak opvalt.
                                        Verkeerslicht springt op rood, je kan het van ver zien, mijn reflex is dan om het gas te lossen en de auto te laten rollen tot aan de lichten.
                                        Velen blijven echter gewoon door vlammen om dan op de allerlaatste moment vol op de remmen te gaan.
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Inderdaad, werkelijk onbegrijpelijk.
                                          En dan zijn er ook zo mensen die 10m van de streep stoppen, dan op de koppeling blijven vooruit kruipen aan 1km/u, om daarna pokketraag te vertrekken als het groen wordt.

Comment

Working...
                                          X