Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Deze morgend in Genk heeft d'r eene de spiegel van de canionet d'r af geknalt.
Positieve, hij is getopt, en heeft gegevens uitgewisseld.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Hoeveel ik er de laatste tijd niet tegen kom met toegeklapte spiegels, snap ik echt niet. Zegt duidelijk veel over hoe goed ze in hun spiegels kijken.
Ik moet op bepaalde stukken gewoon uit noodzaak mijn spiegels inklappen als er weer eens een auto met te hoog schijnende lichten achter mij rijd.
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Wat het ongeval van Doa betreft, nooit uitwijken, want dan kan je zelf opdraaien voor de kosten (zelfs als de tegenpartij waarvoor je uitwijkt gestopt zou zijn).
Gewoon d'r op knallen is de beste optie, voor wat de aansprakelijkheid betreft.
had ik alleen geweest ging ik dat ook gedaan hebben maar mijn vriendin zat ook in de wagen
Hoeveel er niet zijn die denken dat ze bij het verlaten van een dubbel rond punt voorrang hebben als ze op de binnenband zitten en u dan gewoon vol couperen, niet normaal. En neen, ik ga met mijn oplegger niet naar de binnenband.
@Doa: Ik kan die reactie volledig begrijpen, ik zou waarschijnlijk hetzelfde doen.
Je denkt immers toch altijd aan de veilighied van jezelf en je passagiers en zoekt dan de veiligste uitweg.
Hoeveel er niet zijn die denken dat ze bij het verlaten van een dubbel rond punt voorrang hebben als ze op de binnenband zitten en u dan gewoon vol couperen, niet normaal. En neen, ik ga met mijn oplegger niet naar de binnenband.
Heb dat ook al meermaals meegemaakt, en dan moet ge maar kunnen remmen voor zo een mannen.
Heb dat ook al meermaals meegemaakt, en dan moet ge maar kunnen remmen voor zo een mannen.
Inderdaad. Heb er al eens een gehad waarvan ik echt dacht dat ik er tegen zat, ik zag nog enkel zijn dak passeren voor mijn raam. Vandaag dan ene die zich er met mss 20cm speling nog voor perste. En wat winnen ze er mee? Gebruikt toch je verstand eens he jongens.
Ik heb jammer genoeg te veel respect voor het materiaal dat mijn baas mij geeft, ik zou graag eens zo een los in zijn flank rammen.
Dan vandaag nog een bejaarde Fransman die al een half uur aan 't wachten was aan een stopbord en uiteraard op 50 meter voor mijn neus tergend traag uitdraaide. Treinclaxon die op mijn dak staat eens getest, ik hoop alleen dat de MUG er niet is moeten bijkomen, want na een borduur, wat lang gras en een fietspad zag ik hem stoppen in de berm. Was precies een ietwat geschrokken.
Tja, dien andere is dan in fout, maar je hebt het wel heel wat problemen met de schade die je dan weer hebt.
mijn dodge eens komen halen voor een weekendje?
2.5ton leeg gewicht. laadbak kan je met 2 eraf halen dus weegt zoveel niet. de cabine zelf is ook het overgrote gewicht niet, dus kan je wel al raden waar al dat amerikaans staal samengebracht zit...
ex militair voertuig: 2 treinsporen aan elkaar gebonden en daar een V8 met een stel wielen ingestopt
kostprijs voor herstellingen...
6215 euro aan materiaal en ik krijg er 10% korting op
1727 euro aan uurloon wat ook al een serieuze vermindering is dan normaal
767 euro aan spuitkosten
en dan nog de btw erbij dus +- 10 000 euro
hoeft op zich geen sentiment te zijn hé. Je weet waarmee je rijdt, kent de volledige geschiedenis van de wagen en dat op zich is al onkoopbare gemoedsrust.
Dat is al de moeite.
Dat is even veel als ik voor mijne betaald heb toen ik hem kocht.
Deze morgend ook nog iets meegemaakt, wegversmalling waar mijn richting voorrang heeft.
Auto voor mij rijd door, tegenligger remt af (zoals het hoort) en wanneer ik aan de versmalling kom komt de tegenligger ook ineens doorgereden.
Ik heb mijn weg aangehouden, want anders knalde ik op een blok beton, de tegenligger is uitgeweken en de blok beton aan zijn kant geraakt. (pech voor hem)
Ik ben effe gestopt, en heb met de bestuurder van de auto achter hem gepraat.
Hij stopte eerst, maar is zonder uitstappen vol gas terug vertrokken.
Ergernis van de dag... de dood van Kristof Goddaert.
Is blijkbaar gebeurd onder de nieuwe brug van de Noorderlaan over 't Albertkanaal. Ze hebben het daar onlangs heraangelegd. Ze hadden beter van de gelegenheid gebruik gemaakt om ineens een apart fietspad erbij te leggen, of de situatie zodanig in te richten dat het veiliger is voor de fietsers. Daar passeren veel woon-werk fietsers die in de haven werken, geen overbodige luxe dus. Die sporen zijn levensgevaarlijk, en als 't verkeer dan nog eens vlak naast u moet passeren. Nog maar eens het bewijs in wat voor een fietsonvriendelijk land we wonen.
Comment