Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandalisme aan mijn geparkeerde auto gisteren.
    Zo te zien iemand met ne platte schroevendraaier een deuk aangebracht en dan nog eens goed doorgetrokken over de 2 linkse deuren. Voor niks gedetailled dit week-end.

Comment

• Vandaag ene met een Audi die op de voorsorteerstrook voor rechts kwam staan naast mij, ik stond op die voor naar links. Als het verkeer van de hoofdweg voorbij is, vertrekken we samen, maar hij was blijkbaar van het idee om mij op die manier voorbij te steken. Ik druk hem, doordat ik hem niet zie in dode hoek + zijn onverwacht asociaal gedrag, in de berm en kerel begon daar als een zot te claxonneren. Doe eens normaal he zeg ...

Comment

• Wat is me dat???
        Ik verschoot mij rot toen ik dat zag, dacht meteen dat ik geflitst was.
        Zo'n type camera heb ik nog nooit gezien:

Hangt maar in 1 richting.

Sent from my car (while driving) using Tapatalk..
        2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
        2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
        2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
        dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
        http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• geen flitser maar een tel-apparaat volgens mij, is volledig mobiel, daarom die draad, soms moet kast verder kunnen staan om vast te maken aan ...

Comment

• ANPR?
            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• In tienen staan er zo ook 2 sinds een paar dagen, met precies een grote generator in die kast. MAakt in ieder geval een diesel-lawaai.

Comment

• Deze staat in Boutersem.

Bekijk

Comment

• Ergens op die container hangt normaal gezien een sticker met "Verkeersanalyse" of iets dergelijks...dit om te voorkomen dat ze het heel spel in brand steken waarschijnlijk
                  Mijn Skoda

Comment

• Zou goed kunnen, vanavond check ik het eens!

Bekijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                      Ergens op die container hangt normaal gezien een sticker met "Verkeersanalyse" of iets dergelijks...dit om te voorkomen dat ze het heel spel in brand steken waarschijnlijk

Yep. Ben deze morgen gaan kijken in Tienen, staat duidelijk op Verkeersonderzoek.
                      En in't rood: Dit toestel geeft geen bekeuringen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                        Yep. Ben deze morgen gaan kijken in Tienen, staat duidelijk op Verkeersonderzoek.
                        En in't rood: Dit toestel geeft geen bekeuringen.

Dus uw jerrycan voor niets meegepakt?
                        Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                          Dus uw jerrycan voor niets meegepakt?
                          Heb altijd een gereedschapsset bij

Comment

• Kwam van Knokke naar huis gereden vanavond.

Het is niet omdat ik met men bar 8 van 75 reed dat ik aanzien moet worden als oude pee he.

1 auto reed achter me en stak me voorbij net toen er langs de andere kant ene afkwam. Heb men remmen mogen dichtgooien zodat hij me kon inhalen of hij zat erop, manman dat was me schrikken, maar meneer de jonge klojo reed door alsof er niets aan de hand was.

En ook weer een wegversmalling waar ik er bijna opzat omdat meneer zijn voorrang blijkbaar niet wilde geven, ook al had ik dat. Is er eigenlijk niemand die die borden kent of wat?

Comment

• neee, je rijd met een oude zeldzame wagen. ze weten goe genoeg dat ge gaat stoppen.
                              iemand me ne nieuwe wagen, of met een dure oude, gaan ze altijd de pas afsnijden.

iemand met een veroest afgetrapt krel of ne leasewagen, daar doen ze da nie mee (laat ik nu net deze wagens al +10jaar hebben). da zijn dan ook de wagens waar ik mijn eigen voorrang dan ook niet mee afgeef. en blijkbaar beseffen ze da HEEL goed.

toen ik dan eens met caravan en capriweg was, werd ik haast van de baan gedrukt door een golf 3 diesel (reed in colonne met 3 capris op de E314). toen de 2 voorligger caprid aan kant gingen, spurte de golf er vandoor. en ik er achteraan toen (caravan was scheef geslagen en bijna in de vangrail door die remactie).
                              toen ik 1meter achter hun gat meetrok naar 160 begon diene op de achterbank toch met grote ogen te kijken. ik denk dat ze toen doorhadden dat die 1.3 op mijn voorvleugels onzin was . heb ze dan maar laten gaan want mijn caravanbandjes mogen maar max 165km/H rijden.

nie slecht hé, voor nen auto die 30jaar terug t fabriek verliet met 57pk en een top van 143km/H
                              Last edited by ; 09/03/2014, 23:56.

Comment

• Turbo van de E90 9/10 naar de filistijnen,iemand een revisieadresje??,wagen heeft nu 170kkm's,herstellen und verkaufen zeker...

Comment

• Chaos op N42 na kop-staartaanrijding

http://www.nieuwsblad.be/article/det...40310_01018289

Jep... stond ook aan te schuiven... 'iets voor 9...', '2 km file', 'lichte blikshade' en 'takelwagens', 'rond 11 uur opgelost' ... opmerkelijk. Snap niet waarom men niet rap de papieren invult en een paar 100 meter tot op de carpool parking verder rijdt met die 'lichte blikschade' (wat het effectief zichtbaar ook maar was). Is dat verboden misschien?
                                  Last edited by ; 11/03/2014, 16:25.

Comment

• Dat zie je zelfs op de autosnelweg tegenwoordig. Rustig alles laten staan en papieren invullen. Toen er een paar jaar terug een A6 mijn achterkant een zoen gaf, direct samen aan de kant gaan staan en rustig papieren ingevuld. Is toch niet zoooooo moeilijk, lijkt me?
                                    1991 BMW E30 318is

Comment

• Klopt, alhoewel...maakt het veel verschil? Of gij nu rustig op de linkerrijstrook blijft staan voor een half uur, of op de pechstrook, gaat toch evenveel file zijn...mensen moeten alles gezien hebben he!
                                      Mijn Skoda

Comment

• Daarnet en engelsman die zich op het rondpunt iets te goed thuis voelde hier in be, had mij dood verschoten dat die ineens recht naar mij kwam.
                                        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                          Chaos op N42 na kop-staartaanrijding

http://www.nieuwsblad.be/article/det...40310_01018289

Jep... stond ook aan te schuiven... 'iets voor 9...', '2 km file', 'lichte blikshade' en 'takelwagens', 'rond 11 uur opgelost' ... opmerkelijk. Snap niet waarom men niet rap de papieren invult en een paar 100 meter tot op de carpool parking verder rijdt met die 'lichte blikschade' (wat het effectief zichtbaar ook maar was). Is dat verboden misschien?
                                          mij hebben ze ook altijd geleerd dat je verplicht bent om rijweg vrij te maken (tenzij gewonden) maar als de politie dat zelfs niet weet???
                                          op de foto is duidelijk te zien dat wagens minimale schade hebben

ik pleit er el lang voor om de mensen die in file staan te vergoeden voor deze kost, en deze te verhalen op veroorzaker ongeval, er zal rap verandering in komen!!!

Comment

Working...
                                          X