Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • IbifaHo
    replied
    Guiness book of records!

    Leave a comment:


  • bobo
    replied
    proficiat, je komt vast nog in de boeken

    Leave a comment:


  • IbifaHo
    replied
    Ernet van Gent naar Zaventem, heb de tel bijgehouden hoeveel ik er rechts op mijn gemak voorbijgereden ben. 67. Dus gemiddeld ongeveer 1 per km.

    Leave a comment:


  • bobo
    replied
    drillen helpt bij iedereen, en regels naleven geeft een goei gevoel

    Leave a comment:


  • |) ][ |V| ][
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk Berichten
    Mongolen[1] die invoegen[2] over de witte lijn of de gearceerde strook. Bv. oprit E19->R0 en oprit A12->R0. Rijd tot het einde aub, en rits daar: vertraag naar dezelfde snelheid als de rest van het verkeer dat daar al rijdt, zet dan vroeg genoeg uw pinker op, en houd afstand. En als er twee vakken op de invoegstrook zijn zoals A12->R0, blijft altijd zo rechts mogelijk, zoals je tenslotte te allen tijde moet doen…

    Daaraan gerelateerd: mensen die zich dermate aan het bovenste ergeren, dat ze die opritten oprijden van op de R0 en dan terug invoegen op het einde van de oprit: dat is er over. Gisteren heb ik een camion van Aqua Service aan een slakkengangske zien doen… klein beetje gevaarlijk.

    [1] Hiermee bedoel ik in het algemeen "mensen met een mentale retardatie", want ik ben er zeker van dat de gemiddelde mens met het syndroom van Down beter kan invoegen dan die gasten.
    [2] In de meeste gevallen: er zich tussen smijten zonder pinker, en dan gelijk een hoender zonder kop naar het linkervak gaan.
    Voor een klant van ons moet ik tegenwoordig 2x per maand leveren bij een mongooltjeskwekerij. Is een dorpje op het platteland, volledig bevolkt door mongooltjes en hun begeleiders. Ik kan met zekerheid zeggen dat mongolen meer verstand hebben in het verkeer dan de gemiddelde "normale" verkeersdeelnemer.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Tot mijn verbazing vaststellen dat er brede parkeerplaatsen zijn (aan een ziekenhuis). Positief!
    Ik parkeer mijn wagen naast een andere auto. Zeker 80 cm tussen mijn auto en de andere. Ook positief!
    Bezoekje doen in het ziekenhuis.
    Na het bezoek aan de auto komen en zien dat er een 'veeg' in de bumper zit (15 cm lang, 1 cm breed). NEGATIEF!!

    Misschien moeten ze toch eens nadenken om de rij- en parkeervaardigheid om de x-aantal jaar te testen.

    Leave a comment:


  • Vitus
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
    Gisteren stond ik aan het kruispunt van de Miko (voor de mensen die bekend zijn in deze streek) te wachten om de ring van Turnhout op te draaien. Het was nogal redelijk druk waardoor het verkeer dat van rechts kwam en linksaf wilde 'vast' stond. Op het moment dat de eerste auto kon doorrijden werd het voor ons groen, maar aangezien er in het midden van het kruispunt nog een stuk of 3-4 auto's stonden bleef ik gewoon wachten net zoals de auto naast mij (die rechtdoor wouw), natuurlijk na nog geen 2 seconden beginnen ze achter ons gelijk zotten te claxonneren.
    Ik weet eerlijk gezegd niet wat in zo'n situatie het beste is, maar mij lijkt het logisch dat je gewoon blijft wachten tot het kruispunt vrij is, groen of niet...
    Beste is inderdaad te wachten, want het heeft geen zin om midden dat kruispunt te gaan staan, en daarmee de tegenrichting te blokkeren als die groen heeft.

    Maar het is inderdaad niet makkelijk, ge voelt de hete adem van de chauffeurs achter u.

    Leave a comment:


  • Seth
    replied
    Mongolen[1] die invoegen[2] over de witte lijn of de gearceerde strook. Bv. oprit E19->R0 en oprit A12->R0. Rijd tot het einde aub, en rits daar: vertraag naar dezelfde snelheid als de rest van het verkeer dat daar al rijdt, zet dan vroeg genoeg uw pinker op, en houd afstand. En als er twee vakken op de invoegstrook zijn zoals A12->R0, blijft altijd zo rechts mogelijk, zoals je tenslotte te allen tijde moet doen…

    Daaraan gerelateerd: mensen die zich dermate aan het bovenste ergeren, dat ze die opritten oprijden van op de R0 en dan terug invoegen op het einde van de oprit: dat is er over. Gisteren heb ik een camion van Aqua Service aan een slakkengangske zien doen… klein beetje gevaarlijk.

    [1] Hiermee bedoel ik in het algemeen "mensen met een mentale retardatie", want ik ben er zeker van dat de gemiddelde mens met het syndroom van Down beter kan invoegen dan die gasten.
    [2] In de meeste gevallen: er zich tussen smijten zonder pinker, en dan gelijk een hoender zonder kop naar het linkervak gaan.
    Last edited by Seth; 19/09/2014, 09:45.

    Leave a comment:


  • Doa
    replied
    sommige mensen snap ik toch niet... stond er rond 22u langs de E40 iemand op de pechstrook met de 4 pinkers aan, begint die wel niet plots met nog steeds gewoon de 4 pinkers aan aan een slakkegang de wissel te maken naar de rechter rijstrook? ik was nog amper 50m er van en ging 130km/h... 4 pinkers af en naar links pinken is toch het minste dat je kan doen als je niet dood wil gaan

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
    Gewoon blijven staan, 't is niet omdat de rest van die hersenloze mongolen vindt dat gij het kruispunt moet blokkeren, dat ge dat daadwerkelijk ook moet doen.
    Doe ik ook altijd. Vorige keer dacht Mustafa met de witte camionet het op te lossen. Van achter mij over het fietspad voor mij invoegen. Resultaat kruispunt weer toe. Wat een idioot

    Leave a comment:


  • Tomskii
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
    Gisteren stond ik aan het kruispunt van de Miko (voor de mensen die bekend zijn in deze streek) te wachten om de ring van Turnhout op te draaien. Het was nogal redelijk druk waardoor het verkeer dat van rechts kwam en linksaf wilde 'vast' stond. Op het moment dat de eerste auto kon doorrijden werd het voor ons groen, maar aangezien er in het midden van het kruispunt nog een stuk of 3-4 auto's stonden bleef ik gewoon wachten net zoals de auto naast mij (die rechtdoor wouw), natuurlijk na nog geen 2 seconden beginnen ze achter ons gelijk zotten te claxonneren.
    Ik weet eerlijk gezegd niet wat in zo'n situatie het beste is, maar mij lijkt het logisch dat je gewoon blijft wachten tot het kruispunt vrij is, groen of niet...

    Gewoon blijven staan, 't is niet omdat de rest van die hersenloze mongolen vindt dat gij het kruispunt moet blokkeren, dat ge dat daadwerkelijk ook moet doen.

    Leave a comment:


  • knight-rider
    replied
    Deze morgend bijna een platte camionet gezien door een vrachtwagen met zware lading (uitzonderlijk vervoer) die voorrang van rechts negeerde.
    Daarna zat ik achter die vrachtwagen, en deze had geen bord "uitzonderlijk vervoer", geen zwaailichten achteraan en geen nummerplaat op de oplegger

    Vanavond toen ik terug kwam van het werk stond er een traktor met aanhanger van zo een firma die de bermen maaien (uiteraard Nederlanders) stil op de weg, de bestuurder was met een dikke stok op de darm van het maaimachien aan het kloppen.
    Maar die stond daar echt wel op een slechte (gevaarlijke) plaats, ik heb hem net kunnen passeren, maar de vrachtwagen die ik iets later zag is daar zeker niet langs door geraakt.

    Leave a comment:


  • Metaxa
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
    Gisteren stond ik aan het kruispunt van de Miko (voor de mensen die bekend zijn in deze streek) te wachten om de ring van Turnhout op te draaien. Het was nogal redelijk druk waardoor het verkeer dat van rechts kwam en linksaf wilde 'vast' stond. Op het moment dat de eerste auto kon doorrijden werd het voor ons groen, maar aangezien er in het midden van het kruispunt nog een stuk of 3-4 auto's stonden bleef ik gewoon wachten net zoals de auto naast mij (die rechtdoor wouw), natuurlijk na nog geen 2 seconden beginnen ze achter ons gelijk zotten te claxonneren.
    Ik weet eerlijk gezegd niet wat in zo'n situatie het beste is, maar mij lijkt het logisch dat je gewoon blijft wachten tot het kruispunt vrij is, groen of niet...
    Enige juiste beslissing. Als ze achter mij claxonneren durfde ik vroeger al wel eens uitstappen en een beweging maken met mijn twee handpalmen naast mijn hoofd = oogkleppen. 😉


    Sent from somewhere, using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Barie
    replied
    Gisteren stond ik aan het kruispunt van de Miko (voor de mensen die bekend zijn in deze streek) te wachten om de ring van Turnhout op te draaien. Het was nogal redelijk druk waardoor het verkeer dat van rechts kwam en linksaf wilde 'vast' stond. Op het moment dat de eerste auto kon doorrijden werd het voor ons groen, maar aangezien er in het midden van het kruispunt nog een stuk of 3-4 auto's stonden bleef ik gewoon wachten net zoals de auto naast mij (die rechtdoor wouw), natuurlijk na nog geen 2 seconden beginnen ze achter ons gelijk zotten te claxonneren.
    Ik weet eerlijk gezegd niet wat in zo'n situatie het beste is, maar mij lijkt het logisch dat je gewoon blijft wachten tot het kruispunt vrij is, groen of niet...

    Leave a comment:


  • platten tuub
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door PiTTbuLL003 Bekijk Berichten
    wil er aub iemand borden aan de grenzen zetten waarop staat dat een pinker =/= voorrang... daarnet op de E17 een Roemeen die meende dat hij met zijn pinker op te zetten toch gewoon opzij mag komen...
    Wees blij dat ze de moeite doen om aan hun hendeltje te komen. De keren dat ik op de snelweg rijd en er ene van vak zie veranderen zonder pinker is niet op handen en voeten te tellen.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    wil er aub iemand borden aan de grenzen zetten waarop staat dat een pinker =/= voorrang... daarnet op de E17 een Roemeen die meende dat hij met zijn pinker op te zetten toch gewoon opzij mag komen...

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
    Of die hem nog in eerste moeten zetten als't groen is...
    Hatelijk!

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
    Mensen die 's morgens in hun auto nog liggen te slapen aan de lichten. Man man
    Of die hem nog in eerste moeten zetten als't groen is...

    Leave a comment:


  • bobo
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
    Dat is het nadeel aan leren met moema of poepa. Dan neem je al hun slechte gewoontes over.
    bwa, als die moema of poepa op het forum zit, kun je er toch vanop aan dat die bovengemiddeld goed kan rijden

    Leave a comment:


  • arbe
    replied
    Deze morgen een parlementarier (5 serie Gt, plaat P302) zonder verlichting op de E40, om 6u30.
    Ook van rijstrook wisselen kon zonder pinker, dus hij/zij was geweldig zichtbaar.
    Gelukkig dat ie nog reflectoren in de bumper heeft.

    Leave a comment:

Working...
X