Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
    Voel je u weer aangesproken?klopt ,maar niet als er 100m voor die kamion die links reed geen enkele wagen te bespeuren viel..trouwens combinaties van 44 ton hebben daar niks te zoeken op het linkse vak,want ze mogen niet voorbijsteken..
    Vandeweek ene me nen auto da zien doen met een sliert van makkelijk 20autos achter hem. En maar gelijk blijven rijden met een auto rechts terwijl er 100mtr leegte was links
    BMW X5 45e

Comment

Voel je u weer aangesproken?klopt ,maar niet als er 100m voor die kamion die links reed geen enkele wagen te bespeuren viel..trouwens combinaties van 44 ton hebben daar niks te zoeken op het linkse vak,want ze mogen niet voorbijsteken..
      Rustig blijven Lucske, ik dacht dat je bedoelde dat ze gewoon op elkaars bumper zaten te plakken op die rechterstrook.

En hij stak toch niet voorbij, hij bleef er naast hangen. Volgens het boekske dus!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
        Rustig blijven Lucske, ik dacht dat je bedoelde dat ze gewoon op elkaars bumper zaten te plakken op die rechterstrook.

En hij stak toch niet voorbij, hij bleef er naast hangen. Volgens het boekske dus!
        Ik blijf rustig,maar het begint op te vallen ,je mag ze niet allemaal over dezelfde kam scheren,maar dees was er toch ietsiepietsie over..en het was een belg deze keer..

Comment

• Ik heb niet de indruk dat het erger is dan vroeger, integendeel. Vandeweek in Nederland wel nog een echte Hollander op beide vakken zien rijden. Ik vind het belachelijk, maar ik maak me er niet druk in, je schiet er toch niets mee op.

Comment

Ik heb niet de indruk dat het erger is dan vroeger, integendeel. Vandeweek in Nederland wel nog een echte Hollander op beide vakken zien rijden. Ik vind het belachelijk, maar ik maak me er niet druk in, je schiet er toch niets mee op.
            Da's waar ,ik tracht het ook niet te doen,maar het lukt me niet echt

Comment

• Idioten die het principe van de spitsstrook op de E40 nog steeds niet snappen.

Sent from my iPhone using Tapatalk
              U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                Vandeweek ene me nen auto da zien doen met een sliert van makkelijk 20autos achter hem. En maar gelijk blijven rijden met een auto rechts terwijl er 100mtr leegte was links
                Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                En toch is da correct. Op een 300meter voor de versperring moet men de snelheid gaan aannemen van de auto naast u. Dus niet meer de hele rij voorbijsteken tot voorraa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                  En toch is da correct. Op een 300meter voor de versperring moet men de snelheid gaan aannemen van de auto naast u. Dus niet meer de hele rij voorbijsteken tot voorraa
                  Dat dacht ik eigenlijk ook, maar ik durfde het niet meer te zeggen.

Comment

• Helemaal fout, fcapri.

Rijden tot op het einde.

Als iedereen dat goed doet, kan je niet meer inhalen want er rijden auto's voor je. Als mensen dat slecht doen en het hele linkervak leeg is, moet je inderdaad door rijden tot waar de linker witte lijn je naar rechts dwingt, en dat is het punt waar je niemand meer voorbij kan.

Maar dus niet 300 meter voor de versperring al niet meer voorbij rijden. Echt tot het einde rijden!

Het probleem met vanaf 300 meter voor de versperring niet meer voorbij rijden, is dat je de rijstrook blokkeert. En mensen vatten dat op als agressief rijgedrag, denken dat ze er niet meer gaan tussen kunnen, en gaan ze achter je al beginnen ritsen. Wat het hele spel dus nog meer opstropt.

Comment

• Als je 300 m voor het invoegen al niet meer inhaalt dan doen we gewoon verder zoals we bezig waren en heeft de hele campagne geen nut. 😟

Tapatalk Pro
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                        Idioten die het principe van de spitsstrook op de E40 nog steeds niet snappen.

Sent from my iPhone using Tapatalk
                        Toch goed? U prive rijstrook tijdens de spits!
                        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Dat dacht ik eigenlijk ook, maar ik durfde het niet meer te zeggen.
                          Mijn punt is:dat die trekker-oplegger niks te zoeken heeft op het linkse vak(N60),neus aan neus de doorstroom ophouden en dan op het allerlaatste ogenblik in samenspraak met z'n collega invoegt ...

Comment

• Misschien is het al eens gezegd geweest, maar er is 1 ding dat onmiddellijk m'n bloed doet koken:

Bv. Je komt van rechts en hebt voorrang. Andere auto negeert je voorrang, je claxonneert en zij beginnen tegen jou te foeteren en vingers op te steken alsof jij de idioot bent.

Extra rage als het dan een vrouw is (no sexist).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                              Misschien is het al eens gezegd geweest, maar er is 1 ding dat onmiddellijk m'n bloed doet koken:

Bv. Je komt van rechts en hebt voorrang. Andere auto negeert je voorrang, je claxonneert en zij beginnen tegen jou te foeteren en vingers op te steken alsof jij de idioot bent.

Of de eerste negeert je voorrang en de rij er achter volgt hem blindelings.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                Misschien is het al eens gezegd geweest, maar er is 1 ding dat onmiddellijk m'n bloed doet koken:

kwam ik ook regelmatig tegen als ik met de bmw op baan was. dat zijn mensen die zo dom zijn te denken dat jij de fout maakt en er dan van uitgaan dat je een arrogante zak zijt omdat je in een bmw zit.
                                met 1 van de mercs krijg ik nooit een vinger of getuut maar als ze mij zoiets lappen rij ik er achter en vraag wa hun probleem is. dan doen ze wel in hun broek en weten ze niet wat te zeggen
                                lets have some more member berries

Comment

• Haha, in mijn jonge jaren ben ik ook zo eens in een wilde colère achter ene gereden. Hem voorbij gestoken en doen stoppen. Toen ik dichterbij kwam zag ik dat d'een auto gevuld was met sterke beren. Hun schouders kwamen tegeneen... Ben dan maar weggereden en heb het nooit meer gedaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                    Haha, in mijn jonge jaren ben ik ook zo eens in een wilde colère achter ene gereden. Hem voorbij gestoken en doen stoppen. Toen ik dichterbij kwam zag ik dat d'een auto gevuld was met sterke beren. Hun schouders kwamen tegeneen... Ben dan maar weggereden en heb het nooit meer gedaan
                                    Ah,dat was jij

Comment

Ah,dat was jij
                                      Hahaha
                                      2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                                      2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                                      2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                                      dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                                      http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

Ah,dat was jij
                                        Haha top

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                                          En toch is da correct. Op een 300meter voor de versperring moet men de snelheid gaan aannemen van de auto naast u. Dus niet meer de hele rij voorbijsteken tot vooraan
                                          Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                          Helemaal fout, fcapri.

Rijden tot op het einde.
                                          En toch heeft fcapri volledig gelijk!

Hij heeft het immers over de snelheid van de twee rijstroken, het effectieve invoegen gebeurd pas op het laatste punt aan de versmalling.

Goed ritsgedrag bestaat uit de volgende gedragscodes:
                                          • Zo lang mogelijk doorrijden op de invoegende rijstrook
                                          • Op ongeveer 300 meter voor de versmalling (aangegeven met bord) rijsnelheid aanpassen aan de snelheid van de voertuigen op de aanliggende strook
                                          • Voertuigen op aanliggende strook maken vrijwillig ruimte om invoegend voertuig tussen te laten;
                                          • Op circa 50 meter voor de versmalling zonder afremmen en verstoringen in de ontstane ruimte (hiaat) invoegen, zodat invoegend voertuig en de achterligger de rit kunnen vervolgen;
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X