Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren ene die bij mij zat te bumperkleven. Moest links afslaan de oprit op, was 'm met zijn rechts hand aan het bellen, in de linkse een sigaret, dus optrekken, pinker, aan het stuur draaien.

Het zag er allemaal nogal lachwekkend alsook gevaarlijk uit. Reed ie nog een hele tijd met z'n vier pinkers op omdat hij ze tijdens z'n handelingen per ongeluk had opgezet maar kreeg ze niet direct terug af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
      Nog enkele punten van ergernis:

- trajectcontrole
      Je zou er hierdoor wel minder mee in de file staan, zeker in Antwerpen...
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
        Onzin.

Zie Nederland.

En het maakt het verkeersbeeld ook niet rustiger. Zie trajectcontrole op de E40 of op de E19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
          Onzin.

Zie Nederland.

En het maakt het verkeersbeeld ook niet rustiger. Zie trajectcontrole op de E40 of op de E19.
          Daar gaan we weer...

Steken blind...nog steeds...
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Daar gaan we weer...

Helemaal niet, het staat zelfs altijd op video

A2 Amsterdam-Utrecht is ook zo een plek om je Facebook-status te updaten.

Comment

Ik bedoelde de trajectcontrole op gewestwegen. Op ringwegen zou dit wel kunnen helpen. Op al de rest is het pure pesterij.

Comment

Ik bedoelde de trajectcontrole op gewestwegen. Op ringwegen zou dit wel kunnen helpen. Op al de rest is het pure pesterij.
                Ik begrijp u.

Comment

• Weet niet echt of het hier thuis hoort maar voor mij is het toch een ergernis.

Gisteren stonden we aan de ring van Turnhout te wachten voor het rood. En ge kent dat wel, van die verkeerslichten me ne groene pijl. De pijl word groen en het verkeer dat rechts af wil slaan mag doorgaan maar het verkeer dat rechtdoor moet had nog steeds rood. Natuurlijk was er weer ne pippo (oké het gebeurd regelmatig maar toch...) Die blindelings doorreed omdat het verkeer rechts van hem dat ook deed. Dus hij vertrekt en hij had al vrij snel door dat hij nog rood had. Stopt em daar ineens int midden van het kruispunt. Rijd dan ineens door hé, ge zijt toch al door het rood gereden. Maar nee liever stoppen int midden van het kruispunt. En als het dan uiteindelijk groen werd bleef em nog staan ook. Met een claxon concert als gevolg.
                  2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Da is, bv die van Brecht staat er echt belachelijk imo.
                    BMW X5 45e

Comment

• Dit gaat misschien reacties lokken, maar...

De vader van 1 van de 7 omgekomen kinderen van dat zwaar ongeval in Zonhoven enkele weken terug, heeft een open brief geschreven naar de leiders van alle grote partijen, om zijn beklag te doen dat men hem niet voldoende heeft bijgestaan om de ontspoorde jongeren terug op het rechte pad te krijgen.

Ik wil een opmerking maken over het feit dat het niet aan de politie, politiek, of school is om jongeren op te voeden, maar eerder aan de ouders...had hij de BMW van papa niet mogen lenen die avond, was het misschien allemaal niet zo afgelopen...maar dat mag ik weer niet zeggen zeker?
                      Mijn Skoda

Comment

• De Standaard zegt dat de man bij de politie zijn beklag had gedaan over één van de andere jongeren die een enkelband om had maar toch rondreed.

Je kan nl. enkel je eigen kinderen opvoeden .

Comment

De Standaard zegt dat de man bij de politie zijn beklag had gedaan over één van de andere jongeren die een enkelband om had maar toch rondreed.

Je kan nl. enkel je eigen kinderen opvoeden .
                          "Die politie-agenten hebben onrechtstreeks bijgedragen tot de dood van de jongeren", vertelt de vader.De man benadrukt in het schrijven dat hij niet zozeer de bestuurder viseert, wel de instanties die zijn alarmkreten in de wind sloegen.
                          Lijkt mij toch een regelrechte aanval tegen de mensen wiens taak het zou moeten zijn om zware criminelen aan te pakken, in plaats van aan de oren te trekken van andermans kinderen en zeggen 'foei niet doen' De Politie (de overheid in het algemeen) is geen Sociale Dienst.
                          Mijn Skoda

Comment

• 'Als de agenten hun werk hadden gedaan, had de jongen die met een enkelband thuis moest zitten, nooit achter het stuur van Wouters wagen kunnen kruipen.
                            Een van de ouders van de zeven verongelukte jongeren in Leopoldsburg roept politici op om harder op te treden tegen jongeren die signalen uitsturen dat ze op het punt staan te ontsporen. 'Ik smeekte bij de politie om hulp, maar er werd niets gedaan.'

Maar...
                            Niet lang voor het ongeval, kreeg zijn zoon nog een rijverbod omat hij zonder geldig rijbewijs reed
                            De vader van één van de zeven jongeren die twee maanden geleden in Zonhoven verongelukten, zegt dat de dood van de jongeren vermeden kon worden als de politie minder laks had opgetreden. Dat schrijft Roger Seys, de vader van Wouter, in een open brief aan de politiek.

Tuurlijk is het dat de vader verantwoordelijk is voor zijn opvoeding, maar een gast van 22 bijsturen ligt moeilijker dan een peuter van 2. En alles hangt ook af van omgeving, en die gaat breder dan enkel de thuissituatie...

Comment

Tuurlijk is het dat de vader verantwoordelijk is voor zijn opvoeding, maar een gast van 22 bijsturen ligt moeilijker dan een peuter van 2.
                              Daarom dat het bijsturen moet gebeuren op 2 jaar, en niet op 22. Uw kind op 22 is een afspiegeling van uw waarden en normen, en de opvoeding die gij hebt meegegeven. Als gij een losgeslagen monster van een kind hebt op 22, is dat uw fout en verantwoordelijkheid, niet die van de politieagent op de hoek. En hoeveel "bijsturing", pijnlijke oudercontacten, slechte rapporten, enkelbandjes en nachtjes in de cel er ook volgen, er is maar 1 ding dat zo iemand op het rechte pad kan brengen. Een schok. Hopelijk zonder veel erg, hopelijk zonder schade aan onschuldige omstaanders, maar zo iemand moet eens tegen een boom plakken, of neergestoken worden, of enkele weken het ziekenhuis in met wat gebroken botten, vooraleer zo iemand tot het besef kan komen dat hij/zij verkeerd bezig is. En dan nog hervallen ze vaak.

Het kalf was naar mijn mening al lang verdronken in dit geval. En natrappen naar een justitiesysteem dat al moeite heeft met meermaals veroordeelde drugshandelaars in hun cellen te houden zonder dat er procedurefouten worden gemaakt, is lekker goedkoop. Wat men zaait, zal men oogsten...men wou de zachte aanpak, jongeren mogen zichzelf vinden, ze mogen zichzelf ontwikkelen, ze mogen zélf beslissen wat ze wel en wat ze niet mogen. Wel, Wouter heeft beslist wat hij wou, en hij heeft het gekregen ook. Ik ben gewoon blij dat ze geen onschuldigen hebben meegesleurd in "hun zoektocht naar zichzelf"

Maar zoals ik zei, ik zie het veel te cru

Disclaimer; Mijn vriendin weigerde toen ze 15 was om samen met haar vriendin en die haar vriend in de auto te stappen, omdat die vriend gedronken had. 1 Vernielde auto, 1 gebroken bekken en +/- 2 maand revalidatie later heeft ze van de ouders van die vriend verontschuldigingen gekregen. Ben ik blij dat mijn vriendin wél haar verstand heeft gebruikt op die avond. En dat voor een mondige zelfstandige tiener van 15...het zal zijn omdat toen ze 10 jaar was, meneer de meneer de polies haar eens streng heeft toegeproken, dat ze die avond niet in die auto durfde stappen. Ofwel was het duidelijke afspraken met de ouders, en een dosis gezond verstand...
                              Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                                Ik wil een opmerking maken over het feit dat het niet aan de politie, politiek, of school is om jongeren op te voeden, maar eerder aan de ouders...had hij de BMW van papa niet mogen lenen die avond, was het misschien allemaal niet zo afgelopen...maar dat mag ik weer niet zeggen zeker?
                                Weet je wat mij altijd al heel geërgerd? Dat ze in de media altijd vermelden als het een BMW was. Zoals vandaag in de krant over het gezin met de Nissan Sunny die de kant werd in geramd door een BMW.

Het mag gelijk welk merk zijn, dan staat er "voertuig", maar als het een BMW was, dan wordt het steeds uitdrukkelijk vermeld. Om het stereotype beeld nog wat verder te voeden.

Denk je dat die 7 jongeren niet snel konden rijden met de Passat of signum van de papa?

Comment

Weet je wat mij altijd al heel geërgerd? Dat ze in de media altijd vermelden als het een BMW was. Zoals vandaag in de krant over het gezin met de Nissan Sunny die de kant werd in geramd door een BMW.

Het mag gelijk welk merk zijn, dan staat er "voertuig", maar als het een BMW was, dan wordt het steeds uitdrukkelijk vermeld. Om het stereotype beeld nog wat verder te voeden.

Denk je dat die 7 jongeren niet snel konden rijden met de Passat of signum van de papa?
                                  Er staat trouwens "zware bmw", staat er altijd. Bij mijn ongeval van vorige week ook, "zware BMW-motorfiets". Alsof dat iets te maken heeft met't feit dat de tegenpartij gewoon de voorrangsweg komt opgereden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                                    Er staat trouwens "zware bmw", staat er altijd. Bij mijn ongeval van vorige week ook, "zware BMW-motorfiets". Alsof dat iets te maken heeft met't feit dat de tegenpartij gewoon de voorrangsweg komt opgereden.
                                    Beetje hetzelfde onder motorrijders over 1200cc motorfietsen van BMW... Oeioeioei, een zware moto, ... Maar ik vind mijn RT veel makkelijker rijden dan het 650cc dingetje wat ik ervoor had. En met zo een 650cc mormel zonder ABS had jij waarschijnlijk onder die voorrangnegeerder gestoken ipv tot op het einde te kunnen remmen.

Comment

• Over nog een zware BMW gesproken...

Een tweejarig meisje ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis na een zwaar geval van verkeersagressie. Ze was samen met haar ouders en zus op terugweg na een dagje uit toen ze op de E34 in het Oost-Vlaamse Vrasene van de weg geramd werden door een BMW.

Ik heb nu wel wat ervaring met kinderzitjes, en als je dat naar behoren monteert is de enige manier om je peuter uit de wagen te slingeren als ie correct in een kinderstoeltje zit, is als je achterbank mee uit de wagen wordt geslingerd...

Comment

• Mijn BMW is best zwaar hoor.

1.515 kg leeggewicht...

Comment

Daar gaan we weer...

Hier nog zo ene die stekeblind is.

Comment

Working...
                                          X