Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
    Vanmorgen massaal veel fietsers door het rood zien rijden in Gent.
    En de rode fiets stroken mogen ze precies niet op rijden.

Tapatalk Pro

In Gent mogen ze ...

Comment

• Stel: ik ben de witte camionet en sla hier naar rechtsaf om de R8 op te rijden, tegelijkertijd slaat die blauwe Kangoo linksaf om ook de R8 op te rijden. De baan gaat dan naar 1 vak zoals je kan zien, wie heeft er voorrang?

Comment

• Euh, dat mag toch duidelijk zijn?

19.3. De bestuurder die naar links afslaat moet :
        voorrang verlenen aan de tegenliggers op de rijbaan die hij gaat verlaten;.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
          Jamaar, volgens die situatie lijkt het me dan eerder dat de Kangoo voorrang heeft, aangezien ze elk een andere weg inslaan zogezegd (door dat gearceerde driehoekje) en er daarna voorrang van rechts dient verleend te worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
            In Gent mogen ze ...
            Ja, op plaatsen waar het vermeld word door een verkeersbord en enkel als je rechtsaf moet.
            En dat was nergens het geval.

Tapatalk Pro
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
              Jamaar, volgens die situatie lijkt het me dan eerder dat de Kangoo voorrang heeft, aangezien ze elk een andere weg inslaan zogezegd (door dat gearceerde driehoekje) en er daarna voorrang van rechts dient verleend te worden.
              Zolang dat witte bestelwagentje niet ingedraaid is, moet die Kangoo voorrang geven aan dat witte bestelwagentje wat een tegenligger is.

Vervolgens, als dat witte bestelwagentje ingeslagen is en de Kangoo wil doorrijden, zit die bestelwagen rechts van de Kangoo. VVR.

Er is dus geen enkel scenario waarbij die Kangoo voorrang zou hebben op het witte bestelwagentje.

Comment

• Ben je net op kruissnelheid en dan springt de bestuurder in de auto voor je op de rem. Minstens tien minuten tijdverlies voor de boeg. Vervelend? Hangt ervan af hoe je het bekijkt, schrijft Kris Peeters in een bewerkt fragment uit zijn nieuw boek ‘Weg van mobiliteit’.

Comment

• Het grote ergernis topic deel VI

Quote uit artikel:

"Als de files naar Antwerpen zo lang zijn, dan moet Antwerpen wel een heel interessante stad zijn. En dan wordt de file misschien een reden om er te gaan wonen in plaats van om er weg te blijven."

Geef die mens een spuitje.

Zelfs al woon je er, erger je je aan de files.

Comment

• Logica van politiekers en professoren.

Comment

Ja, op plaatsen waar het vermeld word door een verkeersbord en enkel als je rechtsaf moet.
                      En dat was nergens het geval.

Tapatalk Pro
                      Klopt,maar wie kijkt daar nu naar als Gentse Fietser...zels als ik prioritair rijd ,vegen ze er hun kl*t*n aan....

Comment

Klopt,maar wie kijkt daar nu naar als Gentse Fietser...zels als ik prioritair rijd ,vegen ze er hun kl*t*n aan....
                        Ik! Ik stopte voor elk rood licht in Gent als ik met mijn fiets naar mijn campus reed. Veel tijd win je toch niet als je er door rijdt.

Comment

Zolang dat witte bestelwagentje niet ingedraaid is, moet die Kangoo voorrang geven aan dat witte bestelwagentje wat een tegenligger is.

Vervolgens, als dat witte bestelwagentje ingeslagen is en de Kangoo wil doorrijden, zit die bestelwagen rechts van de Kangoo. VVR.

Er is dus geen enkel scenario waarbij die Kangoo voorrang zou hebben op het witte bestelwagentje.
                          Ja godver, mijn voorrang van rechts even verward met voorrang van links.
                          Je hebt uiteraard gelijk.

Comment

Omverrijden is geen optie zeker? 😄
                            Triestige mentaliteit en het zijn niet alleen de studenten hoor.

Maar als er ene onderligt zouden ze wel zit stakingen willen houden.
                            Velen weten ook de voorrang regels niet zoals aan de coupure.
                            Ze denken dat ze ten alle tijden voorrang hebben.

Tapatalk Pro
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Ok bedankt, ik ging er ook vanuit dat daar voorrang van rechts telt maar ik was het niet 100% zeker

Comment

• Vandaag met de oldtimer gaan rijden.

Ik was van plan om eens met de w110 tussen de taxi's te gaan staan, aangezien het een originele taxi was van vroeger. Ik dus weer veel te braaf en het vriendelijk gaan vragen aan de politie of het mogelijk was daar 2 min te gaan staan. Ik verloor net men neus niet.

Ik zeg kom kijken hij staat voor de deur, maar hielp ook niet ze wilden niet uit hun stoeltje komen. En dan zei ik de maatschappij is verzuurd en hoe zou dat komen en dan benk weggeweest haha.

Ok ik had begrepen dat het een nee kon zijn maar gwn afblaffen dan heb ik het gehad.

Dan ben ik het toch maar gaan doen.

Comment

• Station Roeselare of zie ik dat mis?
                                  VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Omverrijden is geen optie zeker? 😄
                                    Triestige mentaliteit en het zijn niet alleen de studenten hoor.

Maar als er ene onderligt zouden ze wel zit stakingen willen houden.
                                    Velen weten ook de voorrang regels niet zoals aan de coupure.
                                    Ze denken dat ze ten alle tijden voorrang hebben.

Tapatalk Pro
                                    Ja idd in gent is het erg pfff. Vanaf juli woon ik doorheen de week in gent, ik ga serieus moeten wennen in het begin amai! Dacht dat Leuven al erg was.
                                    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cotoneaster Bekijk Berichten
                                      Vandaag met de oldtimer gaan rijden.

Ik was van plan om eens met de w110 tussen de taxi's te gaan staan, aangezien het een originele taxi was van vroeger. Ik dus weer veel te braaf en het vriendelijk gaan vragen aan de politie of het mogelijk was daar 2 min te gaan staan. Ik verloor net men neus niet.

Ik zeg kom kijken hij staat voor de deur, maar hielp ook niet ze wilden niet uit hun stoeltje komen. En dan zei ik de maatschappij is verzuurd en hoe zou dat komen en dan benk weggeweest haha.

Ok ik had begrepen dat het een nee kon zijn maar gwn afblaffen dan heb ik het gehad.

Flikken je hebt maar 2 goei, zij die onder de grond steken , en zij die staan te wachten om er ondergeduwd te worden
                                      btw mooie wagen
                                      Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
                                        Flikken je hebt maar 2 goei, zij die onder de grond steken , en zij die staan te wachten om er ondergeduwd te worden
                                        btw mooie wagen
                                        Kerel beke respect he... Toevallig is mijn vader (flik) vermoord tijdens zijn werk.
                                        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cotoneaster Bekijk Berichten
                                          Vandaag met de oldtimer gaan rijden.

Triestige mensen.

Hoe ben je nu aan de taxilichtbak geraakt?
                                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                          X