Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Stel: ik ben de witte camionet en sla hier naar rechtsaf om de R8 op te rijden, tegelijkertijd slaat die blauwe Kangoo linksaf om ook de R8 op te rijden. De baan gaat dan naar 1 vak zoals je kan zien, wie heeft er voorrang?
Jamaar, volgens die situatie lijkt het me dan eerder dat de Kangoo voorrang heeft, aangezien ze elk een andere weg inslaan zogezegd (door dat gearceerde driehoekje) en er daarna voorrang van rechts dient verleend te worden.
Jamaar, volgens die situatie lijkt het me dan eerder dat de Kangoo voorrang heeft, aangezien ze elk een andere weg inslaan zogezegd (door dat gearceerde driehoekje) en er daarna voorrang van rechts dient verleend te worden.
Zolang dat witte bestelwagentje niet ingedraaid is, moet die Kangoo voorrang geven aan dat witte bestelwagentje wat een tegenligger is.
Vervolgens, als dat witte bestelwagentje ingeslagen is en de Kangoo wil doorrijden, zit die bestelwagen rechts van de Kangoo. VVR.
Er is dus geen enkel scenario waarbij die Kangoo voorrang zou hebben op het witte bestelwagentje.
Ben je net op kruissnelheid en dan springt de bestuurder in de auto voor je op de rem. Minstens tien minuten tijdverlies voor de boeg. Vervelend? Hangt ervan af hoe je het bekijkt, schrijft Kris Peeters in een bewerkt fragment uit zijn nieuw boek ‘Weg van mobiliteit’.
"Als de files naar Antwerpen zo lang zijn, dan moet Antwerpen wel een heel interessante stad zijn. En dan wordt de file misschien een reden om er te gaan wonen in plaats van om er weg te blijven."
Klopt,maar wie kijkt daar nu naar als Gentse Fietser...zels als ik prioritair rijd ,vegen ze er hun kl*t*n aan....
Omverrijden is geen optie zeker? 😄
Triestige mentaliteit en het zijn niet alleen de studenten hoor.
Maar als er ene onderligt zouden ze wel zit stakingen willen houden.
Velen weten ook de voorrang regels niet zoals aan de coupure.
Ze denken dat ze ten alle tijden voorrang hebben.
Tapatalk Pro
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Ik was van plan om eens met de w110 tussen de taxi's te gaan staan, aangezien het een originele taxi was van vroeger. Ik dus weer veel te braaf en het vriendelijk gaan vragen aan de politie of het mogelijk was daar 2 min te gaan staan. Ik verloor net men neus niet.
Ik zeg kom kijken hij staat voor de deur, maar hielp ook niet ze wilden niet uit hun stoeltje komen. En dan zei ik de maatschappij is verzuurd en hoe zou dat komen en dan benk weggeweest haha.
Ok ik had begrepen dat het een nee kon zijn maar gwn afblaffen dan heb ik het gehad.
Omverrijden is geen optie zeker? 😄
Triestige mentaliteit en het zijn niet alleen de studenten hoor.
Maar als er ene onderligt zouden ze wel zit stakingen willen houden.
Velen weten ook de voorrang regels niet zoals aan de coupure.
Ze denken dat ze ten alle tijden voorrang hebben.
Tapatalk Pro
Ja idd in gent is het erg pfff. Vanaf juli woon ik doorheen de week in gent, ik ga serieus moeten wennen in het begin amai! Dacht dat Leuven al erg was.
2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Ik was van plan om eens met de w110 tussen de taxi's te gaan staan, aangezien het een originele taxi was van vroeger. Ik dus weer veel te braaf en het vriendelijk gaan vragen aan de politie of het mogelijk was daar 2 min te gaan staan. Ik verloor net men neus niet.
Ik zeg kom kijken hij staat voor de deur, maar hielp ook niet ze wilden niet uit hun stoeltje komen. En dan zei ik de maatschappij is verzuurd en hoe zou dat komen en dan benk weggeweest haha.
Ok ik had begrepen dat het een nee kon zijn maar gwn afblaffen dan heb ik het gehad.
Dan ben ik het toch maar gaan doen.
Flikken je hebt maar 2 goei, zij die onder de grond steken , en zij die staan te wachten om er ondergeduwd te worden
btw mooie wagen
Dan ben ik het toch maar gaan doen.
Triestige mensen.
Hoe ben je nu aan de taxilichtbak geraakt?
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment