Oorspronkelijk geplaatst door El Greco
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmet iedereen bedoel ik de andere sexe evezogoe, verkeerd uitegdrukt
Ik zorgde daar dan altijd wel voor dat we zo uiterst links en tot aan de haaientanden gingen staan.
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
- gisteren op StuBru rond de middag "people of tomorrow". Met getuigenissen van mensen van over de gehele wereld die naar Tomorrowland gaan. De typische jeugd die blijkbaar heel naïef is over de toekomst en denkt dat de wereld op hen wacht.
- de zender MNM die me plots heel oud doet voelen (ben 34) met al dat hip gezeik over tweets en hashtags.
- tweets en hashtags op de radio en tv. Wat boeit mij de mening van een random mens ergens ten velde. Nieuwswaarde nihil.
- die mega irritante reclames. Is dat tegenwoordig om een mens accuut epilepsie of ADHD te doen krijgen?
Na een uur radio luisteren weet ik weer waarom ik steeds gewoon mp3 op heb staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten- gisteren op StuBru rond de middag "people of tomorrow". Met getuigenissen van mensen van over de gehele wereld die naar Tomorrowland gaan. De typische jeugd die blijkbaar heel naïef is over de toekomst en denkt dat de wereld op hen wacht.
- de zender MNM die me plots heel oud doet voelen (ben 34) met al dat hip gezeik over tweets en hashtags.
- tweets en hashtags op de radio en tv. Wat boeit mij de mening van een random mens ergens ten velde. Nieuwswaarde nihil.
- die mega irritante reclames. Is dat tegenwoordig om een mens accuut epilepsie of ADHD te doen krijgen?
Na een uur radio luisteren weet ik weer waarom ik steeds gewoon mp3 op heb staan.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenBij je volgende wagen DAP radio aan vinken op de optie lijst. 😀
Greetz, Canonball
F10 530dA 2010
Z4 E89 23i 2011Greetz,
Canonball
-
Oorspronkelijk geplaatst door Canonball Bekijk BerichtenKunt ge daarmee reclameboodschappen skippen?
Greetz, Canonball
F10 530dA 2010
Z4 E89 23i 2011
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendat van bij het indraaien van een straat doet iedereen !
Valt me wel op dat vrachtwagens het vaak op dezelfde plaatsen wél juist doen, dus het is geen kwestie van te weinig plaats.
Net zoals links voorsorteren op een kruispunt als je naar links moet, veel mensen zetten zich rechts als ze naar links moeten en links als ze naar rechts moeten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Golf_MK2 Bekijk BerichtenNet zoals links voorsorteren op een kruispunt als je naar links moet, veel mensen zetten zich rechts als ze naar links moeten en links als ze naar rechts moeten.
Comment
-
Gisteren een Roemeense camioneur die hier zijn afrit had gemist en simpelweg stopte op de rechterrijstrook. Ik reed er een meter of 100 achter met achter mij nog een 5tal vrachtwagens. Ik kan maar 1 ding zeggen: je kan op veel voorbereid zijn, maar dit was er toch geen van hoor. De MAN zijn neus zat letterlijk tegen de grond en bumper is beschadigd (blijkbaar kan voorste luchtvering de noodrem niet opvangen). Was gelukkig leeg of 't was helemaal mooi geweest. Direct achter mij gekeken, kipper achter mij stond ook stil, maar al wat achterkwam stond verspreid over pechstrook en de twee rijstroken.
Ik heb daar ter plekke nieuwe scheldwoorden uitgevonden denk ik. Kerel bleef dan nog gewoon wat staan om zijn gps in te stellen, maar toen we er rond wilden rijden vond hij z'n gaspedaal en bleef dan even rap rijden als die die hem inhaalde. Mijn treinclaxon is de helft van zijn levensduur verloren denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenAls ge dezelfde richting uit moet, gewoon zelf correct voorsorteren en hen zo inhalen. Vinden ze altijd fijn.
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenGisteren een Roemeense camioneur die hier zijn afrit had gemist en simpelweg stopte op de rechterrijstrook. Ik reed er een meter of 100 achter met achter mij nog een 5tal vrachtwagens. Ik kan maar 1 ding zeggen: je kan op veel voorbereid zijn, maar dit was er toch geen van hoor. De MAN zijn neus zat letterlijk tegen de grond en bumper is beschadigd (blijkbaar kan voorste luchtvering de noodrem niet opvangen). Was gelukkig leeg of 't was helemaal mooi geweest. Direct achter mij gekeken, kipper achter mij stond ook stil, maar al wat achterkwam stond verspreid over pechstrook en de twee rijstroken.
Ik heb daar ter plekke nieuwe scheldwoorden uitgevonden denk ik. Kerel bleef dan nog gewoon wat staan om zijn gps in te stellen, maar toen we er rond wilden rijden vond hij z'n gaspedaal en bleef dan even rap rijden als die die hem inhaalde. Mijn treinclaxon is de helft van zijn levensduur verloren denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenGisteren een Roemeense camioneur die hier zijn afrit had gemist en simpelweg stopte op de rechterrijstrook. Ik reed er een meter of 100 achter met achter mij nog een 5tal vrachtwagens. Ik kan maar 1 ding zeggen: je kan op veel voorbereid zijn, maar dit was er toch geen van hoor. De MAN zijn neus zat letterlijk tegen de grond en bumper is beschadigd (blijkbaar kan voorste luchtvering de noodrem niet opvangen). Was gelukkig leeg of 't was helemaal mooi geweest. Direct achter mij gekeken, kipper achter mij stond ook stil, maar al wat achterkwam stond verspreid over pechstrook en de twee rijstroken.
Comment
-
All die vakantietoeristen die gisteren perse om 16u hier in Limburg naar de zee moesten vertrekken.
1,5km aanschuiven om t klaverblad in Lummen te nemen (E314 vanuit Genk en ik moest richting Hasselt)
En dan hebt ge al die vrachtwagens/bussen die daar beginnen inhalen en plots ook "beseffen" dat ze daar eigenlijk ook af moeten met tot gevolg dat alles stil staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenEne van Waberer?,die kennen er ook wat van....
Tijdje terug wel een van Waberer die mijn zeilen opensneed. Was in het begin dat die met Roemenen reden, toen die nog compleet met Hongaren zaten had je er geen last van en was dat een overheidsbedrijf.
Comment
-
Vandaag van Grobbendonk naar Gent reden er honderden Hollanders met sleurhutten en mobilhomes richting kust, een hele pak Duitse Turken reden er ook tussen.
Zonder diene nest was er vandaag geen file.
En in de file continue van vak veranderen en eens uit de file was het midden vak van hun.
Een volledig leeg eerste vak maar daar wilden ze precies niet oprijden.
Denk dat er in Nederland een nieuwe wet is dat ze toegang moeten betalen voor de zee te mogen zien.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenNe Poolse camion chauffeur die het nodig vond om van Zoersel tot voorbij Turnhout op den E34 het nodig vond om een sliert van weet ik hoeveel camions in te halen. Op den duur werd iedereen nerveus! Allemaal zigzaggen. Wil niet weten hoe lang de file was die achter dieje kloon hing!
Comment
-
Gisteren op de N80 toen ik van het werk naar huis reed, reden twee vrachtwagens achter elkaar.
De tweede beslist de eerste in te halen, eerst houd wat in om de andere voorbij te laten, tot zover geen enkel probleem.
Dan begin ik met inhalen, en als ik hen voorbij ben wou ik terug naar rechts gaan, maar ik zie het licht wat verder op oranje springen dus besluit links te blijven en af te remmen.
De vrachtwagens vlammen gewoon door zonder remmen, beide los door het roodOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtentis een echte pest met die oost europese chauffeurs tegenwoordig...Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment