Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 1/3de heeft NVA gestemd

Comment

• Maar niemand heeft het weer gedaan hahaha

Comment

• - de brug over het Albertkanaal in Oelegem waar ze nu toch al heel lang bezig zijn en het vertikken om dat laatste laagje asfalt te leggen. Hierdoor heb je op de brug 2 metalen uitzetvoegen die scherp omhoog steken. Naar de rotonde toe heb je dan een scherpe rand met klinkers van wel 5-7 cm hoog. Met andere woorden banden- en velgenkillers. Ik rij er altijd stapvoets over maar je ziet talloze anderen (meestal vrouwen) die er gewoon over knallen.

- siska Schoeters

- kasseiwegen... Anno 2014 is dat niet romantisch meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
          - de brug over het Albertkanaal in Oelegem waar ze nu toch al heel lang bezig zijn en het vertikken om dat laatste laagje asfalt te leggen. Hierdoor heb je op de brug 2 metalen uitzetvoegen die scherp omhoog steken. Naar de rotonde toe heb je dan een scherpe rand met klinkers van wel 5-7 cm hoog. Met andere woorden banden- en velgenkillers. Ik rij er altijd stapvoets over maar je ziet talloze anderen (meestal vrouwen) die er gewoon over knallen.

- siska Schoeters

- kasseiwegen... Anno 2014 is dat niet romantisch meer.
          Dat is daar inderdaad klote die uitstekende voegen. Rij er met die 19'ers van me ook stapvoets over. Ik heb gehoord dat volgende week die asfaltlaag er gaat komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
            Dat is daar inderdaad klote die uitstekende voegen. Rij er met die 19'ers van me ook stapvoets over. Ik heb gehoord dat volgende week die asfaltlaag er gaat komen.
            Idd vanaf volgende week maandag. Ze trekken er een hele week voor uit... Dat wordt weer flink omrijden als ik naar Schilde wil.

Comment

• Wilt een mens al eens goed doen... Krijgt hij bijna een slag in zijn gezicht...

Waren aan het werken int straat en rechts stond alles vol met vrachtwagens van de werf. Ik zie in de verte een betonmixer op het linker rijvak rijden. Ik spotte nog net een plekje waar ik tussen kon omdat ik hem wou doorlaten aangezien ik niet gehaast was en die camionchauffeurs meestal wel. Maar voor in dat plekje te geraken moest ik wel wat brutter remmen waardoor mijn banden piepen (doen ze al eens gemakkelijk zonder echt door te remmen). Wordt ik uitgescholden door één of andere arbeider die dacht dat ik aan het vlammen was en daardoor alles moest dichtslaan.

Heb hem vriendelijk gezegd dat het voor de betonmixer door te laten was dat ik aan de kant wou gaan, wou me niet geloven, toen zei ik dat hij een bril moest kopen en eerst moest nadenken vooraleer uit te vliegen (op normale wijze, de eerste die begint te roepen in een discussie is in mijn ogen al verloren) dat kon hij niet appreciëren met als gevolg dat zijn vuist klaar stond... Toen ik zei dat dat voor niets nodig was (ondertussen al bijna een halve liter speeksel in mijn gezicht gekregen van al zijn geroep.. daarover heb ik maar gezwegen). Kon hij blijkbaar ook niet appreciëren en hebben zijn collega's zich geëxcuseerd in zijn plaats en dan is hij maar doorgegaan...

Kort lontje vond ik.

Uiteindelijk zei de betonmixerman nog een vriendelijke dag. Waarvoor dank.
              2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
              2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
              2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
              dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
              http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• perceptie is alles, en in 1 oogopslag zie je niet alles altijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  perceptie is alles, en in 1 oogopslag zie je niet alles altijd
                  Klopt, daarin heb je gelijk maar dan moet je in mijn ogen niet meteen uitvliegen en mij bijna een vuist in mijn gezicht verkopen. Als je je niet kunt beheersen in een discussie ben je al verloren op voorhand. Ergens denk ik dat hij nog meer opgejut geraakte doordat ik gewoon kalm reageerde (zoals een normaal mens dus doet)

Als ik hem nog eens zie zou ik echt graag willen stoppen.. maar waarschijnlijk is hij dat al vergeten.
                  (ben er nog altijd 'slecht' van (slecht is een iets te overdreven woord))
                  2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                  2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                  2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                  dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                  http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• kom ik ook vaak tegen hoor, alleen komt het bij mij niet zo ver. bij mij doet het probleem zich voor met de dodge. is een ex amerikaans legervoertuig en die amerikanen heb alles wat niet nodig was in die auto ook eruit gelaten. alsook een remlastverdeler op de laadbak. dan hebben de amerikanen beslist dat zo een communicatiewagen altijd goed geladen is (shelter op de laadbak) waardoor ze de achterremmen iets meer laten aangrijpen dan de voorste... en dan rij ik met een lege laadbak rond. het minste dat je iets of wat sneller moet remmen dan uitbollen blokkeren die achterwielen dus en met VEEL gepiep komt die tot stilstand.
                    en keer op keer zit ELKE voetganger teken te doen dat ik gek ben omdat ik tegen 35km/H in bebouwde kom rijd en kort stopte aan een zebrapad. ze zien niet hoe snel ik reed, maar hebben wel de banden horen piepen. dus ik moet wel als een gek hebben gereden.
                    met de golf 1.6diesel heb ik ook al een paar keer vieze gezichten gehad. dat ding is pokketraag en daarom rijd je dus vaak in lage versnellings.
                    als ik op een 70km/H baan aan 65km/H in 2de door een bocht kom, zitten ze ook al teken te doen dat ik moet minderen...

Comment

• Die pick-up ziet er bovendien ook niet meteen een 'schattig' autootje uit , er moet daar dus wel een zot mee rijden.

Met mijn knalrode Peugeot 205 reed ik, volgens de onwetende medeburger, ook altijd rap. Dat spel zag er al rap uit als het stil stond.

Met de MINI hebben we dat ook, van zodra je een beetje toeren maakt, komt een leuke grom uit de uitlaat. Grom = racewagen 😄
                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Als ik ene zie wuiven dat het trager moet, schakel ik altijd een versnelling terug .

Comment

• Daarom dat ik met de moto tegenwoordig in 1ste versnelling door t dorp cruise.
                          Er zitten hier bij mooi weer een paar wereldverbeteraars teveel langs de weg.

Comment

• Stak eens plankgas een lullo die 50 reed (70 weg) voorbij. Stond er zo een oude vent langs de weg die deed alsof hij me aan het neerschieten was.

Heb die nacht eenzaam gehuild over mijn verschrikkelijke daad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
                              Daarom dat ik met de moto tegenwoordig in 1ste versnelling door t dorp cruise.
                              Er zitten hier bij mooi weer een paar wereldverbeteraars teveel langs de weg.
                              Er zitten soms idd wereldvreemde mensen tussen (ooit eens op lege steenweg auto voorbij gestoken, waarbij de tegenligger, die nog op meer dan 100m was, begon te flitsen en gebaren te maken dat ik gek was, dit terwijl ik ondertussen alweer 10 sec op mijn eigen vak reed, de weirdo^^), maar soms hebben ze ook gelijk:

Toen ik net 18 was en met een paar maten (met mijn voorlopig rijbewijs) ging gaan toeren met de moto, was er een moment dat ik wat slenterde en voor een rood licht stond terwijl mijn 2 maten er door waren.
                              Wat doe je dan, je wil ze uiteraard inhalen, dus ik rij wat door op een 2vaks steenweg, maar ook een stukje bebouwde kom.
                              Staan er 2 mensen langs de kant teken te doen dat ik minder snel moet rijden.
                              Uiteraard, ik als 18 jarige puber denk: "zo gevaarlijk ben ik nu ook niet bezig, oude ballen" en ik trek de gas wat verder open... om 100 meter verder door de combi aan de kant te worden gezet omdat ze aan het flitsen waren
                              101 in de bebouwde kom!
                              Gelukkig waren die politiemensen best redelijk, stelden wat vragen over mijn motor en belden naar het parket om mij nadien mee te delen dat ik toch mocht door rijden! (normaal was het bij 2x max snelheid overschrijden onmiddellijk rijbewijs kwijt).

Moet zeggen dat ik me wel totaal belachelijk voelde, wetende dat die mensen mij hadden proberen waarschuwen en ik daar behoorlijk dom op gereageerd had :p, maar bon, les geleerd!

Comment

• Zo hebben de flikken eens op de autostrade mij onder schot gehouden met hun mitralleuse. Reed een S-klasse op de derde band aan 120, veel te traag naar mijn goesting. Na enkele lichtseinen ging ik op een halve meter van z'n bumper hangen. Bleek dat het flikken waren die een gevangentransport of zo deden. Twee geweren in mijn richting en teken dat ik afstand moest houden. Heb dan een meter of twee tussengelaten. Moet erbij zeggen dat ik toen een jaar of 25 was. Ben er nu 45 en al vele rustiger lol.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                  Zo hebben de flikken eens op de autostrade mij onder schot gehouden met hun mitralleuse. Reed een S-klasse op de derde band aan 120, veel te traag naar mijn goesting. Na enkele lichtseinen ging ik op een halve meter van z'n bumper hangen. Bleek dat het flikken waren die een gevangentransport of zo deden. Twee geweren in mijn richting en teken dat ik afstand moest houden. Heb dan een meter of twee tussengelaten. Moet erbij zeggen dat ik toen een jaar of 25 was. Ben er nu 45 en al vele rustiger lol.
                                  Lol. Gevangenen vervoeren ze niet met een S klasse zeker dat het politie was en niet de Russische maffia?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                    Lol. Gevangenen vervoeren ze niet met een S klasse zeker dat het politie was en niet de Russische maffia?
                                    Euhhh jawel hoor, kan perfect.

Sent from somewhere, using Tapatalk
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ze hadden toch ook gepantserde S-klasses als ik het mij goed herinner. Zowel voor gevangentransport als vervoer van geld, etc.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
                                        Ze hadden toch ook gepantserde S-klasses als ik het mij goed herinner. Zowel voor gevangentransport als vervoer van geld, etc.
                                        Dat klopt.

Sent from somewhere, using Tapatalk
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ze doen dat zelfs regelmatig. Gebruiken er ook A6 en A8 voor. Rijden dan in zo'n zeer nauwe formatie op het linkervak, op amper een metertje van elkaar.
                                          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Working...
                                          X