Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik snap die mannen deels, de werkdruk is daar enorm, als ze zich in 't midden van de baan zetten om 15 seconden iets te leveren kan ik er mee leven, maar het is de attitude. Als ze niet met de stress omkunnen, moeten ze maar bij een ander gaan rijden. DHL doet hetzelfde werk, maar daar krijg je een planning die je rond krijgt op een dag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
      ... €9 bruto per uur voor nachtwerk ...

Comment

• Vandaag in Herenthout moeten zijn bij de notaris... allemaal leuk
        Ik rij die mens zijn parking af, hoor enkele onheilspellende geluiden.... Blijkt dat de borduur doorloopt voor half die parking... Twee borduurstenen staan ook tegen elkaar opgedrukt met een hoogte van ruim 14Cm tussen borduur en rijweg.

Aangezien mijn E91 bepaalde bodemdelen heeft die tussen de 10 en de 15cm hoog zitten, rekening houdend met het feit dat de ophanging in zal bewegen bij het afrijden, zodat er nog even enkele Cm afvallen kan je al raden dat niet gans mijn bodem van de borduur is geraakt.

Een stuk lag naast de borduur, rondom ook wat gekraakt. Zijbalk wat los, zelfs benzinetank oppervlakkig geschaafd. Vooraan ook een hoop kapot en los (maar hangt er nog onder) en de bumper goed geschaafd vooraan op de lak

De buren daar wamen net toe als ik vertrok, die brave man had het stuk al opgeraapt toen ik verderop terug parkeerde. Blijkbaar schering en inslag en al meermaals gemeld bij het bestuur.

Ik dus maar telefonisch melding gemaakt bij de politie daar (lokaal kantoor gesloten) Deze kende het probleem blijkbaar ook al... morgen contact opnemen met de gemeente mijnheer, die zijn normaal verzekerd en geven dat dan wel aan...

Mail met foto's doorgestuurd naar schepen en secretaris.... ben eens benieuwd...
        Last edited by Timmeke-Tim; 10/07/2013, 00:01.
        Ik rij niet hard, ik vlieg laag
        www.meevliegen.be

Comment

• Daarjust ene me een Berlingo die hem naast een A6 2.7 gesteld had aan het rood. Logischerwijze ga ik op het rechtervak achter die A6 staan (was met de c-klasse), want dat trekt rapper dan een berlingo. Wordt groen, A6 trekt goed door, ik vertrek vlot, maar niet planche. Berlingo reed nog altijd links, dus ga hem rechts voorbij, begint die daar te faren, bumperkleven, tekens doen dat ik me aan de kant moet zetten, ... Bon, ging ik na een tijdje dus effectief aan de kant, maar hij wou niet meer.
          Aan volgende rood licht nam hij dan een briefke, ik vermoed voor mijn nrplaat, en begon hij mij te fotograferen. Nu, wordt groen, ik weer optrekken naar 90, waarna hij mij inhaalt, me afsnijdt en vertraagt en ik me simpelweg weer links zet em hem op 't gemak voorbij ga, tot 3x toe hetzelfde. Telkens met zijn toot op onweer die mij aanstaarde.
          Kwam ook goed uit dat hij zelfstandige is en er reclame op zijn berlingo stond, dit is de website: http://www.smh-travehof.be/, met zijn vriendelijk gezicht er bij https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.n...96180265_n.jpg

't Is op 8km van hier, denk toch eens te gaan vragen wat zijn probleem precies was, misschien leer ik bij.

Comment

• Zie dat ie u aanvalt met één van zijn mini paardjes.

Comment

• Bijt dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk Berichten
                Vandaag in Herenthout moeten zijn bij de notaris... allemaal leuk
                Ik rij die mens zijn parking af, hoor enkele onheilspellende geluiden.... Blijkt dat de borduur doorloopt voor half die parking... Twee borduurstenen staan ook tegen elkaar opgedrukt met een hoogte van ruim 14Cm tussen borduur en rijweg.

Aangezien mijn E91 bepaalde bodemdelen heeft die tussen de 10 en de 15cm hoog zitten, rekening houdend met het feit dat de ophanging in zal bewegen bij het afrijden, zodat er nog even enkele Cm afvallen kan je al raden dat niet gans mijn bodem van de borduur is geraakt.

Een stuk lag naast de borduur, rondom ook wat gekraakt. Zijbalk wat los, zelfs benzinetank oppervlakkig geschaafd. Vooraan ook een hoop kapot en los (maar hangt er nog onder) en de bumper goed geschaafd vooraan op de lak

De buren daar wamen net toe als ik vertrok, die brave man had het stuk al opgeraapt toen ik verderop terug parkeerde. Blijkbaar schering en inslag en al meermaals gemeld bij het bestuur.

Ik dus maar telefonisch melding gemaakt bij de politie daar (lokaal kantoor gesloten) Deze kende het probleem blijkbaar ook al... morgen contact opnemen met de gemeente mijnheer, die zijn normaal verzekerd en geven dat dan wel aan...

Mail met foto's doorgestuurd naar schepen en secretaris.... ben eens benieuwd...
                Wegen en verkeer, ik kan er een kleine stationsroman over schrijven.
                Ik ben een gebouw aan het renoveren voor de zaak van mijn vrouw en zag hetzelfde probleem. Bellen met wegen en verkeer, arrogante persoon aan de lijn die er niks wou aan doen, borduur te hoog. Nog is gebeld, zelfde resultaat.
                Online aanvraag, daardoor krijg je een copie van je eigen aanvraag, daarin duidelijk gemaakt dat ik schadegevallen in de toekomst wil vermijden enz....
                Ze zijn dan is komen kijken, en ze gaan er is iets aan doen, wanneer konden ze niet zeggen, we zijn weeral 4 maand verder, de 4m borduur ligt er nog hetzelfde bij.

België

Comment

Daarjust ene me een Berlingo die hem naast een A6 2.7 gesteld had aan het rood. Logischerwijze ga ik op het rechtervak achter die A6 staan (was met de c-klasse), want dat trekt rapper dan een berlingo. Wordt groen, A6 trekt goed door, ik vertrek vlot, maar niet planche. Berlingo reed nog altijd links, dus ga hem rechts voorbij, begint die daar te faren, bumperkleven, tekens doen dat ik me aan de kant moet zetten, ... Bon, ging ik na een tijdje dus effectief aan de kant, maar hij wou niet meer.
                  Aan volgende rood licht nam hij dan een briefke, ik vermoed voor mijn nrplaat, en begon hij mij te fotograferen. Nu, wordt groen, ik weer optrekken naar 90, waarna hij mij inhaalt, me afsnijdt en vertraagt en ik me simpelweg weer links zet em hem op 't gemak voorbij ga, tot 3x toe hetzelfde. Telkens met zijn toot op onweer die mij aanstaarde.
                  Kwam ook goed uit dat hij zelfstandige is en er reclame op zijn berlingo stond, dit is de website: http://www.smh-travehof.be/, met zijn vriendelijk gezicht er bij https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.n...96180265_n.jpg

't Is op 8km van hier, denk toch eens te gaan vragen wat zijn probleem precies was, misschien leer ik bij.
                  dagelijks te merken bij verlaten van Gent centrum (op viaduct richting E40 - E17) op 2e vak gaat het 9/10 trager dan op eerste vak !!!
                  en aanschuivende rij wagens een stuk langer dan op 1e vak
                  blijkbaar iedereen schrik om het eerste vak te gebruiken

PS : mooie reclame voor die zijn zaak!

Comment

Daarjust ene me een Berlingo die hem naast een A6 2.7 gesteld had aan het rood. Logischerwijze ga ik op het rechtervak achter die A6 staan (was met de c-klasse), want dat trekt rapper dan een berlingo. Wordt groen, A6 trekt goed door, ik vertrek vlot, maar niet planche. Berlingo reed nog altijd links, dus ga hem rechts voorbij, begint die daar te faren, bumperkleven, tekens doen dat ik me aan de kant moet zetten, ... Bon, ging ik na een tijdje dus effectief aan de kant, maar hij wou niet meer.

Groot is hij alleszins niet als je hem ziet staan naast zien mini paardje.
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Waarschijnlijk een wielertoerist met paardjes en een Berlingo.

Comment

• Of hij stond bronstig gelijk zijn hengsten.

Comment

Je kunt een berichtje nalaten op zijn gastenboek
                          2012 Renault Megane RS

Comment

• Lol er zijn er hier precies al dat gastenboek aan 't invullen.
                            U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                              Lol er zijn er hier precies al dat gastenboek aan 't invullen.
                              Ook juist gezien.

Comment

• Ik vind niks terug... Wat stond er en zou hij het al verwijderd hebben?

Comment

• Iets over zijn rijkwaliteiten...
                                  U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                    Ik vind niks terug... Wat stond er en zou hij het al verwijderd hebben?
                                    zie ook niks, al weg zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                                      zie ook niks, al weg zeker
                                      nu ff wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
                                        nu ff wel
                                        Gelezen en goedgekeurd.
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• bah, 2x op rij een flitsboete in de bus!
                                          2x de trajectcontrole
                                          2x 97 geflits
                                          2x 50€

Comment

Working...
                                          X