Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dju, de reacties gemist.
    Normaal kan die kerel zien van waar zijn hits komen he? Dus kwestie van tijd voor die zich hier registreert en het extra-grappig wordt!

Vandaag weer een briljante tegengekomen, maar eindigde in plaats van extreme ergernis in een goed gevoel. Ik sta aan 't rood, maar auto achter me snapte precies niet dat ik daar niet zomaar stond en haalde me in, zag dan pas dat het rood was en ging voor me staan. Toen het groen werd kon hij het uiteraard niet zien, dus ik claxonneer eens, en die kerel blijft ostentatief staan zodat ik nog eens aan 't rood moest blijven staan. Ik natuurlijk geërgerd, tot er van links een zwaantje kwam en meneer meenam.
    Kheb foto's gemaakt, eens zien om up te loaden.
    Last edited by |) ][ |V| ][; 12/07/2013, 21:10.

Comment

• Door het rood rijden lijkt de laatste tijd wel een nieuwe trend, ik zie het meerdere keren per week, echt niet normaal meer.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
        Door het rood rijden lijkt de laatste tijd wel een nieuwe trend, ik zie het meerdere keren per week, echt niet normaal meer.
        Ook op gelet. Als het oranje springt zijn er nog vaak 4 door, waarvan 2 vol door rood.

Comment

• In Brussel rijden ze los door rood.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
            Dju, de reacties gemist.
            Normaal kan die kerel zien van waar zijn hits komen he? Dus kwestie van tijd voor die zich hier registreert en het extra-grappig wordt!

Dienen mens zijnen gastenboek dikt aan...

Comment

't Is op 8km van hier, denk toch eens te gaan vragen wat zijn probleem precies was, misschien leer ik bij.

Pas maar op dat hij zijn goedgekeurde dekhengst Sanadeas Great Russian King niet loslaat !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                bah, 2x op rij een flitsboete in de bus!
                2x de trajectcontrole
                2x 97 geflits
                2x 50€
                op de E17 dan?
                en welke snelheid?
                ik ben ook een beetje aan het "testen" 93 - 94 km/u momenteel

Comment

• nog steeds, maar redelijk braaf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                    Dienen mens zijnen gastenboek dikt aan...
                    Zijn die dan nog niet verwijderd? Ik vind niets terug

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                      Pas maar op dat hij zijn goedgekeurde dekhengst Sanadeas Great Russian King niet loslaat !
                      LOL

SMH MPIECE BEAUTY VAN 'T RAVEHOF ziet er mij gevaarlijk uit. Als hij deze loslaat mag je het zeker vergeten.

Comment

• ImageUploadedByTapatalk1373725962.958478.jpg

Comment

• Doe ik ook zo. Maar dan wel een paar rijen verwijderd van de ingang.
                          BMW X5 45e

Comment

• Daarjuist ne bompa die uit een zijstraat komt en de fietser niet gezien had. Raakte hem héél lichtjes maar niks erg ofzo. Hij stopte wel zag ik in men achteruitkijkspiegel

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                              Daarjuist ne bompa die uit een zijstraat komt en de fietser niet gezien had. Raakte hem héél lichtjes maar niks erg ofzo. Hij stopte wel zag ik in men achteruitkijkspiegel

Hoe kan die de fietser nu niet gezien hebben

Kan enkel als die gewoon stekeblind is, en dan mag die gewoon zijn rijbewijs afgeven.
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                [ATTACH]98052[/ATTACH]
                                De auto's worden alsmaar groter hé.
                                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                                  Zijn die dan nog niet verwijderd? Ik vind niets terug
                                  Ja, ze worden regelmatig verwijderd.
                                  Blijven doorgaan zou ik zeggen tot hij op zijn paard zit.
                                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• over die minipaarden, volgens mij is dat de website van zijn vrouw ofzo.

op de beginpagina staat er:
                                    Laat gerust iets achter in ons gastenboekje.
                                    VEEL PLEZIER
                                    Sté ,geert,simon,steffie en de minies.
                                    en de website heet "Sté mini horses", daar kan ik zowat uit afleiden dat geert de man is, simon de zoon, steffie een dochter, en sté de vrouw.

als je dan bij dns.be gaat kijken wie deze website aangemaakt heeft:
                                    Naam smh-travehof
                                    Status REGISTERED
                                    Registratie 05 februari 2009 CET
                                    Laatste wijziging 17 augustus 2010 9:32 CEST

Taal Nederlands

Naam Systray Domains
                                    Organisatie Systray Solutions BVBA
                                    Taal Nederlands
                                    Adres Halfbunder 3
                                    9052 Zwijnaarde
                                    België
                                    Telefoon +32.28889112
                                    Fax +32.93678036
                                    E-mail dns@systray.be
                                    daar staat ook ene geert tussen. dus volgens mij draait iemand anders op voor het opkuisen van die gastenboek. al dan niet het host bedrijf
                                    nu kunt ge dus googlen op onze geert, en de persoon die ermee last heeft gehad zou die kunnen herkennen op foto ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                                      over die minipaarden, volgens mij is dat de website van zijn vrouw ofzo.

op de beginpagina staat er:

en de website heet "Sté mini horses", daar kan ik zowat uit afleiden dat geert de man is, simon de zoon, steffie een dochter, en sté de vrouw.

als je dan bij dns.be gaat kijken wie deze website aangemaakt heeft:

daar staat ook ene geert tussen. dus volgens mij draait iemand anders op voor het opkuisen van die gastenboek. al dan niet het host bedrijf
                                      nu kunt ge dus googlen op onze geert, en de persoon die ermee last heeft gehad zou die kunnen herkennen op foto ;-)
                                      Zijn FB heb ik al dagen geleden gevonden, maar dat post ik hier best niet.

Eigenlijk niet correct dat ze negatieve commentaar uit het gastenboek wissen, zo krijg je als potentiele klant geen juist beeld van de firma!

Comment

Zijn FB heb ik al dagen geleden gevonden, maar dat post ik hier best niet.

Eigenlijk niet correct dat ze negatieve commentaar uit het gastenboek wissen, zo krijg je als potentiele klant geen juist beeld van de firma!
                                        Je hebt cowboy Geert in elk geval al goed gepromoot...

Comment

• Comment

Working...
                                          X