Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• IbifaHo
    replied
    Das cewl als ge traag oversteekt en gene merci zegt.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Dat zebrapad is ergerlijk...Sommigen springen erop vlak voor je auto of zelfs fiets. Als ge dan stopt omdat er iemand staat, blijven ze soms staan en bekijken ze alsof ge van Mars komt. En eens bedankt zeggen door de hand op te steken kennen ze ook niet meer, neeje ze sleffen over. Oude mensen ok, die kunnen niet sneller, maar schoolgaande jeugd...

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Deze morgen een ouder koppel die staat te wachten aan een zebrapad. Ze konden als 10x oversteken voor ik eraan kwam. Had ze opgemerkt en was beginnen uitbollen zodat ze zich zeker niet hoefden te haasten. Nee, ze blijven gans de tijd stilstaan en als je eraan komt gereden dan maken ze van hunne neus dat je niet stop om hen over te laten.

Dan stop ik ook niet zulle .....

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
    Duidelijk iemand die de vooroordelen tegenover BMW-rijders in stand wilt houden.

Leave a comment:

• IbifaHo
    replied
    Er voor en erachter gaan staan dat hij niet weg kan.

Leave a comment:

• Brebelco
    replied

Leave a comment:

• germinal
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
    Onmiddelijk? Altijd?
    ok als je voor rood staat aan kruispunt met RLC ??? Ik zou dat niet doen

:-(
    Moet je fier op zijn en zoals U zijn er jammer genoeg velen.

In elk geval werken die flitsers idd niet bij < 30 km/u, dus volgende keer uit de weg gaan aub

Leave a comment:

• IbifaHo
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
    Onmiddelijk? Altijd?

voor mij is het zelfs zo dat ik voor moto aan de kant ga
    behalve vorige week, ene die heel vlug af kwam, zag hem pas op moment dat ik +50% op derde vak was, hij had ook geen knipperlichten nodig :-(
    Rlc werkt niet onder 30/u.

Leave a comment:

• Stef69
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
    Wettelijk gezien toch enkel prioritair als sirene + zwaailichten? Althans zo heb ik dat geleerd.

Persoonlijk vind ik het de belangrijkste plicht als bestuurder om ONMIDDELLIJK uit de weg te gaan als er een ambulance afkomt.

Begrijp het echt niet wanneer mensen gewoon voor het rood blijven staan. Zijn die mensen echt zo achterlijk dat ze nog niet hebben gehoord van het principe NOOD BREEKT WET?

Je zou er maar zelf eens moeten inliggen, in sommige gevallen telt elke seconde.
    Onmiddelijk? Altijd?

voor mij is het zelfs zo dat ik voor moto aan de kant ga
    behalve vorige week, ene die heel vlug af kwam, zag hem pas op moment dat ik +50% op derde vak was, hij had ook geen knipperlichten nodig :-(

Leave a comment:

• bobo
    replied
    ik heb steeds een voetbal in een geknoopte plastic zak in de auto liggen

mijn hond is daar gek op

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Moh legt dat dan toch in de koffer, dat dient daarvoor..

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Wat ik ook hatelijk vind, is zo een plastic zak met boodschappen die continu heen en weer slingert in je auto... heb meestal niets los liggen,maar die keren dat ik het wel heb, ga ik zwaar over de rooie.

Leave a comment:

• germinal
    replied
    Het grote ergernis topic deel VI

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
    Wat wel soms moeilijk te onderscheiden is, is of ze nu prioritair afkomen of niet. Ik vraag me af waarom zoveel ambulances afkomen gereden met zwaailichten op terwijl ze een gezellig babbeltje doen. Als een politiewagen met zwaailichten afkomt zijn die steeds prioritair en gedragen ze zich ook zo. Die ambulances staan met zwaailichten dikwijls gewoon aan te schuiven voor de lichten.
    Men zou dat uniform moeten maken, zwaailicht = doorgang verlenen.
    Wettelijk gezien toch enkel prioritair als sirene + zwaailichten? Althans zo heb ik dat geleerd.

Persoonlijk vind ik het de belangrijkste plicht als bestuurder om ONMIDDELLIJK uit de weg te gaan als er een ambulance afkomt.

Begrijp het echt niet wanneer mensen gewoon voor het rood blijven staan. Zijn die mensen echt zo achterlijk dat ze nog niet hebben gehoord van het principe NOOD BREEKT WET?

Je zou er maar zelf eens moeten inliggen, in sommige gevallen telt elke seconde.
    Last edited by germinal; 10/09/2014, 17:07.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
    Klopt,wij doen dat ook,als het verkeer vlot gaat leggen we die sirene af ,wordt je immers hoorndol van binnenin,wanneer het begint te stremmen zetten we ze op ,tot het weer begint te lopen..
    Das zoals hier in Brussel dat de Politie denkt de 7e van Beethoven te spelen met hun sirene pffff

Leave a comment:

• Jangske
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Heel schattig Kissa.

Om 250+ of 220 te rijden, hebben je meer vermogen nodig dan in je huidige auto zit.

Ofwel moet je met een Audi A1 rijden, want sommige forummembers halen daar makkelijk 260 uit.
    Maar nee!! Toch niet uit een A1

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
    "Let een beetje op ". Moet eigenlijk altijd, voor ieder voertuig. Ik vind alleen die zwaailichten ook storend, heel het verkeer wordt dan nerveus. Je weet immers niet of die in't kort de volledige kermis gaat opzetten.
    Klopt,wij doen dat ook,als het verkeer vlot gaat leggen we die sirene af ,wordt je immers hoorndol van binnenin,wanneer het begint te stremmen zetten we ze op ,tot het weer begint te lopen..

Leave a comment:

• arbe
    replied
    "Let een beetje op ". Moet eigenlijk altijd, voor ieder voertuig. Ik vind alleen die zwaailichten ook storend, heel het verkeer wordt dan nerveus. Je weet immers niet of die in't kort de volledige kermis gaat opzetten.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
    Wat wel soms moeilijk te onderscheiden is, is of ze nu prioritair afkomen of niet. Ik vraag me af waarom zoveel ambulances afkomen gereden met zwaailichten op terwijl ze een gezellig babbeltje doen. Als een politiewagen met zwaailichten afkomt zijn die steeds prioritair en gedragen ze zich ook zo. Die ambulances staan met zwaailichten dikwijls gewoon aan te schuiven voor de lichten.
    Prioritair rijden=zwaailichten en toeters & bellen,zwaailichten alleen is niet prioritair,maar wil gewoon zeggen,let een beetje op..

Leave a comment:

• kefkie
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door KissaXD Bekijk Berichten
    Zegt da maar eens tegen de chiptuners.

Bron

Bron

En hier een heel topic eraan gewijd waarin verwezen wordt naar "de begrenzer"

En ja, kweet dat die 220 gewoon een stickerke of een laagske verf is
    ziptuning, goede referentie

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
    die VMAX van 250km/h bij mercedes, BMW en porsche is deel van een gentlemen agreement, bij een AMG kan je die VMAX verhogen of weglaten fabrieksaf mits forse bijbetaling.
    geen idee wat daar zo moeilijk aan te snappen is.
    als je auto met de VMAX zijn topsnelheid onder de 250 ligt zal je na het wegnemen nog steeds geen 250 halen...
    bij porsche niet

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Heel schattig Kissa.

Om 250+ of 220 te rijden, hebben je meer vermogen nodig dan in je huidige auto zit.

Ofwel moet je met een Audi A1 rijden, want sommige forummembers halen daar makkelijk 260 uit.
    Mijn leon was begrensd op 193, zowel bergop, bergaf of vlak. Na de tuning ging die vlotjes door tot 220 op teller (212 gps) en tegen de rode zone.

Die A1 kwam mij erna nog netjes voorbij .

mensen moeten eens leren lezen dat de behaalde snelheid tellersnelheid was, gps snelheid was wel wat minder.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied

Leave a comment:

Working...
X