Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Guest repliedDat zebrapad is ergerlijk...Sommigen springen erop vlak voor je auto of zelfs fiets. Als ge dan stopt omdat er iemand staat, blijven ze soms staan en bekijken ze alsof ge van Mars komt. En eens bedankt zeggen door de hand op te steken kennen ze ook niet meer, neeje ze sleffen over. Oude mensen ok, die kunnen niet sneller, maar schoolgaande jeugd...
Leave a comment:
-
Guest repliedDeze morgen een ouder koppel die staat te wachten aan een zebrapad. Ze konden als 10x oversteken voor ik eraan kwam. Had ze opgemerkt en was beginnen uitbollen zodat ze zich zeker niet hoefden te haasten. Nee, ze blijven gans de tijd stilstaan en als je eraan komt gereden dan maken ze van hunne neus dat je niet stop om hen over te laten.
Dan stop ik ook niet zulle .....
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk BerichtenOnmiddelijk? Altijd?
ok als je voor rood staat aan kruispunt met RLC ??? Ik zou dat niet doen
:-(
In elk geval werken die flitsers idd niet bij < 30 km/u, dus volgende keer uit de weg gaan aub
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk BerichtenOnmiddelijk? Altijd?
voor mij is het zelfs zo dat ik voor moto aan de kant ga
behalve vorige week, ene die heel vlug af kwam, zag hem pas op moment dat ik +50% op derde vak was, hij had ook geen knipperlichten nodig :-(
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenWettelijk gezien toch enkel prioritair als sirene + zwaailichten? Althans zo heb ik dat geleerd.
Persoonlijk vind ik het de belangrijkste plicht als bestuurder om ONMIDDELLIJK uit de weg te gaan als er een ambulance afkomt.
Begrijp het echt niet wanneer mensen gewoon voor het rood blijven staan. Zijn die mensen echt zo achterlijk dat ze nog niet hebben gehoord van het principe NOOD BREEKT WET?
Je zou er maar zelf eens moeten inliggen, in sommige gevallen telt elke seconde.
voor mij is het zelfs zo dat ik voor moto aan de kant ga
behalve vorige week, ene die heel vlug af kwam, zag hem pas op moment dat ik +50% op derde vak was, hij had ook geen knipperlichten nodig :-(
Leave a comment:
-
ik heb steeds een voetbal in een geknoopte plastic zak in de auto liggen
mijn hond is daar gek op
Leave a comment:
-
Guest repliedMoh legt dat dan toch in de koffer, dat dient daarvoor..
Leave a comment:
-
Guest repliedWat ik ook hatelijk vind, is zo een plastic zak met boodschappen die continu heen en weer slingert in je auto... heb meestal niets los liggen,maar die keren dat ik het wel heb, ga ik zwaar over de rooie.
Leave a comment:
-
Het grote ergernis topic deel VI
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenWat wel soms moeilijk te onderscheiden is, is of ze nu prioritair afkomen of niet. Ik vraag me af waarom zoveel ambulances afkomen gereden met zwaailichten op terwijl ze een gezellig babbeltje doen. Als een politiewagen met zwaailichten afkomt zijn die steeds prioritair en gedragen ze zich ook zo. Die ambulances staan met zwaailichten dikwijls gewoon aan te schuiven voor de lichten.
Men zou dat uniform moeten maken, zwaailicht = doorgang verlenen.
Persoonlijk vind ik het de belangrijkste plicht als bestuurder om ONMIDDELLIJK uit de weg te gaan als er een ambulance afkomt.
Begrijp het echt niet wanneer mensen gewoon voor het rood blijven staan. Zijn die mensen echt zo achterlijk dat ze nog niet hebben gehoord van het principe NOOD BREEKT WET?
Je zou er maar zelf eens moeten inliggen, in sommige gevallen telt elke seconde.Last edited by germinal; 10/09/2014, 17:07.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenKlopt,wij doen dat ook,als het verkeer vlot gaat leggen we die sirene af ,wordt je immers hoorndol van binnenin,wanneer het begint te stremmen zetten we ze op ,tot het weer begint te lopen..
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenHeel schattig Kissa.
Om 250+ of 220 te rijden, hebben je meer vermogen nodig dan in je huidige auto zit.
Ofwel moet je met een Audi A1 rijden, want sommige forummembers halen daar makkelijk 260 uit.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten"Let een beetje op ". Moet eigenlijk altijd, voor ieder voertuig. Ik vind alleen die zwaailichten ook storend, heel het verkeer wordt dan nerveus. Je weet immers niet of die in't kort de volledige kermis gaat opzetten.
Leave a comment:
-
"Let een beetje op ". Moet eigenlijk altijd, voor ieder voertuig. Ik vind alleen die zwaailichten ook storend, heel het verkeer wordt dan nerveus. Je weet immers niet of die in't kort de volledige kermis gaat opzetten.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenWat wel soms moeilijk te onderscheiden is, is of ze nu prioritair afkomen of niet. Ik vraag me af waarom zoveel ambulances afkomen gereden met zwaailichten op terwijl ze een gezellig babbeltje doen. Als een politiewagen met zwaailichten afkomt zijn die steeds prioritair en gedragen ze zich ook zo. Die ambulances staan met zwaailichten dikwijls gewoon aan te schuiven voor de lichten.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door KissaXD Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtendie VMAX van 250km/h bij mercedes, BMW en porsche is deel van een gentlemen agreement, bij een AMG kan je die VMAX verhogen of weglaten fabrieksaf mits forse bijbetaling.
geen idee wat daar zo moeilijk aan te snappen is.
als je auto met de VMAX zijn topsnelheid onder de 250 ligt zal je na het wegnemen nog steeds geen 250 halen...
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenHeel schattig Kissa.
Om 250+ of 220 te rijden, hebben je meer vermogen nodig dan in je huidige auto zit.
Ofwel moet je met een Audi A1 rijden, want sommige forummembers halen daar makkelijk 260 uit.
Die A1 kwam mij erna nog netjes voorbij.
mensen moeten eens leren lezen dat de behaalde snelheid tellersnelheid was, gps snelheid was wel wat minder.
Leave a comment:
-
Guest repliedWat wel soms moeilijk te onderscheiden is, is of ze nu prioritair afkomen of niet. Ik vraag me af waarom zoveel ambulances afkomen gereden met zwaailichten op terwijl ze een gezellig babbeltje doen. Als een politiewagen met zwaailichten afkomt zijn die steeds prioritair en gedragen ze zich ook zo. Die ambulances staan met zwaailichten dikwijls gewoon aan te schuiven voor de lichten.
Leave a comment:
Leave a comment: