Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik loop al dagen in teensleffers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      ik loop al dagen in teensleffers
      Hahahaha you're pushing it!

Comment

• ik zie mezelf toch ook niet meer in staat mijn huidige job/functie uit te voeren op mijn 60ste maar da zijn zorgen voor later
        lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fortega Bekijk Berichten
          De meesten beseffen niet hoe goed we het hebben tegenwoordig...
          Ja...en nog is het niet goed voor sommige...(lees velen).
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• In de show bizz is het soms zielig om 60-plussers aan het werk te zien... ik ga geen namen noemen, maar iedereen kent wel een hard rock groep op leeftijd, of één van onze Vlaamse zangers vol botox

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
              Ja...en nog is het niet goed voor sommige...(lees velen).
              firma nooit genoeg

Comment

• Dat "we" het goed hebben tegenwoordig is een uitspraak die nergens op slaat
                Wie zijn "we"?

Er zijn veel Vlamingen/Belgen die op of onder de rand van de armoedegrens leven. Denk maar aan de vele alleenstaanden, gepensioneerden,...
                Eigenlijk zou dat niet mogen in een land met een overheidsbeslag van meer dan 50% maar toch is het zo.
                Wanneer iemand hier de talrijke inefficiënties aanklaagt dan afkomen met 'jamaar we hebben het toch goed' toont dat je totaal naast de kwestie bezig bent.
                2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                  Ikzelf werk van mijn 18jaar m'n beste,stel dat ik moet werken tot in het slechtste geval aan mijn 65ste,= 47jaar afgedragen,niet genoeg?Niet iedereen kan/wil verder studeren hé..
                  Dat staat er dan ook niet. De algemene trend is dat mensen tegenwoordig langer studeren dan vroeger. Omdat het kan en omdat werkgevers dat vragen.
                  autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                    Dat "we" het goed hebben tegenwoordig is een uitspraak die nergens op slaat
                    Wie zijn "we"?

Er zijn veel Vlamingen/Belgen die op of onder de rand van de armoedegrens leven. Denk maar aan de vele alleenstaanden, gepensioneerden,...
                    Eigenlijk zou dat niet mogen in een land met een overheidsbeslag van meer dan 50% maar toch is het zo.
                    Wanneer iemand hier de talrijke inefficiënties aanklaagt dan afkomen met 'jamaar we hebben het toch goed' toont dat je totaal naast de kwestie bezig bent.
                    veel mensen kunnen niet omgaan met geld/leven boven hun stand en vallen dan diep. Anderen hebben gewoon geen ambitie om iets maken van hun leven en steken de schuld op alles en iedereen behalve zichzelf en een kleine minderheid heeft gewoon enorm veel pech. Moeten wij daarom voor die mensen opdraaien?

Comment

• Voor die minderheid wel ja...

Comment

• jij mag doen wat je wil met je geld maar ik wil die keuze zelf maken. er hangt geen OCMW bord aan mijn voorhoofd

Comment

Dat "we" het goed hebben tegenwoordig is een uitspraak die nergens op slaat
                          Wie zijn "we"?

Euhm, dat ging over de pensioenleeftijd, niet over armoede of inefficiënties. Dus ik vrees dat jij degene bent die naast de kwestie bezig is... (Eigenlijk zijn we allemaal naast de kwestie bezig hier, want al 3 pagina's 100% off topic )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                            jij mag doen wat je wil met je geld maar ik wil die keuze zelf maken. er hangt geen OCMW bord aan mijn voorhoofd
                            Er zijn mensen die het verdienen om geholpen te worden. Jammer dat er veel misbruik gemaakt wordt van het systeem. Mocht het systeem goed werken, kan ik goed verdragen dat sommige mensen geholpen worden. Ken bvb een laaggeschoolde moeder met 3 kinderen. Haar man is het afgestapt. Zelf heeft ze niks. Werk vinden is niet evident voor haar. Tja, zonder hulp kunnen die gaan bedelen he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fortega Bekijk Berichten
                              Euhm, dat ging over de pensioenleeftijd, niet over armoede of inefficiënties. Dus ik vrees dat jij degene bent die naast de kwestie bezig is... (Eigenlijk zijn we allemaal naast de kwestie bezig hier, want al 3 pagina's 100% off topic )
                              Ik antwoordde op het statement 'hoe goed "we" het hier wel niet hebben', context doet er niet toe, wist zelfs niet meer wie het allemaal schreef

Gerelateerde ergernis: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/ec...g_%2522fiscale
                              2.0 JTDm

Comment

• En on topic: je komt aangereden en er rijdt niemand achter je.
                                Een aap of apin die staat te wachten om uit een zijstraat te komen schiet zich net voor je in om vervolgens oertraag verder te taffelen. Ipv te wachten tot ik voorbij ben... Vraag me altijd af of die dat nu opzettelijk doen of als ze werkelijk 0,0 verkeersinzicht hebben.
                                2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                  jij mag doen wat je wil met je geld maar ik wil die keuze zelf maken. er hangt geen OCMW bord aan mijn voorhoofd
                                  Nee, als je redeneert zoals jij, dan staat daar eerder het bord egoïst op je voorhoofd.
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Eigenlijk is dit gewoon schandalig, bewijst enkel dat onze regeringen totaal niet met geld kunnen omgaan.
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

En on topic: je komt aangereden en er rijdt niemand achter je.
                                      Een aap of apin die staat te wachten om uit een zijstraat te komen schiet zich net voor je in om vervolgens oertraag verder te taffelen. Ipv te wachten tot ik voorbij ben... Vraag me altijd af of die dat nu opzettelijk doen of als ze werkelijk 0,0 verkeersinzicht hebben.
                                      Ik maak dat ook geregeld mee ja.
                                      als je dan hunne kop ziet is het meestal toch wel heel duidelijk dat ze 0,0 verkeersinzicht hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                        Nee, als je redeneert zoals jij, dan staat daar eerder het bord egoïst op je voorhoofd.
                                        +1 Zo denk ik er ook over. Ik heb het goed en kan goed verdragen dat er een deeltje naar minder bedeelden gaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                                          diegenen die iemand willen opleiden een test laten meedoen alvoorens ze dat mogen?
                                          want op deze manier blijven er chauffeurs op de baan die volgens de oude stempel rijden
                                          100% terecht, ik ben ook voor

Comment

Working...
                                          X