Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
-
-
Hee. Hij heeft wel hoogteregeling op de lampen....
En geen servostuur. Bespaart je tijd in de fitness om u armen te trainen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenShit man, die is er toch tegen hoge snelheid in gevlamd
De klap opzich viel eigenlijk nog mee, als je de schade dan ziet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk BerichtenHee. Hij heeft wel hoogteregeling op de lampen....
En geen servostuur. Bespaart je tijd in de fitness om u armen te trainen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenpijn ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendie mechanische hoogteregeling was van keskeschiet, lol
Heeft trouwens een klok ipv toerenteller
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenstaan er streepjes om te schakelen op de kilometrik ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk BerichtenGrote ergernis: personen met een luxe-wagen en dan toch niet hands free bellen...
kan maar 2 redenen bedenken:
Of te gierig geweest om 300 euro bij op te leggen voor bluetooth
Of te lomp om bluetooth verbinding te maken
daarstraks ene met ne Porsche Panamera.... Als ge zo ne dure wagen hebt, zal die meerprijs van bluetooth systeem wel geen probleem zijn zeker, dus dan moet het de tweede reden zijn en is het een lomp varken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk BerichtenStaat er volgens mij zelfs standaard op (mag ook wel..)
Edit: op de optielijst van ne basic Panamera staat "Telephone Module with Bluetooth handset".... Zou dat dan toch niet standaard zijn...? Of zou er een 'basic' system standaard zijn en is deze optie een 'betere' versie?
Zijn hier Porsche connaisseurs die het fijne ervan weten?
Zou grappig zijn .... ne wagen van rond de 90.000€ en geen Bluetooth standaard....Last edited by erik219; 12/08/2014, 22:33.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenHet zit mij niet mee. Eerst rijden ze mijn zijspiegel eraf, vandaag een camionette in mijn gat gereden. Meneer was te druk bezig met sms'en achter zijn stuur en zag niet dat ik afremde om een straat in te slaan...
Zal bye bye Mondeo worden vrees ik.RIP Den borre!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDoe mij maar de CLA, zonder twijfel de mooiste van de drie.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenHet zit mij niet mee. Eerst rijden ze mijn zijspiegel eraf, vandaag een camionette in mijn gat gereden. Meneer was te druk bezig met sms'en achter zijn stuur en zag niet dat ik afremde om een straat in te slaan...
zal bye bye Mondeo worden vrees ik.
ik had gisteren ook de pech. men deur is nog niet hersteld van mijn golf, heb ik gisteren een fietser omver gereden. gelukkig aan lage snelheid zodat die geen verwondingen heeft. zijn stuur wat krom en zijn fietspomp stak onder mijn voorwiel (kapot dus).
bij mij is de motorkap overleden . ik fiets zelf elke dag 37km voor het werk en weet dat ik extra uitkijk naar fietsers.
3de ongeluk in 2jaar tijd en voor ik bij defensie zat heb ik in 10jaar en meer dan 1 000 000km nooit geen ongeluk in fout gehad. zal wel aan slaapgebrek te wijten zijn. vanmorgen weer langs die baan gereden en versta niet dat ik hem niet gezien heb. die golf heeft ook geen geluk bij mij. bodem kapot gereden, camionette op de trekhaak gereden, deur afgereden door een ouder en nu een fietser over de motorkap. men dak is nog deukvrij... (alhoewel die roestschade heeft door de treinen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenhoge bumper van de camionette, veel gewicht en net uwe trekhaak gemist.
ik had gisteren ook de pech. men deur is nog niet hersteld van mijn golf, heb ik gisteren een fietser omver gereden. gelukkig aan lage snelheid zodat die geen verwondingen heeft. zijn stuur wat krom en zijn fietspomp stak onder mijn voorwiel (kapot dus).
bij mij is de motorkap overleden . ik fiets zelf elke dag 37km voor het werk en weet dat ik extra uitkijk naar fietsers.
3de ongeluk in 2jaar tijd en voor ik bij defensie zat heb ik in 10jaar en meer dan 1 000 000km nooit geen ongeluk in fout gehad. zal wel aan slaapgebrek te wijten zijn. vanmorgen weer langs die baan gereden en versta niet dat ik hem niet gezien heb. die golf heeft ook geen geluk bij mij. bodem kapot gereden, camionette op de trekhaak gereden, deur afgereden door een ouder en nu een fietser over de motorkap. men dak is nog deukvrij... (alhoewel die roestschade heeft door de treinen)
Comment
Comment