Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• als er veel mist is, zie je geen steek meer. sommige idioten vinden het dan een goed idee om de grootlichten aan te zetten. dan zie je enkel nog een witte waas voor je neus.
    je mistlichten schijnen heel laag op het wegdek waarbij je dan de weg nog kan zien

Comment

• Het kan nog erger, heb er al vaak genoeg gezien die dan helemaal GEEN lichten aansteken
      Niet tijdens mist, niet tijdens erge regen of als de sneeuw met bakken uit de lucht valt...

Comment

• Gisterenavond op de E40, in stromende regen, mensen met ne zilvergrijze auto zonder verlichting. Die ziet ge dus pas als ge'r al opzit.
        Deze morgen om 5h45 vertrokken, toch ook van Sint-Truiden tot Tienen 3 auto's gezien zonder verlichting. Eentje ingehaald en teken gedaan met mijn handen, keek me aan alsof ie nog sliep en reed/droomde lekker verder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          elke vag rijdt contenu in bochten in overtreding
          veel benzen ook, mijn C heeft ook bochtenverlichting via de mist lampen. wel enkel als je trager dan 30km/h rijd
          lets have some more member berries

Comment

• ja das waar

Comment

• Haha, ik dacht vroeger dat het weer ne Johny was die met zijn voorste mistlichten op reed en dat er ene kapot was omdat hij ze altijd opzette. Tot ik een Seat kocht voor mijn vrouw... Komt ze hier de oprit op en zie eerst het mistlicht links en daarna het mistlicht rechts aangaan lol... Wel bijzeggen dat diene heel rap weer weg was, zo'n triestig kot. 1.2 TDI 3-cylinder. Ongelooflijk zwakke auto was da...

Comment

• mijne smart is een 3 cylinder
                de vespa nen 1 cyminder

Comment

• Ja, sorry hoor... maar ik vind dat er precies iets mis is met zo'n 3-cylinder. Dat motorgeluid is eigenaardig. En die kwam vermogen te kort.

Comment

• 3 cilindermotor (benzine) v. i8 klinkt wel goed vind k (beter dan M4)
                    I'm sorry but I didn't had enough time to film it properly so here is what I got. :)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      elke vag rijdt contenu in bochten in overtreding
                      Ja, dat is bochtverlichting he, en zou normaal gezien ook zo gehomologeerd moeten zijn??

Nu, eerlijk gezegd vind ik dat dat niet echt een meerwaarde bied.
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                        Vandaag rond 17u Gent-Leuven gereden, het was inderdaad iets meer dan gewoon regen maar in mijn ogen niet erg genoeg om mistlichten aan te steken.
                        Door de regendruppels op de ruit en een felle mistlamp erop zie je soms echt veel minder vind ik.

Daarvoor dienen mistlichten niet vind ik, die zij veel te fel, zoals hierboven al vermeldt, dat lijkt alsof ze continue aan het remmen zijn en het verschil met de remlichten is dan ook een pak kleiner..
                        Mijn mistachterlicht zit niet bij de achterlichten, er kan dan dus ook geen verwarring zijn tussen mistlicht en remlichten.
                        Bij mij zit het mistachterlicht heel onderaan in de bumper, en eigenlijk zou dat bij alle auto's zo moeten zijn, dan kan er totaal geen verwarring ontstaan.
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Ergernis van vandaag (niet in het verkeer, maar wel met de auto)

Remlicht links is WEER stuk, januari dit jaar nog een nieuw gestoken omdat het toen ook stuk was.
                          Toch wat snel dat dat lampje d'r na 7 maanden weer de brui aan geeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
                            3 cilindermotor (benzine) v. i8 klinkt wel goed vind k (beter dan M4)
                            www.youtube.com/watch?v=FUtRiBwwFpM
                            Ja, da's inderdaad niet slecht... Zal mettertijd mijn mening nog moeten herzien zeker? Valt me op dat er veel merken nu 3-cyl op de markt brengen. Maar ik blijf wel argwanend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                              Mijn mistachterlicht zit niet bij de achterlichten, er kan dan dus ook geen verwarring zijn tussen mistlicht en remlichten.
                              Bij mij zit het mistachterlicht heel onderaan in de bumper, en eigenlijk zou dat bij alle auto's zo moeten zijn, dan kan er totaal geen verwarring ontstaan.
                              Als je dichtbij bent inderdaad niet. Maar als je op de snelweg rijdt en er zit in de verte iemand tussen met zijn mistlichten op lijkt het alsof er geremd wordt. Dan kan je de plaats van die lichten niet zien he.
                              Maar het klopt wel dat mistlichten die gewoon tussen de andere lichten staan voor verwarring zorgen. gelukkig is het derde remlicht er...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
                                3 cilindermotor (benzine) v. i8 klinkt wel goed vind k (beter dan M4)
                                www.youtube.com/watch?v=FUtRiBwwFpM
                                Het geluid wordt met speakers versterkt en aangepast om het dieper te doen klinken.

Beetje zoals met de M550d.

Comment

• Het is och al van ver te zien of iets heel laag bij de grond is of zich hoger op de auto bevind
                                  Tenzij de auto nog maar een puntje in de verte is, maar dan maakt het nog niet echt uit wat voor licht er brand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                    Het geluid wordt met speakers versterkt en aangepast om het dieper te doen klinken.

Beetje zoals met de M550d.
                                    ja in interieur of ook buiten de i8?!

Comment

• niet te schatten...

"Our video shows the i8's gauge graphics as the car accelerates in Sport Mode, as well as providing a listen at the i8's raw mechanical sounds as it accelerates. While the production i8 will be equipped with Active Sound Design (enhanced interior sound technology), this particular car we're hearing has its Active Sound Design (ASD) disabled for testing purposes. ASD will not be able to be turned off by the driver in the production model (though BIMMERPOST members have foundworkarounds on other BMW models). ASD will sound different depending on the selected driving mode(s) - Sport, Comfort, Eco Pro."

"Another interesting feature we've learned is about the i8's exterior sound. The i8 will also feature Active Sound Design on the outside(as well as the inside of the cabin). The left exhaust pipe(dummy) is an external speaker used for the exterior sound projection while the right side is for regular (engine)emissions. Also the exterior ASD cannot be disabled.

http://www.carscoops.com/2014/03/bmw...unds-good.html

Comment

• Het was weer hard aan het regenen... Niet dus.

2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                                        2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                                        2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                                        dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                                        http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                                          Het was weer hard aan het regenen... Niet dus.

Er vlak voor gaan rijden en ook je mistlicht aanzetten he. Doe ik soms.

Comment

Working...
                                          X