Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat kan mij het schelen dat jullie zo vlammen, ik zou het zelf ook wel geregeld willen doen. Helaas zit de kans er dan in dat je nadien een briefke in uw bus krijgt met "Gelieve te betalen voor..."
    Kheb met mijn koekendoos, zoals eerder gezegd, ook al 165 gedaan. Alleen was die daar minder goed voor gebouwd

Ge moet het de andere mensen alleen ni kwalijk nemen als zij ook gebruik willen maken van het linkse rijvak, want ik ga heus ni wachten om voorbij te steken tot als diene kwiebus die een paar honderd meter achter mij rijdt, en al dan niet rapper rijdt dan ik, mij voorbij is. Onder normale omstandigheden ben ik dan al lang terug ingevoegd naar het midden of naar rechts voordat diene bij mij aankomt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
      Dat is er ook wel over eigenlijk en zeer agressief. Onder geen beding zou ik dat doen.
      Heb je gelijk in,is ook maar eenmalig voorgevallen,maar door samenloop van omstandigheden die dag kookte het potje over,en echt he die kerel met z'n Audi zag me aankomen en hupla stak z'n voorligger voorbij en bleef dan gelijke tred ermee houden,toen was het over voor mij en daar ging ik

Comment

• fàck. Carpool.

Ik rij woensdag en vrijdag. Collega A vraagt me maandag avond of ik dinsdag kan rijden. Shit, ik moet tanken, nuja geen probleem, rij van Hasselt naar Brussel, bij aankomst 2 minuutjes omrijden en getankt. Natuurlijk doet hij dit omdat het die dag extreem ging regenen (en dan ziet hij niets...) dus heb ik dinsdag avond in dat rotweer naar huis mogen rijden...Hij zegt ook altijd "gij hebt winterbanden dus als er sneeuw ligt dan rij ik niet, dan moet gij maar rijden"...heel tof, koop er U zelf dan, het gaat mij niet om de km (we rijden wel allemaal even vaak) maar in de regen of de sneeuw is het altijd trager, drukker en ellendiger rijden...

Collega A neemt woensdag voor zijn rekening, dus collega B zou dan normaal donderdag rijden, en ik opnieuw vrijdag. "Jaja geen probleem ik rij morgen"

Deze morgen sta ik buiten, hij komt af, en vlamt de inrit op, contact stond al af voordat hij stilstond, lichten nog op. "JA IK MOET TANKEN DUS KUNT GIJ RIJDEN"

...

Ok dan maar, zal ik weer rijden...ambetant als je er niet op hebt zitten rekenen maar ok...

Heb ik dus vandaag op weg naar het werk een hoop vertraging gehad, en als toppunt op de terugweg was er file van Halen tot Lummen. Dus ik ga eraf in Halen om zo binnendoor naar Hasselt te rijden.

"HOHO HAHA AMAI TIS NOGAL ERG HE"
        "JA DAT GAAT NIET VOORUIT"
        "MAN DIT GAAT LANG DUREN"

*radiobericht; "de weg is vrijgemaakt...*

"AMAI DAT IS NET TE LAAT HAD GE GERUST KUNNEN BLIJVEN WACHTEN OP DE AUTOSTRADE"
        "WAAR ZITTEN WE HIER NU WEER?"
        "DIE VOORGANGER IS NOGAL TRAAG, EN GE KUNT HIER NERGENS VOORBIJ"
        "WAT EEN GELUK DAT IK NIET MOET RIJDEN VANDAAG"
        "ALLE BEDANKT VOOR DE RONDRIT DOOR LIMBURG HEHE HAHA HOHO"

...

..

.

Normaal hangt hij op apegapen te maffen in de auto, maar nu was het alsof hij expres de moeite deed om tussen de voorzetels in te komen hangen speekselen. Ook komt er nooit geen zinnig woord uit, maar nu was hij niet te stoppen...heb dan even 5 gram verstand en Z W I J G ...

Maar mijn verbruik was wel weer laag!
        Last edited by TooTall; 28/08/2014, 17:47.
        Mijn Skoda

Comment

• Ik voel wel een groot verschil als ik met mijnen Espace op het derde vak kom aangereden tov met mijn vrouw hare auto. Is inderdaad wel leuk om te zien dat ze voor een grote auto sneller op kant gaan. En als ze mij niet zien in hun spiegels, tja dan moet ge wel wat dichter gaan rijden. Voor mij is de grens dat als je geen asfalt meer ziet tussen jezelf en je voorligger dat het kort genoeg is. Het moet veilig blijven he.

Ook in het alledaagse verkeer voel je merkelijk het verschil tussen een grote en een kleine auto. Zo zullen ze nog snel een geparkeerde auto voorbij gaan als ik met de scenic afkom, met de espace zullen ze eerder blijven staan. Zelfde als je voorrang hebt. Indertijd toen ik nog werkte heb ik het verschil kunnen proeven om met een heel klein autooke van tijd eens te rijden. Ik zeg het, als je met een Twingooke of een Cliooke op gang zijt dan komt ge nogal wat tegen. Niemand heeft respect voor u, zelfs de fietsers niet.

Comment

• of ik nou met de smart onderweg ben of met iets anders, ik merk just nix geen verschil hoor
            gatplakkers he je met alle autos

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk

Comment

• Neenee, t is het omgekeerde. Ze gaan sneller op kant voor een grote auto dan voor een kleine. Zelfde met voorrang en zo...
              Last edited by ; 28/08/2014, 18:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichten
                En paar weken geleden. Ik rij op de Antwerpse ring in de richting van NL. En neem de afrit naar de E19 waar je maar 70 mag maar blijf de 100 rijden van op de Ring en deze komt nen Berlingo in mijn gat plakken. Op die moment ergerde ik mij echt wel aan het feit dat ik al te snel reed en die nog eens zo hard kwam plakken heb hem dan maar getrakteerd op en roet wolk bij het optrekken naar 120 vanaf het moment dat het mocht.
                Dat komt vooral door de 'L' die op de achteruit kleeft, blijkbaar zijn sommigen daar zo door gefascineerd dat zo op een halve met van uwe bumper moeten komen rijden. (heb het zelf ook al meermaals meegemaakt)
                2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Ja mensen doen soms echt raar als ze die L zien. zo reed ik is in een zone 30 en ik stop om een voetganger over te laten. Ik vertrek terug en de wagen die al de hele tijd achter me reed kon ineens niet snel genoeg van achter me weg zijn en rijd me ook veel te snel voorbij. Je komt echt rare stoten tegen.
                  RIP Den borre!

Comment

• Als er zo een gehele colonne achter een slak rijdt en dan moet iedereen achter hem stoppen aan een verkeerslicht, dan zou je hypothetisch vooraan gaan staan op het voorsorteervak om linksaf te slaan. Als het dan groen wordt, zou je indien gewenst alsnog keihard rechtdoor rijden om hem (en de colonne) weer voor te zijn.

Aangezien ik BMW rijders een positief imago wil geven, zou ik bovenstaande NOOIT doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                      Neenee, t is het omgekeerde. Ze gaan sneller op kant voor een grote auto dan voor een kleine. Zelfde met voorrang en zo...
                      Dat kan ik beamen. Toen ik eens met de auto van m'n broer onderweg was (Chevrolet conversion van) kon ik het verschil meteen merken. Iedereen direct naar rechts op de snelweg.

Comment

• deze middag op de A10, 2vaks baan. rijd er weer typisch zo'n dacia duster links terwijl er km's voor en na hem niemand is. ik kom af rijdend op het rechtse vak sneller dan hem, doe verschillende keren teken met de grootlichten. steekt die eens zijn 4 pinkers aan toen er nog zo'n 100m tussen ons was en verder niks.
                        bon ik dacht die asshole wil of kan voor weet ik veel welke reden niet naar rechts dus blijf ik maar rechts en net toen mijn voorwielen ter hoogte waren van zijn achterwielen beslist die clown van zonder pinkers maar toch naar rechts te gaan...
                        gelukkig vrije pechstrook gehad om uit te wijken. bleek weer zo'n 40 a 50 jarig wijf met een brilletje, 2 handen op het stuur en de neus tegen de voorruit geplakt...
                        Last edited by Doa; 28/08/2014, 19:34.
                        lets have some more member berries

Comment

• Airhorn installeren en ff laten weten dat ge eraan komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                            Neenee, t is het omgekeerde. Ze gaan sneller op kant voor een grote auto dan voor een kleine. Zelfde met voorrang en zo...
                            ah ok, ik plak nooit zelf dus da weet ik ni

Comment

• Als er mijn donkere auto met die felle angel eyes zien afkomen, gaan ze ook sneller aan kant dan wanneer ik met de Skoda rij.

Comment

• vind dat laatste vipdriver topic niet meer terug, is dat van het net gehaald? door de mod.?

Comment

• Het zijn dus niet de BMW-rijders die de stouteriken zijn hahaha....

Volg het nieuws terwijl het gebeurt, blijf op de hoogte van alle entertainment-nieuwtjes en mis niets van je favoriete RTL-programma’s.

Comment

• het imago van audi.nl is niet hetzelfde als audi.be

Comment

• in be is audi een kroonjuweel

Comment

• Gisteren, de zoveelste keer als een lomperik bij een rotonde staan wachten waar 4 autos achtereen indraaiden zonder pinkers dat staat zowat bovenaan mijn lijstje achter het onnodig links rijden van sommigen op de autostrade.

Ik moet wel toegeven dat mijn auto met een heerlijke claxon is gezegend, zorgt voor geweldige tafferelen, zeker als de andere chauffeur de raam open heeft staan.
                                        Zo zat ik eens achter een linksrijder op een 2 baans ringweg met 5 rode lichten, waar hij bij de 5de eraf moest. Geclaxoneerd vlak naast hem op de sorteerstrook met zijn ramen open, die reactie was fantastisch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          in be is audi een kroonjuweel
                                          Denk je dat het verschil met Nederland groot is? Zijn toch ook duurdere auto's daar?

Comment

Working...
                                          X