Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
    Iemand een idee of ge aan zo'ne camera kunt zien of ie zou flitsen of niet? Als't gene infrarode is moet ik nog geen treinabo gaan kopen.
    In de meeste palen zit geen camera dus maak U niet druk, zeker als je geen flits hebt gezien.
    previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
    current : BMW 330D F30

Comment

• Het grote ergernis topic deel VI

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
      Als ik het goed begrijp heeft die auto 175 pk, net evenveel als ik heb. Maar ik haal maar 205 met dat vermogen (op vlakke baan, nooit geprobeerd wat er in bergaf gebeurt.)
      Mijn 320d haalde 235 (officieel) met 164pk..

Nu is het wel zo dat een X5 met 260pk 'maar' 230 haalt en een 3 serie met hetzelfde vermogen moet elektronisch begrensd worden op 250 en zonder begrenzer haalt die 280...

Dus ja aërodynamica speelt een rol
      previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
      current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
        Mijn 320d haalde 235 (officieel) met 164pk..

Nu is het wel zo dat een X5 met 260pk 'maar' 230 haalt en een 3 serie met hetzelfde vermogen moet elektronisch begrensd worden op 250 en zonder begrenzer haalt die 280...

Dus ja aërodynamica speelt een rol
        Mijn E87 120d met 163pk haalde nooit 235. Op teller met moeite 220.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
          Ma... gaat dienen nu echt 260 per uur?
          tellersnelheid, voor er weer ene begint te flippen

Als ik het goed begrijp heeft die auto 175 pk, net evenveel als ik heb. Maar ik haal maar 205 met dat vermogen (op vlakke baan, nooit geprobeerd wat er in bergaf gebeurt.)

dan is er iets mis met uwen auto. (of dat moet een container op wielen zijn?)

mijn leon (140pk) haalde 212
          de mini van de vrouw des huizes (130pk) haalt 210 met nog een overschot van een 1.000tal toeren ( bandjes mogen maar max 210)
          mijn oud wrak van een bmw heeft 160pk en gaat 230-240 op teller.

Ik heb met dat oud wrak in dat A1-koekendooske zijn gat liggen stoempen (wilde niet opzij, die audi rijders van tegenwoordig ) vanaf 150 tot mijn topsnelheid want dan heb ik al mijn toeren uitgereden en dan is die weg.
          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
            tellersnelheid, voor er weer ene begint te flippen

dan is er iets mis met uwen auto. (of dat moet een container op wielen zijn?)

mijn leon (140pk) haalde 212
            de mini van de vrouw des huizes (130pk) haalt 210 met nog een overschot van een 1.000tal toeren ( bandjes mogen maar max 210)
            mijn oud wrak van een bmw heeft 160pk en gaat 230-240 op teller.

Ik heb met dat oud wrak in dat A1-koekendooske zijn gat liggen stoempen (wilde niet opzij, die audi rijders van tegenwoordig ) vanaf 150 tot mijn topsnelheid want dan heb ik al mijn toeren uitgereden en dan is die weg.
            Ik lees hier allemaal vreee snelheden. Met mijnen auto is niks mis, 205 is topsnelheid op vlakke baan. (bergaf da telt niet)
            Mijn Golf GTI 16V destijds haalde 215 voor een autootje dat 1000 kilo woog.
            Met BMW 730 i haalde ik 240 per uur.
            Kan zo nog even doorgaan. Maar 'k heb de indruk dat de topsnelheid zoiets als de lengte van een penis is.

Comment

Moest je mij in het echt kennen en weten hoe en waar ik rij, zou je dat niet kunnen zeggen .

Ik hoor nu eenmaal niet bij de groep forummers van de nieuwe tijd die houden van diesel, sportpakketten, laag verbruik met enorme prestaties en "saaiheid".
              BMW X5 45e

Comment

• Zelf mijn polo met stage 1 geraakt aan 230 op teller. wat zou dan zijn a1 geen 260 halen met stage 3. We leven niet mzer in de middeleeuwen dat 250 alleen daar supercars gehaald wordt.
                2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                  In de meeste palen zit geen camera dus maak U niet druk, zeker als je geen flits hebt gezien.
                  Tja, ik weet uit goede bron dat die werkt. Is er een manier om te zien of ie infrarood is? Er zit zo'n groene lamp in maar of dat de infraroodflitser is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                    Zelf mijn polo met stage 1 geraakt aan 230 op teller. wat zou dan zijn a1 geen 260 halen met stage 3. We leven niet mzer in de middeleeuwen dat 250 alleen daar supercars gehaald wordt.
                    Ge gaat toch niet beginnen he Met dat vermogen zou je dan onder de 7 sec aan 100 zitten, stage 3 dik onder de 6 sec.

Comment

Ge gaat toch niet beginnen he Met dat vermogen zou je dan onder de 7 sec aan 100 zitten, stage 3 dik onder de 6 sec.
                      Ik zeg gewoon de feiten. Als ge dat niet geloofd ja so be it. In stoplicht sprintje sneller of polo gti, alfa gt 3.2v6, vag 2l diesels (de toegeknepen varianten nztuurlijk, tegen een gtd heh ik niks te zoeken) Maar 230 op teller haal ik effectief. Op platte weg he, niet op bergafske.

Zijn er verschillende die zich er serieus aan mispaken, peizen da stom poloke gaan we is op zijn plaats zetten. A4 2.0tdi 140pk rij ik echt gewoon kwijt. Natuurlijk een a4 weegt meer dan een polo maar was wel zot hoe hard ik er weg van reed. Zijn op et forum al verschillende die op een rondrit ook goed van de polo verschoten.

0 naar 100 in 6 sec idd jamais, maar 0-100 tijd heeft ook niks met top speed te maken.

Soit ge geloofd wat ge wilt,ik zeg gewoon hoe ik het ervaar. Voor het zelfde geld zit er aan 230 op teller 30km afwijking op geen idee want gps oid stond toen niet op.

Mij maken die cijferkes op papier allemaal geen zak uit zolang em maar goed rijd.
                      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                        Ik zeg gewoon de feiten. Als ge dat niet geloofd ja so be it. In stoplicht sprintje sneller of polo gti, alfa gt 3.2v6, vag 2l diesels (de toegeknepen varianten nztuurlijk, tegen een gtd heh ik niks te zoeken) Maar 230 op teller haal ik effectief. Op platte weg he, niet op bergafske.

Zijn er verschillende die zich er serieus aan mispaken, peizen da stom poloke gaan we is op zijn plaats zetten. A4 2.0tdi 140pk rij ik echt gewoon kwijt. Natuurlijk een a4 weegt meer dan een polo maar was wel zot hoe hard ik er weg van reed. Zijn op et forum al verschillende die op een rondrit ook goed van de polo verschoten.

0 naar 100 in 6 sec idd jamais, maar 0-100 tijd heeft ook niks met top speed te maken.

Soit ge geloofd wat ge wilt,ik zeg gewoon hoe ik het ervaar. Voor het zelfde geld zit er aan 230 op teller 30km afwijking op geen idee want gps oid stond toen niet op.

Mij maken die cijferkes op papier allemaal geen zak uit zolang em maar goed rijd.
                        Doe geen moeite tegen da soort volk
                        BMW X5 45e

Comment

• Mijnen Astra is origineel, teller is 205 op de autobahn.
                          Heb met de A1 meegereden en nogmaals op teller zat hij net boven de 250.

Comment

• Die alfa GT 3.2 rij ik met m'n fiets ook nog wel los.

Blijkbaar zijn wij "dat soort volk"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                              Doe geen moeite tegen da soort volk
                              U behoort wellicht tot de betere klasse. Of u denkt ertoe te behoren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                Mijnen Astra is origineel, teller is 205 op de autobahn.
                                Heb met de A1 meegereden en nogmaals op teller zat hij net boven de 250.
                                Ja dikken, wij zijn van dat soort hahaha... Ons auto's gaan niet rap genoeg volgens het vermogen. D'een uwen ook niet zulle met uw 250 per uur och arme

As ge genen 1600 diesel hebt, bebde niks te koteren. Da zijn de rapste.
                                Last edited by ; 24/09/2014, 22:40.

Comment

Ja dikken, wij zijn van dat soort hahaha... Ons auto's gaan niet rap genoeg volgens het vermogen. D'een uwen ook niet zulle met uw 250 per uur och arme
                                  255 op teller dikken! Als ik er de begrenzer zou af halen, zeker 300!

Ja dat soort volk met muesli dieseltjes hé.

Comment

U behoort wellicht tot de betere klasse. Of u denkt ertoe te behoren?
                                    Nee ik behoor een klasse van mensen die samenkomen om te kijken of het nu waar is of niet wat die zeggen, en niet op een forum wat blijven zagen dat het niet kan en wat liggen rondzeiken.
                                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                      255 op teller dikken! Als ik er de begrenzer zou af halen, zeker 300!

Ja dat soort volk met muesli dieseltjes hé.
                                      Hoe heb jij ooit een 330d kunnen betalen met zo'n kinderachtig karakter
                                      BMW X5 45e

Comment

• Dan krijgde gij nog altijd op uw doze van n'een 1600 diesel...

Comment

Dan krijgde gij nog altijd op uw doze van n'een 1600 diesel...

Ik ben voorstander van een kleine forum meet, altijd gezellig. Testritjes horen daar ook bij. Interesse?

Comment

Working...
                                          X