Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Denk dat die blok er niet in past, was al wringen bij die 5 cillinder
    Ouuuuh
    Yannick kon het anders eens proberen, hij zit toch aan de bron.

Comment

• Nee die past niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
        Nee die past niet
        Zou wel een moordmachien zijn dan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
          Zou wel een moordmachien zijn dan!
          Idd mtm heeft da ene keer gedaan maar was niet mogelijk wegens te weinig plaats.. Toen een deel verlengt en van die toeren dacht ik.. De motor van de s1 is al genoeg denk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
            Wat zou er gebeuren moest ge daar een 3.0 TDI inlepelen? Auto in 2 bij de start?
            Zot! Bij 15 à 25 pk meer draait dat chassis al krom! Eigenlijk speelt mr polo met zijn leven!

Comment

• Volgens sommige hebbek nog ne polo ook zodus heb ne reserve eh

Comment

• Ik heb een voorstel... je neemt je iphone, gaat de snelweg op en filmt het hele gebeuren alsook de baan zodat we zien dat het een vlakke baan is. En dat post je hier. Zo kan je je gelijk bewijzen en zal ik ruiterlijk mijn verkeerde inschatting toegeven. Deal?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                  Ik geloof u, met de subaru heb ik de 200 zelfs nog nooit overschreden
                  Zou beetje zot zijn ook e. 200 over een veld sjeezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                    Ik heb een voorstel... je neemt je iphone, gaat de snelweg op en filmt het hele gebeuren alsook de baan zodat we zien dat het een vlakke baan is. En dat post je hier. Zo kan je je gelijk bewijzen en zal ik ruiterlijk mijn verkeerde inschatting toegeven. Deal?
                    Ik ga daar geen iPhone voor kopen.. Gij ga mij ni aanzetten tot snel rijden.. Als gij mij ni gelooft dat gelooft ge het ni ma hou dan uwe zever voor u als ge het ni weet..
                    Ik heb niks aan toetsenbordridders en ga daar zeker geen filmpje van online zetten verhaal van de motorrijder onlangs..

Comment

• Ach zo....

Comment

• Mijn ergernis is dat ik koppijn heb.

Comment

• Mijn ergernis is dat mijn zoon met 't school in Parijs zit en dat ze van alles gaan bezoeken met de metro... En net nu dreigt IS met aanslagen op de metro van Parijs. En zo is een vader altijd bezorgd. Zal blij zijn als hij thuis is zaterdag.

Comment

Mijn ergernis is dat mijn zoon met 't school in Parijs zit en dat ze van alles gaan bezoeken met de metro... En net nu dreigt IS met aanslagen op de metro van Parijs. En zo is een vader altijd bezorgd. Zal blij zijn als hij thuis is zaterdag.
                            Manneke Pis in Geraardsbergen is ook een doelwit.

Doordat ik zo mager ben, is m'n acceleratie beter dan wanneer ik een buffel van 105 kg zou zijn. Alle beetjes helpen.

Comment

• Uwen job.... fotomodel?

Comment

Uwen job.... fotomodel?
                                Deze ochtend nog eens in de spiegel moeten kijken en...Nee toch niet

Comment

• HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Dat moet een vieze bedoening geweest zijn.
                                  Als die smurrie uw interieur bereikt is het zeer goed mogelijk dat de geur er niet meer uitgeraakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                    http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...t-op-E40.dhtml

Dat moet een vieze bedoening geweest zijn.
                                    Als die smurrie uw interieur bereikt is het zeer goed mogelijk dat de geur er niet meer uitgeraakt.
                                    Ik heb eens een traktor met aalwagen gezien die z'n lading verloor op de weg. Met andere woorden de shit vloog in het rond. Er stond een file die door de laag op straat moest rijden. Ik reed aan een slakkengang om zoveel mogelijk spatten te vermijden. Anderen reden er gewoon door. ..njamie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                      Blijkbaar telt het inhaalverbod voor vrachtwagens op snelwegen als de E34 helemaal niet meer.
                                      Op veel stukken inderdaad niet meer nee, te zien aan de blauwe borden links en rechts van de rijbaan zonder specifiek uur er onder.

Comment

• Ik erger me aan de buitenlandse camion chauffeurs, 90% ervan rijdt 80kmu of soms minder.
                                        Als het mogelijk is steek ik ze ook voorbij, al mag t niet.
                                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Daarstraks ene met ne nieuwe Volvo XC60, rijdt op de ring van Antwerpen voor de afrit Merksem op 't 2de vak. Ik rij rechts voorbij om de afrit te nemen. Hij zit naar links te pinken voor ik hem inhaal dus ik denk: ok gewoon er voorbij want die gaat hier niet af. Terwijl we hem passeren verschiet mijn vriendin omdat hij blijkbaar naar opzij aan het komen was. Wanneer we hem gepasseerd zijn zie ik ineens ene achter mij in mijn kont boren met z'n fahren aan. Haalt me volle gas langs rechts voorbij en rijdt voor mij om de remmen eens te testen. Wanneer ik dan naast 'm wil komen staan slaagt hij op 't laatste moment de andere richting uit.

Wat verwacht meneer Volvo rijder? Leer eerst uw pinkers deftig gebruiken en als ge de afrit moet hebben moet ge niet op 't middelste vak rijden. L*L. Ge hebt chance dat mijn frieten koud werden

Daartegenover een leuk gevoel gekregen, kwam aan een wegversmalling waar de andere kant voorrang had. Kon niet zo goed zien of er iets aan kwam dus ging wat naar links om te kijken. Kwam iemand aan dus ging terug opzij. Daarop flashtte die aan de andere kant dat ik mocht afkomen om te passeren heb eens vriendelijk terug geflashed en hij stak zijn hand op. Waren er maar meer zo'n bestuurders ipv die verzuurde mensen zoals die kerel in die Volvo die denkt dat hij in z'n recht was.

Comment

Working...
                                          X