Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
    Is toch normaal, ik maak met mijn hand een revolver
    Da's nog niks... als ge dat in Rusland doet trekken ze ne echten blaffer hahaha. Was dat trouwens niet de grootste afzetmarkt van VIPdriver?

Comment

• Ik beschouw bestuurders van een BMW voertuig helemaal niet als agresieve bestuurders. Ik zie geen verschil met bestuurders van vergelijkbare voertuigen zoals Renault , Peugeot , Skoda , Mercedes....

Comment

• Inderdaad, zijn eerder de tuinmannen die gevaarlijk uit de hoek komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
          Ik beschouw bestuurders van een BMW voertuig helemaal niet als agresieve bestuurders. Ik zie geen verschil met bestuurders van vergelijkbare voertuigen zoals Renault , Peugeot , Skoda , Mercedes....

Vooaral die Renault rijders

Comment

• Gisteren reed ik in St-Niklaas achter een matzwarte Nissan GT-R tot me opeens opviel dat hij een gepersonaliseerde nummerplaat had: 'Godzilla' hahaha.
            De ergernis is dat ik niet de eigenaar was :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk Berichten
              Gisteren reed ik in St-Niklaas achter een matzwarte Nissan GT-R tot me opeens opviel dat hij een gepersonaliseerde nummerplaat had: 'Godzilla' hahaha.
              Echt origineel is hij wel niet.

Moest ik rijk zijn en met een dikke bak rond rijden, dan zou m'n gepersonaliseerd kenteken LOADED zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                Ik beschouw bestuurders van een BMW voertuig helemaal niet als agresieve bestuurders. Ik zie geen verschil met bestuurders van vergelijkbare voertuigen zoals Renault , Peugeot , Skoda , Mercedes....
                danku !
                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk Berichten
                  Gisteren reed ik in St-Niklaas achter een matzwarte Nissan GT-R tot me opeens opviel dat hij een gepersonaliseerde nummerplaat had: 'Godzilla' hahaha.

Origineel is hij niet
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                    Origineel is hij niet
                    Gojira is idd Godzilla in het Japans, nu ja, hoe origineel kan je uiteindelijk nog zijn natuurlijk, ik vond het wel passend...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                      Vooaral die Renault rijders
                      Ikke? Ben zo ne braven mens. Zou best kunnen dat ik in aanmerking kom voor een heiligverklaring, maar zeker is't nog niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                        Inderdaad, zijn eerder de tuinmannen die gevaarlijk uit de hoek komen.
                        busted
                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                          Snap het voordeel van brandende achterlichten niet echt. Het contrast met de remlichten wordt dan kleiner. Dat ze dan vele beter een lichtsensor verplichten zodat bij duisternis of vallende duisternis iedereen met lichten rijdt en deze laten werken in combinatie met de regensensor zodat bij hevige regen de lichten ook branden... En dan enkel nog een mistsensor uitvinden zodat er bij mist daadwerkelijk met mistlichten gereden wordt en die zich uitschakelen als er geen mist is. Zal wellicht nog komen nu allerhande camera's en radars in gebruik raken.
                          Lijkt me inderdaad nog het beste.
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                            Ik denk dat fcapri een nulleke vergeten is
                            2000 km aan 500 toeren ?

Comment

Working...
                            X