Oorspronkelijk geplaatst door krikkie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenIk beschouw bestuurders van een BMW voertuig helemaal niet als agresieve bestuurders. Ik zie geen verschil met bestuurders van vergelijkbare voertuigen zoals Renault , Peugeot , Skoda , Mercedes....
Vooaral die Renault rijders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk BerichtenGisteren reed ik in St-Niklaas achter een matzwarte Nissan GT-R tot me opeens opviel dat hij een gepersonaliseerde nummerplaat had: 'Godzilla' hahaha.
De ergernis is dat ik niet de eigenaar was :p
Moest ik rijk zijn en met een dikke bak rond rijden, dan zou m'n gepersonaliseerd kenteken LOADED zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenIk beschouw bestuurders van een BMW voertuig helemaal niet als agresieve bestuurders. Ik zie geen verschil met bestuurders van vergelijkbare voertuigen zoals Renault , Peugeot , Skoda , Mercedes....BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk BerichtenGisteren reed ik in St-Niklaas achter een matzwarte Nissan GT-R tot me opeens opviel dat hij een gepersonaliseerde nummerplaat had: 'Godzilla' hahaha.
De ergernis is dat ik niet de eigenaar was :p
Origineel is hij nietBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenOrigineel is hij niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenVooaral die Renault rijders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenInderdaad, zijn eerder de tuinmannen die gevaarlijk uit de hoek komen.Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenSnap het voordeel van brandende achterlichten niet echt. Het contrast met de remlichten wordt dan kleiner. Dat ze dan vele beter een lichtsensor verplichten zodat bij duisternis of vallende duisternis iedereen met lichten rijdt en deze laten werken in combinatie met de regensensor zodat bij hevige regen de lichten ook branden... En dan enkel nog een mistsensor uitvinden zodat er bij mist daadwerkelijk met mistlichten gereden wordt en die zich uitschakelen als er geen mist is. Zal wellicht nog komen nu allerhande camera's en radars in gebruik raken.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenIk denk dat fcapri een nulleke vergeten is
Comment
Comment