Oorspronkelijk geplaatst door Namaz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenzker van? Mijn 5 gaat in z'n hoogste versnelling ook tot de begrenser, stock.
de 911 ook dachtek ( reed iets te snel om er op letten)
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenSnap zo'n mensen niet. Normaal is hun teller dan toch ook niet verlicht? Ale is bij mij toch zo, die is altijd verlicht zelf op drl en als het donker wordt dimt die tot die uiteindelijk niet meer brandt. Gaat pas aan als ge dan ook effectief u lichten opzet.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichteneen auto haalt niet zijn topsnelheid in zijn top toerental
als je in 4de tot 5000rpm kunt trekken, gaat ge dat in 5de of 6de niet meer kunnen. u koppelcurve zakt naarmate de toeren stijgen. op een bepaald moment verlies je teveel koppel waardoor je niet meer kunt blijven versnellen. die top kan iets verlegd worden als je bergaf hebt. sommige autos hebben dan genoeg vermogen of een betere aerodynamica waardoor ze boven de 250 kunnen geraken, en dan worden die begrensd
de 911 ook dachtek ( reed iets te snel om er op letten)
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDan hadden ze de veyron beter een langere verhouding gegeven ipv 200pk extra om een scheet rapper te rijden...
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenbelangrijkste is toch de verhouding van boite in hoogste versnelling ?!
Leave a comment:
-
Guest repliedeen auto haalt niet zijn topsnelheid in zijn top toerental
als je in 4de tot 5000rpm kunt trekken, gaat ge dat in 5de of 6de niet meer kunnen. u koppelcurve zakt naarmate de toeren stijgen. op een bepaald moment verlies je teveel koppel waardoor je niet meer kunt blijven versnellen. die top kan iets verlegd worden als je bergaf hebt. sommige autos hebben dan genoeg vermogen of een betere aerodynamica waardoor ze boven de 250 kunnen geraken, en dan worden die begrensd
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenMijn 320d haalde 235 (officieel) met 164pk..
Nu is het wel zo dat een X5 met 260pk 'maar' 230 haalt en een 3 serie met hetzelfde vermogen moet elektronisch begrensd worden op 250 en zonder begrenzer haalt die 280...
Dus ja aërodynamica speelt een rol
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIs tegen de muur gereden erna hé..
of hij bedoelde 360°?!
in ieder geval, filmen is de boodschap
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichten160°?
ne U-turn is 180°
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenIn een afgesloten konijnenpijp recent nog 160 gedaanOorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenWauw! Jij bent een held!
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhet lijkt echt of de taxidiensten betaald worden om 50 te rijden
Leave a comment:
-
Guest replied160°?
ne U-turn is 180°
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenIn een afgesloten konijnenpijp recent nog 160 gedaan
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenin nl wordt wetgeving aangepast, alle auto's met drl moeten ook de achterlichten aan...om deze reden
Leave a comment:
-
Snap zo'n mensen niet. Normaal is hun teller dan toch ook niet verlicht? Ale is bij mij toch zo, die is altijd verlicht zelf op drl en als het donker wordt dimt die tot die uiteindelijk niet meer brandt. Gaat pas aan als ge dan ook effectief u lichten opzet.
Leave a comment:
-
in nl wordt wetgeving aangepast, alle auto's met drl moeten ook de achterlichten aan...om deze reden
Leave a comment:
-
Guest repliedGisteren rond 20u zie ik een zwarte Hyundai ix55 zonder lichten rijden. Ik rij ongeveer 80 km/u en zie die plots in de bocht voor mij. Levensgevaarlijk, het is donker en de weg is slecht verlicht. Ik rem af, bewaar afstand en maak even een gebaar met mijn pharen. Helpt niet, dus ik herhaal. Hyundai begint af te remmen, maar steekt nog steeds geen lichten aan. Omdat hij vertraagd en het toch niet wil begrijpen, phaar ik nog een laatste keer en haal hem in op een recht stuk. Diene boer schiet in actie en komt achter mij aan en begint int gat te rijden en ook te pharen!
Paar honderd meter verder zet ik mijn wagen op de oprit en komt hij als een dwaas langs me gereden. Helaas stopte hij niet, anders is goed zijn vet gegeven (beleefd natuurlijk). Ik probeer diene mens dus te helpen, maar hij wil het gewoon niet begrijpen en rijdt gewoon verder zonder grootlichten (alleen wat ledjes vooraan). Maar dan zijt gij de agressieve zot in de bmw die zit te pharen en inhaalt, zucht!
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenis de trajectcontrole in de konijnepijp al in dienst ?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenben blij dat't voorbij is, oef
Leave a comment:
Leave a comment: