Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Toch zullen er hier een paar dat excuus gebruiken
    Denken dat het een spitsstrook is, dat is een beter antwoord é kefkie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
      Denken dat het een spitsstrook is, dat is een beter antwoord é kefkie
      True!

Maar ik heb mijn fout wel duidelijk toegegeven, en doe niet zoals andere blijven discuteren om toch maar hun gelijk te halen
      BMW X5 45e

Comment

Toch zullen er hier een paar dat excuus gebruiken
        Kzal dat excuus eens gebruiken met de camion, als het toch allemaal kan!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Glitchdj Bekijk Berichten
          Vandemorgen weeral veel moto's die denk dat de pechstook hun privé-rijstrook is. Ja, er zitten lullen in de files die niet in hun spiegels kijken of met opzet niet doorlaten, maar dat is een flauw excuus.
          Mij vind je niet op de pechstrook.

Gisterenavond zit er enen te taffelen op het linkervak in de spits. Ik kijk binnen: op zijn smartphone bezig. Ik rij naar de volgende op het linkervak: ook met smartphone bezig...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten

Gisterenavond zit er enen te taffelen op het linkervak in de spits. Ik kijk binnen: op zijn smartphone bezig. Ik rij naar de volgende op het linkervak: ook met smartphone bezig...
            Echt een plaag tegenwoordig. Zelfde als voorrang van links, blijkbaar mag dat allemaal tegenwoordig.
            Kzou mss meer als daniell moeten rijden
            BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten

Maar ZIJ kunnen dat, het zijn de anderen die geen 2 dingen tegelijk kunnen doen.

Comment

Vandemorgen weeral veel moto's die denk dat de pechstook hun privé-rijstrook is. Ja, er zitten lullen in de files die niet in hun spiegels kijken of met opzet niet doorlaten, maar dat is een flauw excuus.
                Vorige week ook in de file op de E313. Een km of twee voor de afrit Herentals. De ene auto na de andere over de pechstrook.

Comment

Mijn grote ergernis is dat stad Leuven blijkbaar zo idioot is dat ze alles ineens moeten verbouwen of herstellen. In plaats van eerst iets af te werken, laten ze de werf een jaar of twee staan, beginnen ze met een andere, en zo verder. Uiteraard eindigt ge dan met gans de stad die één grote werf is en waar je nergens vlot kan passeren.

Comment

Echt een plaag tegenwoordig. Zelfde als voorrang van links, blijkbaar mag dat allemaal tegenwoordig.
                    Kzou mss meer als daniell moeten rijden

en dat gaat er niet beter op worden.. alles behalve.
                    hoe sneller en goedkoper dat internet via smartphones wordt... hoe meer.

ik ken maten waar ik soms dagtrip mee doe, met bedrijfswagen dus lekker 'gratis'. dan zitten die constant op hun ipod/iphone whatever te zoeken naar bepaald liedje etc. ze blijven wel mooi op hun lijn, maar zonder dat zij dat merken wordt die hun snelheid heel onregelmatig enzo, echt irritant voor de anderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Golf_MK2 Bekijk Berichten

Toch mooi geprobeerd, hij heeft zijn best gedaan...
                      niet noodzakelijk kopie

kan ook nummerplaat zijn van ex belgische militair die in duitsland gestationeerd is geweest, deze mogen hun oude combinaties WEL officieel houden zonder die 1 of 9 en TOCH op europees formaat en dus MET stempel. is iets heel zeldzaam overigens, zelf nog nooit gezien behalve 1 keer op foto op een witte audi (ook ergens op perso nummerplaten thread hier)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                        niet noodzakelijk kopie

kan ook nummerplaat zijn van ex belgische militair die in duitsland gestationeerd is geweest, deze mogen hun oude combinaties WEL officieel houden zonder die 1 of 9 en TOCH op europees formaat en dus MET stempel. is iets heel zeldzaam overigens, zelf nog nooit gezien behalve 1 keer op foto op een witte audi (ook ergens op perso nummerplaten thread hier)
                        Had dat vroeger al eens gezien, maar niemand hier wist wat dat was. Nu weet ik het dus eindelijk.

Comment

en dat gaat er niet beter op worden.. alles behalve.
                          hoe sneller en goedkoper dat internet via smartphones wordt... hoe meer.

ik ken maten waar ik soms dagtrip mee doe, met bedrijfswagen dus lekker 'gratis'. dan zitten die constant op hun ipod/iphone whatever te zoeken naar bepaald liedje etc. ze blijven wel mooi op hun lijn, maar zonder dat zij dat merken wordt die hun snelheid heel onregelmatig enzo, echt irritant voor de anderen.
                          zeer irritant!!!!!
                          truth is in the eye of the beholder

Comment

Ik zet gewoon mijn cc op, ga naar het rechterbaanvak en kies daar mijn liedjes/mails etc.

Kan toch niet zo moeilijk zijn?
                            BMW X5 45e

Comment

Niet iedereen heeft CC en al helemaal niet iedereen weet hoe die te gebruiken, moesten ze hem toch hebben.

Comment

Doe ik nooit!
                                U hoeft dit niet te lezen.

Comment

niet noodzakelijk kopie

Daar wist ik niks van... Zo leer ik weer bij!

Alleen blijf ik denken dat het nep is, als je kijkt naar het lettertype, de grootte van de 'B', positie van de DIV-stempel...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Golf_MK2 Bekijk Berichten
                                    Daar wist ik niks van... Zo leer ik weer bij!

Alleen blijf ik denken dat het nep is, als je kijkt naar het lettertype, de grootte van de 'B', positie van de DIV-stempel...
                                    Idd, diegene die ik nog zo zag rondrijden had hetzelfde lettertype als de nieuwe platen en de letters stonden perfect in 't midden. Deze zijn letters zijn te groot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                                      Doe ik nooit!
                                      Maar ik beschuldig niemand he .

Tvalt mij gewoon op dat op dat traject de moto's niet meer de moeite nemen om te filefilteren en op de pechstrook gaan rijden.

En de wagen die dat dat doen zijn evengrote *** hoor.
                                      Ik heb al eens zo iemand op het matje laten roepen bij zijn directie omdat hij gigantisch onverantwoord hard over de pechstrook slingerde, MET bedrijfsreclame op de wagen. Slim!
                                      Van toen tot nu:

MY2018 Renault Megane 1.5 TDCi
                                      #6 MY2014 Volkswagen Golf 7 Variant 1.6TDi
                                      #5 MY2018 Mercedes C180 W205: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...benz-w205-c180
                                      #4 MY2014 Peugeot 508sw 1.6HDI
                                      #3 MY2007 BMW E92 325i: http://www.autoforum.be/showthread.p...69#post4994369
                                      #2 MY2012 Volvo C30 R-design 1.6HDI: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...drive-r-design
                                      #1 MY1997 Golf 3 variant 1.9TDI

Comment

En waar is dat?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                          Had dat vroeger al eens gezien, maar niemand hier wist wat dat was. Nu weet ik het dus eindelijk.

TOCH VALS!
                                          die combinaties van ex soldaten in duitsland zijn B-XXX-B met B letters en X cijfers, en niks anders.
                                          die op die micra of wat was het is dus toch vermoedelijk vals, heb nog eens nagevraagd.
                                          erg wel...

Comment

Working...
                                          X