Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandemorgen weeral veel moto's die denk dat de pechstook hun privé-rijstrook is. Ja, er zitten lullen in de files die niet in hun spiegels kijken of met opzet niet doorlaten, maar dat is een flauw excuus.
Mij vind je niet op de pechstrook.
Gisterenavond zit er enen te taffelen op het linkervak in de spits. Ik kijk binnen: op zijn smartphone bezig. Ik rij naar de volgende op het linkervak: ook met smartphone bezig...
Gisterenavond zit er enen te taffelen op het linkervak in de spits. Ik kijk binnen: op zijn smartphone bezig. Ik rij naar de volgende op het linkervak: ook met smartphone bezig...
Echt een plaag tegenwoordig. Zelfde als voorrang van links, blijkbaar mag dat allemaal tegenwoordig.
Kzou mss meer als daniell moeten rijden
Maar ZIJ kunnen dat, het zijn de anderen die geen 2 dingen tegelijk kunnen doen.
Vandemorgen weeral veel moto's die denk dat de pechstook hun privé-rijstrook is. Ja, er zitten lullen in de files die niet in hun spiegels kijken of met opzet niet doorlaten, maar dat is een flauw excuus.
Vorige week ook in de file op de E313. Een km of twee voor de afrit Herentals. De ene auto na de andere over de pechstrook.
Mijn grote ergernis is dat stad Leuven blijkbaar zo idioot is dat ze alles ineens moeten verbouwen of herstellen. In plaats van eerst iets af te werken, laten ze de werf een jaar of twee staan, beginnen ze met een andere, en zo verder. Uiteraard eindigt ge dan met gans de stad die één grote werf is en waar je nergens vlot kan passeren.
Echt een plaag tegenwoordig. Zelfde als voorrang van links, blijkbaar mag dat allemaal tegenwoordig.
Kzou mss meer als daniell moeten rijden
en dat gaat er niet beter op worden.. alles behalve.
hoe sneller en goedkoper dat internet via smartphones wordt... hoe meer.
ik ken maten waar ik soms dagtrip mee doe, met bedrijfswagen dus lekker 'gratis'. dan zitten die constant op hun ipod/iphone whatever te zoeken naar bepaald liedje etc. ze blijven wel mooi op hun lijn, maar zonder dat zij dat merken wordt die hun snelheid heel onregelmatig enzo, echt irritant voor de anderen.
Toch mooi geprobeerd, hij heeft zijn best gedaan...
niet noodzakelijk kopie
kan ook nummerplaat zijn van ex belgische militair die in duitsland gestationeerd is geweest, deze mogen hun oude combinaties WEL officieel houden zonder die 1 of 9 en TOCH op europees formaat en dus MET stempel. is iets heel zeldzaam overigens, zelf nog nooit gezien behalve 1 keer op foto op een witte audi (ook ergens op perso nummerplaten thread hier)
kan ook nummerplaat zijn van ex belgische militair die in duitsland gestationeerd is geweest, deze mogen hun oude combinaties WEL officieel houden zonder die 1 of 9 en TOCH op europees formaat en dus MET stempel. is iets heel zeldzaam overigens, zelf nog nooit gezien behalve 1 keer op foto op een witte audi (ook ergens op perso nummerplaten thread hier)
Had dat vroeger al eens gezien, maar niemand hier wist wat dat was. Nu weet ik het dus eindelijk.
en dat gaat er niet beter op worden.. alles behalve.
hoe sneller en goedkoper dat internet via smartphones wordt... hoe meer.
ik ken maten waar ik soms dagtrip mee doe, met bedrijfswagen dus lekker 'gratis'. dan zitten die constant op hun ipod/iphone whatever te zoeken naar bepaald liedje etc. ze blijven wel mooi op hun lijn, maar zonder dat zij dat merken wordt die hun snelheid heel onregelmatig enzo, echt irritant voor de anderen.
Daar wist ik niks van... Zo leer ik weer bij!
Alleen blijf ik denken dat het nep is, als je kijkt naar het lettertype, de grootte van de 'B', positie van de DIV-stempel...
Alleen blijf ik denken dat het nep is, als je kijkt naar het lettertype, de grootte van de 'B', positie van de DIV-stempel...
Idd, diegene die ik nog zo zag rondrijden had hetzelfde lettertype als de nieuwe platen en de letters stonden perfect in 't midden. Deze zijn letters zijn te groot.
Tvalt mij gewoon op dat op dat traject de moto's niet meer de moeite nemen om te filefilteren en op de pechstrook gaan rijden.
En de wagen die dat dat doen zijn evengrote *** hoor.
Ik heb al eens zo iemand op het matje laten roepen bij zijn directie omdat hij gigantisch onverantwoord hard over de pechstrook slingerde, MET bedrijfsreclame op de wagen. Slim!
Had dat vroeger al eens gezien, maar niemand hier wist wat dat was. Nu weet ik het dus eindelijk.
TOCH VALS!
die combinaties van ex soldaten in duitsland zijn B-XXX-B met B letters en X cijfers, en niks anders.
die op die micra of wat was het is dus toch vermoedelijk vals, heb nog eens nagevraagd.
erg wel...
Comment