Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Guest repliedGrote ergernis: AF lag tot nu toe het hele weekend plat...
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenDa doede toch nie als ge aant rijden zijt he.
Leave a comment:
-
Guest repliedDa doede toch nie als ge aant rijden zijt he
Leave a comment:
-
Guest replied- Filter nemen en in koffiezet steken
- Koffie in filter kappen
- Water in reservoir gieten
- Klep dicht doen
- Koffiekan onder de koffiezet steken
- Knop aanzetten
- En rijden
Moeilijk is dat toch niet?
Leave a comment:
-
Guest repliedMeende da, koffie zetten in ne camion? Hoe rijden die gasten dan??
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenVooral Hollanders zijn daar goed in. 80 waar je niet mag inhalen, 90+ waar je wel mag inhalen. Om grijs haar van te kweken.
Polen en slovenen rijden ook meestal niet de snelheid en daar komt t slingeren tot op de pechstrook nog eens bij, lekker een dvd aan t zien of koffie aan t zetten.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenIk erger me aan de buitenlandse camion chauffeurs, 90% ervan rijdt 80kmu of soms minder.
Als het mogelijk is steek ik ze ook voorbij, al mag t niet.
Leave a comment:
-
ik moet bekennen dat ik hoop dat ze het melden vanaf wanneer in dienst
Leave a comment:
-
is de trajectcontrole in de konijnepijp al in dienst ?
het is opvallend dat vooral taxi's opeens zich eraan houden
Leave a comment:
-
Daarstraks ene met ne nieuwe Volvo XC60, rijdt op de ring van Antwerpen voor de afrit Merksem op 't 2de vak. Ik rij rechts voorbij om de afrit te nemen. Hij zit naar links te pinken voor ik hem inhaal dus ik denk: ok gewoon er voorbij want die gaat hier niet af. Terwijl we hem passeren verschiet mijn vriendin omdat hij blijkbaar naar opzij aan het komen was. Wanneer we hem gepasseerd zijn zie ik ineens ene achter mij in mijn kont boren met z'n fahren aan. Haalt me volle gas langs rechts voorbij en rijdt voor mij om de remmen eens te testen. Wanneer ik dan naast 'm wil komen staan slaagt hij op 't laatste moment de andere richting uit.
Wat verwacht meneer Volvo rijder? Leer eerst uw pinkers deftig gebruiken en als ge de afrit moet hebben moet ge niet op 't middelste vak rijden. L*L. Ge hebt chance dat mijn frieten koud werden
Daartegenover een leuk gevoel gekregen, kwam aan een wegversmalling waar de andere kant voorrang had. Kon niet zo goed zien of er iets aan kwam dus ging wat naar links om te kijken. Kwam iemand aan dus ging terug opzij. Daarop flashtte die aan de andere kant dat ik mocht afkomen om te passerenheb eens vriendelijk terug geflashed en hij stak zijn hand op. Waren er maar meer zo'n bestuurders
ipv die verzuurde mensen zoals die kerel in die Volvo die denkt dat hij in z'n recht was.
Leave a comment:
-
Ik erger me aan de buitenlandse camion chauffeurs, 90% ervan rijdt 80kmu of soms minder.
Als het mogelijk is steek ik ze ook voorbij, al mag t niet.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenBlijkbaar telt het inhaalverbod voor vrachtwagens op snelwegen als de E34 helemaal niet meer.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichtenhttp://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...t-op-E40.dhtml
Dat moet een vieze bedoening geweest zijn.
Als die smurrie uw interieur bereikt is het zeer goed mogelijk dat de geur er niet meer uitgeraakt.
Leave a comment:
-
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
Dat moet een vieze bedoening geweest zijn.
Als die smurrie uw interieur bereikt is het zeer goed mogelijk dat de geur er niet meer uitgeraakt.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenUwen job.... fotomodel?
Leave a comment:
-
Guest repliedUwen job.... fotomodel?
Leave a comment:
Leave a comment: