Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenIdd nog niet standaard. Maar bvb bij mijn polo de teller is verlicht maar vanaf dat het donker wordt dimt dat licht tot het uitgaat, als ge dan nog niet door hebt dat ge u lichten moet aansteken. Net ook weer velen op de ring zonder lichten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenEn ook nog nen BMW die echt op nog geen meter van zen voorganger reed. En continu seinen met zen lichten. (Ik weet da ik ook ff wa rap reed en ook ff links )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenTiens, ik zie een linksplakker die koppig links blijft rijden.
die bmw moet maar niet zo bumperkleven maar dat eerste autoke moet maar rechts gaan rijden.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenDas toch altijd nen disco in uwe auto hé verschoot mij weeral rot toen ik het filmke opzette en mijn geluid nog op luid stondDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenZijt mer zekers, dat da altyd disco is . Heb da Infinity Sound System er ni voor niks bijgenomen (hoewel da op ni véél trekt ) Muziek goe hard, en lekker op u gemak zitten. Mijn moment om te ontstressen .
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk BerichtenAmai, die Vivaro deed zelfs geen aanstalten om alles dicht te gooien.
zoja, ik kom veel van die kant waar de vivaro van daankomt en ik rij ook gewoon door.
Er staat duidelijk aangegeven dat er voorrang verleend moet worden .
Vooral de camions denken daar ah ik zal daar rap eens tussen gaan, van mij hebben ze geen last . Zijn dan ook vooral havenchauffeurs en dat is nog de ergste soort van al.BMW X5 45e
Comment
-
Nee das de afrit in Stabroek niet. Dit is de E34 afrit Retie. Vivaro heeft voorang en Suzuki moet voorang verlenenDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Juist voor mij ne Meriva mee een oud madammeke in dat amper nog boven het stuur uit kwam. Bij het oprijden van de brug rijdt ze met achterwiel op de verhoogde balken die de wegrand voorstellen. Vervolgens gaat ook alle snelheid eruit waardoor de mensen aan de andere kan al groen licht krijgen en moeten wachten tot madam van de brug is.
Ook nen Astra sta daar te wachten die precies een beetje last heeft van olieverbruik aan de rookwalm te zien op stationair toerental :p
(filmpkes best op 1080p HD zetten)
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenNee das de afrit in Stabroek niet. Dit is de E34 afrit Retie. Vivaro heeft voorang en Suzuki moet voorang verlenen
Maar aan de gang dat die auto afkwam, zou ik al beginnen remmen.
Liever mn voorrang afstaan dan mijn auto perto en daar 2h in de kou moeten staan.
Ale, das mijn gedacht erover
Comment
-
Heb de volledig week de E40 afgerost kust - luik. Heb me de ganse week geërgerd aan mensen die vlak voor het buske terug invoegen, zodat ik genoodzaakt ben telkens af te remmen en opnieuw op te trekken. Veel mensen kennen precies de lengte van hun voiturke niet meer.
Gisterenavond maak ik dan zelf die domme fout door te moeten opschuiven naar het 2e baanvak ter hoogte van Oostkamp om een ouder koppel in te halen die amper 80 haalt....
Een golfke met een paar jonge kerels in, die al op het tweede baanvak zat te laat opgemerkt.
Als die hier meeleest, MIJN EXCUSES........
Ik was er verdomd zelf niet goed van ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenDat wou ik ook al schrijven, die kennen er daar ook wat van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenTiens, ik zie een linksplakker die koppig links blijft rijden.
Comment
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
1. Wie kijkt er nu niet graag van dat soort filmpjes?
2. Hoe denkt ge dat die filmpjes ontstaan? Iemand moet het doen...
3. Ik denk echt niet "goh, Goosens Bjorn is wel een linksplakker, maar El Greco die post nooit filmpjes dus die zal dat wel nooooooit doen!" ?
4. Relativeer uzelf.
Dit is dus de reden waarom ik gestopt ben met mijn dashcam Youtube kanaal. Een hoop knip en plakwerk van situaties van 10 seconden die voor U vanzelfsprekend leken, en bovendien slechts een momentopname, toveren U ineens om tot "De Slechtste Chauffeur Van Vlaanderen". En al de azijnpissers en kwakjeshunters zijn er als de kippen bij "BWAHAHAHA UW EIGEN FOUT / GIJ ZIJT ZELF / ZIET DAT AF / KIJK EERST EENS NAAR UZELF IN PLAATS VAN UW STOMME FILMPJES TE POSTEN HIER"
Vervolgens zitten ze waarschijnlijk druk te refreshen want "ahja, ik wil nog wel zo'n filmpjes zien, is wel sjiek" - En dan snappen ze niet dat mensen stoppen met bij te dragen...
Dit doet me allemaal denken aan een ander forum, waar iemand met een Mustang of iets dergelijks een topic maakte en wat foto's postte (genre fotoshoot). Die werd daar totaal belachelijk gemaakt en uitgekakt voor het vuil van de straat door "de vaste stamgasten". Ik maakte toen de opmerking dat als ze zo bij iedereen tekeer gingen gaan, de volgende wel eens 2 keer zou nadenken vooraleer die iets zou posten...wat dus uiteindelijk de inhoud van het forum niet ten goede komt.
Maarja, wie ben ik...
Comment
-
Ik volg de redenering van TooTall wel.
Ik heb ook al een hele tijd een Dashcam, maar bij mij is dat niet om filmpjes te zitten posten.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten1. Wie kijkt er nu niet graag van dat soort filmpjes?
2. Hoe denkt ge dat die filmpjes ontstaan? Iemand moet het doen...
3. Ik denk echt niet "goh, Goosens Bjorn is wel een linksplakker, maar El Greco die post nooit filmpjes dus die zal dat wel nooooooit doen!" ?
4. Relativeer uzelf.
Dit is dus de reden waarom ik gestopt ben met mijn dashcam Youtube kanaal. Een hoop knip en plakwerk van situaties van 10 seconden die voor U vanzelfsprekend leken, en bovendien slechts een momentopname, toveren U ineens om tot "De Slechtste Chauffeur Van Vlaanderen". En al de azijnpissers en kwakjeshunters zijn er als de kippen bij "BWAHAHAHA UW EIGEN FOUT / GIJ ZIJT ZELF / ZIET DAT AF / KIJK EERST EENS NAAR UZELF IN PLAATS VAN UW STOMME FILMPJES TE POSTEN HIER"
Vervolgens zitten ze waarschijnlijk druk te refreshen want "ahja, ik wil nog wel zo'n filmpjes zien, is wel sjiek" - En dan snappen ze niet dat mensen stoppen met bij te dragen...
Dit doet me allemaal denken aan een ander forum, waar iemand met een Mustang of iets dergelijks een topic maakte en wat foto's postte (genre fotoshoot). Die werd daar totaal belachelijk gemaakt en uitgekakt voor het vuil van de straat door "de vaste stamgasten". Ik maakte toen de opmerking dat als ze zo bij iedereen tekeer gingen gaan, de volgende wel eens 2 keer zou nadenken vooraleer die iets zou posten...wat dus uiteindelijk de inhoud van het forum niet ten goede komt.
Maarja, wie ben ik...
Ik heb dat hier al eens gepost, het zou wat fijn zijn om er ook eentje te hebben maar aangezien we allemaal mensen met gebreken zijn en af & toe al wel eens een misstap kunnen uitvoeren (ja ook ik, maar dat zou/moet hopelijk iets minder zijn dan andere aangezien we toch zo een 6 à 7 maal meer op de weg zitten dan de meesten) vind ik het niet nodig om mij er eentje aan te schaffen. Iedereen doet er mee wat hij wil natuurlijk, maar het lijkt mij meer op "volksverlakkering". Ik ben dan ook geen voorstander om zulke filmpjes hier te plaatsen en al zeker niet als de nummerplaten kunnen gelezen worden van deze mensen. Want die zie je af & toe hoe ook wel.
Maar nogmaals iedereen doet wat hij denkt te moeten doen.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
Comment