Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
    Zo, jij maakt ook wat mee... Laatst ook nog een ferme kopstaart? Je moet enerzijds het ongeluk aantrekken en anderzijds toch een speciale beschermengel hebben.

Sent from my iPad using Tapatalk
    Ik slaag er wel altijd in om in mijn recht te zijn. Meestal heel banale dingen met grote schade, die brand was een vastgelopen rem, klapband door gekregen die in de luchtzak geslagen is en zo brandje gesticht. Die brug af was een vastgelopen retarder en die kop staart stond ik al een eind stil achteraan de file. Ook al 2x een sectionale poort er afgereden die naar beneden ging toen ik er al onder reed en ik niet meer kon zien, ene die onder mijn remork gereden is terwijl ik geparkeerd stond om te overnachten en ene die er onder gereden is terwijl ik aan een overweg stond. Voor de rest geen problemen.
    Op anderhalf miljoen km valt dat eigenlijk nog mee.

Aja, ik zou liegen, ik ben eens tegen een rots gereden, bordje zei dat hij op 4m20 hoogte zat, maar ze hadden de nieuwe weg gegoten bovenop de oude, en bord niet vervangen. Gat in dak van oplegger.

Comment

• Als je niet van je erf komt, kom je ook niks tegen, feit.

2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
        Juist voor mij ne Meriva mee een oud madammeke in dat amper nog boven het stuur uit kwam. Bij het oprijden van de brug rijdt ze met achterwiel op de verhoogde balken die de wegrand voorstellen. Vervolgens gaat ook alle snelheid eruit waardoor de mensen aan de andere kan al groen licht krijgen en moeten wachten tot madam van de brug is.
        Ook nen Astra sta daar te wachten die precies een beetje last heeft van olieverbruik aan de rookwalm te zien op stationair toerental :p

(filmpkes best op 1080p HD zetten)

Waar ligt die Bailey-brug? (mag ook via PM mocht dat te dicht in uw privé zijn)

Comment

• Het grote ergernis topic deel VI

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
          Waar ligt die Bailey-brug? (mag ook via PM mocht dat te dicht in uw privé zijn)
          Is dat die niet aan de abdij/brouwerij van Postel? Ik ben daar 5 weken geleden ook voor de eerste keer overgereden toen ik van Mol kwam en richting Rotterdam moest. Ziet er een mooie streek uit.

Sent from somewhere, using Tapatalk
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Yup, dat is van Postel naar Rauw. Vlakbij ligt de boot Kleppende Klipper en Pannenkoekenboot. Echt een prachtige streek om hier te wonen tussen de bossen en de meren!! Nog geen seconde spijt van gehad!
            DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
              Ik slaag er wel altijd in om in mijn recht te zijn. Meestal heel banale dingen met grote schade, die brand was een vastgelopen rem, klapband door gekregen die in de luchtzak geslagen is en zo brandje gesticht. Die brug af was een vastgelopen retarder en die kop staart stond ik al een eind stil achteraan de file. Ook al 2x een sectionale poort er afgereden die naar beneden ging toen ik er al onder reed en ik niet meer kon zien, ene die onder mijn remork gereden is terwijl ik geparkeerd stond om te overnachten en ene die er onder gereden is terwijl ik aan een overweg stond. Voor de rest geen problemen.
              Op anderhalf miljoen km valt dat eigenlijk nog mee.

Aja, ik zou liegen, ik ben eens tegen een rots gereden, bordje zei dat hij op 4m20 hoogte zat, maar ze hadden de nieuwe weg gegoten bovenop de oude, en bord niet vervangen. Gat in dak van oplegger.
              Heb destijds ook eens ene onder mijn remorque gehad terwijl ik in de stad aan het aanschuiven was.
              Heb er niks van gevoeld en heb ze nog een meter of 10 meegetrokken.
              Zag ineens alle mensen in de straat zwaaien naar mij en wist meteen hoe laat het was. 😃

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Een ongeluk is snel gebeurd he.
                Ik heb al twee keer eene tegen mij gehad, beide keren tegenpartij in fout en beide keren pleegt de tegenpartij vluchtmisdrijf
                Gelukkig de beide keren aan de hand van de nummerplaat de tegenpartij voor de schade kunnen laten opdraaien.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                  Heb destijds ook eens ene onder mijn remorque gehad terwijl ik in de stad aan het aanschuiven was.
                  Heb er niks van gevoeld en heb ze nog een meter of 10 meegetrokken.
                  Zag ineens alle mensen in de straat zwaaien naar mij en wist meteen hoe laat het was. 

Als je traag rijdt denk je dat je in een putje rijdt qua gevoel, maar als je dat gevoel krijgt tijdens het stilstaan, dan weet je het wel. Hoewel, de eerste keer dacht ik dat het een windstoot was.
                  Die kop-staart was nog beter te voelen, de vrachtwagen achter mij van 70 naar 0 op die meter of 5 dat hij mij vooruitduwde. Wat een klap zeg, ik heb twee dagen hoofdpijn gehad.
                  Collega van mij eens een onder zijn remork gehad terwijl hij 90 reed. Automobilist was in slaap gevallen op lege snelweg met zijn voet op de gaspedaal. Aan meer dan 200kmh onder die oplegger, die zijn voorlichten zaten tegen zijn achterlichten. Collega stopte en die kerel stond doodleuk naast zijn auto, had zelfs geen schrammetje.

Comment

• Daarnet ne BMW die nogal laat richting aangaf en hem er toch nog voor smeet. Moest goe remmen aangezien ik juist met een inhaal beweging was begonnen. Achterliggers vonden het duidelijk ook niet plezant.

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Gelijk gij van vak verandert, worden al uw passagiers misselijk zeker?

Comment

• niet overdrijven he Dimi
                        zal er wel erger uitzien dan het was.
                        Ik zie dagelijks veeeel erger. (en jij ongetwijfeld ook)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                          Gelijk gij van vak verandert, worden al uw passagiers misselijk zeker?
                          Ik zie er een afsnijd-move in..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                            niet overdrijven he Dimi
                            zal er wel erger uitzien dan het was.
                            Ik zie dagelijks veeeel erger. (en jij ongetwijfeld ook)
                            Uiteraard, maar als ik met iemand mee ben die zo van vak wisselt zeg ik dat ook altijd, ik kan daar als passagier echt niet tegen.

Comment

• Ja hij zwenkt toch feller dan ik doe. Nu, enkele weken geleden kwam ik ene in een Saab tegen die dacht dat telkens bij rijvakwissel zo haaks couperen sportief rijden was aan 120 per uur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
                                Daarnet ne BMW die nogal laat richting aangaf en hem er toch nog voor smeet. Moest goe remmen aangezien ik juist met een inhaal beweging was begonnen. Achterliggers vonden het duidelijk ook niet plezant.
                                Hij smeet zich niet bewust voor u, hij zag u gewoon te laat, want je ziet dat zodra hij u wél gezien heeft, hij snel nog op de rem gaat.

Hij had u misschien wel moeten zien, maar de snelheid waarop je hem (op zijn rijstrook nog) naderde en de heel snelle wissel die je daarop uitvoerde, is het niet helemaal te verbazen dat hij je te laat had gezien.

Als ik een auto nader op de snelweg en veel sneller rijd dan die auto, ga ik op tijd pinken en naar links overgaan, in plaats van te kort op hem naderen en met diezelfde snelheid van rijstrook veranderen, want dan is inderdaad de kans groot dat hij gaat overgaan en mij te laat zal zien.
                                Last edited by Vitus; 19/11/2013, 17:41.

Comment

• de meeste mensen denken gewoon dat pinkers kunnen terugkeren in de tijd terwijl je ze een paar seconden voor je iets gaat doen al in werking moet zetten
                                  lets have some more member berries

Comment

• geen ergernis vandaag, integendeel. Kwam aan op een betalende parking. De dame langs mij wou net vertrekken en kwam zeer vriendelijk haar parkingticket wat nog goed was voor bijna 2 uur parkeren aan mij overhandigen. Heb haar uitvoerig bedankt voor de toch wel vriendelijke geste.
                                    www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                      geen ergernis vandaag, integendeel. Kwam aan op een betalende parking. De dame langs mij wou net vertrekken en kwam zeer vriendelijk haar parkingticket wat nog goed was voor bijna 2 uur parkeren aan mij overhandigen. Heb haar uitvoerig bedankt voor de toch wel vriendelijke geste.
                                      Dat doe ik ook altijd als mijn ticket nog niet vervallen is.

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ik ook. Heb zo eens eentje van een half uur gegeven, die man heeft tien minuten gebabbeld met mij

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                          Dat doe ik ook altijd als mijn ticket nog niet vervallen is.

Ah, een van de stiekeme pleziertjes van het leven;

1. Als ge op een parking richting uw auto gaat, en iemand die overduidelijk aan het zoeken is duidelijk maken dat ge vertrekt.
                                          2. Als ge vertrekt van een betaalparking, uw ticketje aan iemand geven die aankomt.

Maakt mn dag meestal :-)
                                          Mijn Skoda

Comment

Working...
                                          X