Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Guest repliedNeeje man, dat moet ge afleren om voor iedereen respect te hebben. Daar ben je fout in... Respect moet verdiend worden. Seffens krijgde nog respect voor de politiekers lol.
-
Zal dan aan mijn opvoeding liggen waar ik geleerd heb om voor iedereen respect te hebben, ook voor de gene die ik niet ken.
Eigen principes.
Nu ja, ik ga dit topic links laten liggen, hier is niks te bereiken.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenMet respect ook niet...
Moest je nu zeggen beleefdheid dan ben ik akkoord.
Leave a comment:
-
Guest repliedIk denk dat deze discussie meer indruk maakt in het tuningtopic...
Leave a comment:
-
Kan iemand eens zeggen hoeveel vermogen je nodig hebt om de luchtweerstand te overwinnen, bij respectievelijk 150-200-250-300-350 km/u ?
Ik weet dat ik voor 120 amper 30-40pk nodig het en 50 Nm ( volgens grafiekje in de auto)
volgende keer dat ik op de baan ben zal ik het even testen bij 180 km/u.
Mijn wagen doet exact 147 km/u bij 2000 toeren en 75 bij 1000 toeren. Dus het is ongeveer een verdubbeling per 1000 toeren.
Met andere woorden tussen de 4000 en 4500 toeren zou die 320 moeten kunnen lopen, of ben ik nu gewoon aan het dromen??
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenMijnen auto is niet mijn grootste bezit, ik zou met andere zaken kunnen uitpakken als ik imago wil...
Met respect ook niet...
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
Een megane rs gaat 250 en harder reëel
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenKan nie!!! Die me zijne renault haalt da maar net met 170pk!
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten256 teller is geen 256 reëel
Is da nu zo moeilijk te snappen??
Een megane rs gaat 250 en harder reëel
Ik weet wel wie of wat ik naar huis kan rijden
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenen dit geeft audi op voor die wagen
veel te optimistische tellers zeker van die wagentjes?10,7 sec. 190 km/u
Feit is wel dat ik het beu begin te worden om afgestempeld te worden als een leugenaar, ik weet wat ik gezien heb en sorry voor de non believers maar ik win niks met dit te zeggen.
vroeger zouden ze hier opt forum zeggen: Waauw, zalig dat dit mogelijk is, mogen we eens komen kijken? meerijden?
Nee, alleen wordt er nu op de man gespeeld en alleen maar afgebroken, dit heeft hier niks meer met passie te maken... eigen aan de verzuurde maatschappij? Mss wel, alleen jammer voor wat vroeger een of zo tof forum was.
My 2 cents
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDie met zijne Renault rijdt dan ook met een halve camionette.
Mijn papa zijne jeep haalde ook maar 199, logisch ook wel, veel wind en niet echt aerodynamisch.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
veel te optimistische tellers zeker van die wagentjes?10,7 sec. 190 km/u
Leave a comment:
-
Die met zijne Renault rijdt dan ook met een halve camionette.
Mijn papa zijne jeep haalde ook maar 199, logisch ook wel, veel wind en niet echt aerodynamisch.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenMet vermogen alleen komt ge er niet idd, das et voordeel aan die 1600tjes dat die serieus lange verhoudingen hebben. Maarja krijgt dag is uitgelegd aan mensen die het gewoon niet willen verstaan. Voor die mensen draait het alleen om de cijferkes.
Al hebt gij 2000000pk maar toch korte versnellingen gaat ge ook geen hoge topsnelheid hebben.
een veyron met 1200pk zou anders wel supersonische snelheden kunnen halen hoor als het je het zo simpel kan oplossen met langere verhoudingen. 5 korte en dan 1 of 2 lange en boem je hebt een wagen die super snel optrekt en de geluidsmuur kan doorbreken
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenSorry, ik begin te denken dat ne A1 dat eigenlijk wel kan
https://www.youtube.com/watch?v=z2Wx7mCVtAo
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenZie maar da u auto5-letters doa op de koffer niet gaan vliegen aan die snelheid
Leave a comment:
-
Het grote ergernis topic deel VI
Ipv allemaal zonne grote mond te hebben, laten we eens afspreken ergens op een verlaten baan om alles eens te testen eh?
Alleja als jullie wel kunnen autorijden natuurlijk, want als jullie kinderachtig gedrag evenredig is aan jullie rijstijl vrees ik voor het ergste, en ik ben wel wat gewoon van klanten.
Leave a comment:
Leave a comment: