Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Met vermogen alleen komt ge er niet idd, das et voordeel aan die 1600tjes dat die serieus lange verhoudingen hebben. Maarja krijgt dag is uitgelegd aan mensen die het gewoon niet willen verstaan. Voor die mensen draait het alleen om de cijferkes.
Al hebt gij 2000000pk maar toch korte versnellingen gaat ge ook geen hoge topsnelheid hebben.
En gewicht.
Ze gaan een 1700kg mercedes vergelijken met een 1200kg koekendooske.
Leave a comment:
Guest replied
Kan nog even doorgaan, heb meerdere auto's gereden vroeger hoor... De Renaults waren wel de jongste.
Met vermogen alleen komt ge er niet idd, das et voordeel aan die 1600tjes dat die serieus lange verhoudingen hebben. Maarja krijgt dag is uitgelegd aan mensen die het gewoon niet willen verstaan. Voor die mensen draait het alleen om de cijferkes.
Al hebt gij 2000000pk maar toch korte versnellingen gaat ge ook geen hoge topsnelheid hebben.
ah, de matchbox helden
mijn E 250CDI coupe haalt slechts een effectieve snelheid van 247km/h
kzal mij ook een polo of A1 moeten kopen als ik nog eens in duitsland ga rijden
Zie maar da u auto5-letters doa op de koffer niet gaan vliegen aan die snelheid
ah, de matchbox helden
mijn E 250CDI coupe haalt slechts een effectieve snelheid van 247km/h
kzal mij ook een polo of A1 moeten kopen als ik nog eens in duitsland ga rijden
Hela hela... gij beweert dat zo ne 1600 diesel 256 gaat he. Met ne Megane RS lukt da niet. Clio RS ook niet. Clio V6... ook niet. Niet te rap denken dat ge iemand naar huis rijdt zulle.
Hela hela... gij beweert dat zo ne 1600 diesel 256 gaat he. Met ne Megane RS lukt da niet. Clio RS ook niet. Clio V6... ook niet. Niet te rap denken dat ge iemand naar huis rijdt zulle.
De vitessen bak van die A1 ligt ook wel enorm lang, RS'en zijn korte bakken.
Leave a comment:
Guest replied
Ik zit te denken aan al die sukkelaars die ik een Megane RS verkocht heb en die nu op hun kl... krijgen van ne 1600 tdi.
Sorry ze maar als ge met een megane rs naar huis wordt gereden door een stage 3 A1 (Ik veronderstel op een circuit waar een RS thuis hoort) dan kunde beter ne fiets kopen of nen gewone megane, da rijdt ook voor genne meter.
Snelheid is niet alles.
Die A1 is snel rechtdoor, maar bochten moet ge daar niet mee pakken.
U behoort wellicht tot de betere klasse. Of u denkt ertoe te behoren?
Nee ik behoor een klasse van mensen die samenkomen om te kijken of het nu waar is of niet wat die zeggen, en niet op een forum wat blijven zagen dat het niet kan en wat liggen rondzeiken.
Ja dikken, wij zijn van dat soort hahaha... Ons auto's gaan niet rap genoeg volgens het vermogen. D'een uwen ook niet zulle met uw 250 per uur och arme
255 op teller dikken! Als ik er de begrenzer zou af halen, zeker 300!
Mijnen Astra is origineel, teller is 205 op de autobahn.
Heb met de A1 meegereden en nogmaals op teller zat hij net boven de 250.
Ja dikken, wij zijn van dat soort hahaha... Ons auto's gaan niet rap genoeg volgens het vermogen. D'een uwen ook niet zulle met uw 250 per uur och arme
As ge genen 1600 diesel hebt, bebde niks te koteren. Da zijn de rapste.
Leave a comment: