Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het grote ergernis topic deel VI

Na het ergeren in het eerste, het tweede, het derde, het vierde en het vijfde topic, tijd om je te ergeren in het zesde topic.

Ga vooral uw gang.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Ik erger me nu al aan het nieuwe topic!

Bon, iemand die weet wat het negeren van bord c33 kan kosten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
      Ik erger me nu al aan het nieuwe topic!

Bon, iemand die weet wat het negeren van bord c33 kan kosten?
      Ik heb daar eens 50€ boete voor gekregen,maar dat is wel al 3 jaar geleden...
      Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

ik hoop dat't flink duurder is geworden puur omdat een 180° heel veel slachtoffers maakt

Comment

Van die zotten die u voorbij komen gevlogen om dan alles dicht te gooien om op't nipperke nog in te voegen over een witte volle lijn <_<

Comment

gisteren weer iets meegemaakt ( ik heb het gevoel dat ik die pipo's aantrek ). Ik nader een heel rustig kruispuntje in Kortrijk, vertraag en kijk of er niemand van rechts afkomt, ok niemand, ik kijk links van me en zie een wielerTOERIST van 30j afkomen die geen aanstalten maakt om voorrang te verlenen. Ik sta op mijn strepen en rijd toch rechtdoor. Ik passeer hem traag terwijl hij bijna midden op het kruispunt staat en doe teken van 'wat doe je hier tenmidden het kruispunt' ( dus zeker niet agressief he, gewoon zo van 'heh?' ). Ik zie hem iets zeggen en doe mijn ruit naar beneden en zeg dat het voorrang van rechts was. Waarop hij furieus begint te roepen 'Ge was niet aan et opletten en dan zeggen dat het voorrang van rechts was, da's gemakkelijk!', waarop ik op een normale toon zeg dat ik wel degelijk aan het opletten was. Hij wegrijden en maar blijven roepen dat ik nie aan het opletten was Wat een loser was me dat..

Moest ik niet opletten lag hij onder mijn auto, de dwaas. Die coureurs denken echt dat ze alles mogen. Dat je eens een voorrang vergeet, tot daar aan toe, maar als je erop terecht gewezen wordt moet je niet zo beginnen
            1978 Opel Kadett C sedan 1.2N
            1984 BMW E28 520i
            2008 Seat Ibiza SC 1.4 TDI

Comment

die wannabe tom boonekes denken dat ze alles mogen.

Op jaagpaden ook. Ik ging vroeger geregeld alleen of met 2 fietsen. Die achterlijke mannen zitten dan te roepen en te tieren op mensen die gaan fietsen voor te ontspannen en te genieten van de omgeving, dat ze in hunne weg rijden.
              Maar zelf opzij gaan voor iemand dat er sneller aankomt gereden zit er ook niet in

Heb er ooit zo eens enen in het gras geduwd. die bleef voor mij zigzaggen om mij niet door te laten. uiteindelijk ernaast geraakt en die gewoon omgeduwd, de loser.
              BMW X5 45e

Comment

Onlangs als't goed weer was, was ik met de Doblo aan't rijden, een bebouwde kom maar met wat bochtjes na mekaar dus reed amper 35 - 40 km/h schat ik. Plots is er een straat van rechts, maar met haaientanden en een omgekeerde driehoek, dus ik heb voorrang (zat trouwens op een voorrangsweg). Er komt een Tommeke Bonen inclusief bierton af tegen veel te hoge snelheid en hij doet teken naar mij van 'ik ben hier en moet naar links, dus voor uw auto door'.

Jah, does not compute... Hij heeft zich nog net kunnen rechthouden voor mijn wagen en stond stil aan de overkant van't straat, tussen geparkeerde auto's. Ik doe mijn ruit af en vraag waarom hij geen voorrang geeft, en wonder boven wonder excuseert hij zich in plaats van beginnen te tieren en roepen zoals ze meestal doen.

Misschien bestaan er toch nog exemplaren waar een beetje verstand in zit.
                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                  Onlangs als't goed weer was, was ik met de Doblo aan't rijden, een bebouwde kom maar met wat bochtjes na mekaar dus reed amper 35 - 40 km/h schat ik. Plots is er een straat van rechts, maar met haaientanden en een omgekeerde driehoek, dus ik heb voorrang (zat trouwens op een voorrangsweg). Er komt een Tommeke Bonen inclusief bierton af tegen veel te hoge snelheid en hij doet teken naar mij van 'ik ben hier en moet naar links, dus voor uw auto door'.

Jah, does not compute... Hij heeft zich nog net kunnen rechthouden voor mijn wagen en stond stil aan de overkant van't straat, tussen geparkeerde auto's. Ik doe mijn ruit af en vraag waarom hij geen voorrang geeft, en wonder boven wonder excuseert hij zich in plaats van beginnen te tieren en roepen zoals ze meestal doen.

Misschien bestaan er toch nog exemplaren waar een beetje verstand in zit.
                  Zo ene moet ge vangen en in den dierentuin steken... Dat is een bedreigde soort

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    ik hoop dat't flink duurder is geworden puur omdat een 180° heel veel slachtoffers maakt
                    Zo verzuurd bobo!

Iedereen maakt wel eens een fout.

Comment

Dat zijn toch enkelingen denk ik, de meeste clubs doen dat toch veel fatsoenlijker.
                      Wij gaan gewoonlijk met een 20-tal en wij volgen alle regels, niettemin moeten we regelmatig aan de kant voor idioten die het die "terroristen" wel eens zullen leren.

Comment

Ik denk dat de coureurs die wij bedoelen niet tot een club behoren hoor. Want meestal zijn ze alleen of met 2..
                        Vorige week was er ook een mountainbiker die dacht dat hij boven de wet stond en geen voorrang wou geven
                        1978 Opel Kadett C sedan 1.2N
                        1984 BMW E28 520i
                        2008 Seat Ibiza SC 1.4 TDI

Comment

jaja, maar omgekeerd ook zenne. ik rij vaak met de fiets van waregem naar vichte. ik rijd op het verplicht fietspad.
                          der is daar een zijstraat (aan mijne linkerkant dus), die autos rijden daar uit en stoppen, kijken of er geen autos afkomen en rijden door. ik da op het fietspad kom aangereden en dus voorrang heb (ik kom voor hun van rechts, weliswaar op een fietspad die voor hun aan de verkeerde kant van straat ligt) mag dan in de ankers. ne fiets tegen 25km/h stopt echt niet op 5 meter

der staat al een paar zwarte strepen op straat van mij daar en paar die zich bijna een ongeluk verschieten als ze mij zien aanschuiven. sommige excuseren zich wel, andere rijden gewoon door alsof de baan van hen is (t is afwachten tot ik toch nekeer tegen hun deur zit, en als het dan nen auto is die ik herken, zal het gebakken koek zijn dan).

t is gewoon veiliger voor ne fietser om gewoon int midden van de baan te rijden, want op t fietspad trekt niemand zich iets aan van u en rijden ze u zo van de baan (ene die rechts afslaat enzo terwijl die 2meter ervoor nog de fiets inhaalde)

Comment

'T best vanal is dat je met een fiets rijdt zoals met een motor of een scooter: ook al heb je voorrang aan een zijstraat (en dan zeker in een zijstraat zoals jij omschrijft, aan de verkeerde kant, ken ik Ninove ook zo'n geval ergens): overdreven defensief. Dus even afremmen en de straat inpiepen. Want je mag dan in uw recht zijn, veel ben je daar niet mee als je op de grond ligt met mogelijk ernstige kwetsuren.
                            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                              Zo verzuurd bobo!

Iedereen maakt wel eens een fout.
                              nee hoor, er gebeuren alleen veel accidenten mee, neem het ni persoonlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                nee hoor, er gebeuren alleen veel accidenten mee, neem het ni persoonlijk
                                Wel niet vergeten te vermelden dat veel van die accidenten gebeuren door achterliggend verkeer dat niet snapt dat er een 180° bochtje gemaakt zal worden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                                  jaja, maar omgekeerd ook zenne. ik rij vaak met de fiets van waregem naar vichte. ik rijd op het verplicht fietspad.
                                  der is daar een zijstraat (aan mijne linkerkant dus), die autos rijden daar uit en stoppen, kijken of er geen autos afkomen en rijden door. ik da op het fietspad kom aangereden en dus voorrang heb (ik kom voor hun van rechts, weliswaar op een fietspad die voor hun aan de verkeerde kant van straat ligt) mag dan in de ankers. ne fiets tegen 25km/h stopt echt niet op 5 meter

der staat al een paar zwarte strepen op straat van mij daar en paar die zich bijna een ongeluk verschieten als ze mij zien aanschuiven. sommige excuseren zich wel, andere rijden gewoon door alsof de baan van hen is (t is afwachten tot ik toch nekeer tegen hun deur zit, en als het dan nen auto is die ik herken, zal het gebakken koek zijn dan).

t is gewoon veiliger voor ne fietser om gewoon int midden van de baan te rijden, want op t fietspad trekt niemand zich iets aan van u en rijden ze u zo van de baan (ene die rechts afslaat enzo terwijl die 2meter ervoor nog de fiets inhaalde)
                                  Ah,gij zijt den dienen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                    die wannabe tom boonekes denken dat ze alles mogen.

Comment

En omdat ik een hele collectie heb over mijn favoriete topic :

Comment

Comment

Working...
                                        X