Ik heb me lange tijd boos gemaakt op zo'n wannabe coureurs, nu los ik het op zonder kloppende ader -> Voorbijsteken, xenons aan en ruitensproeiers volle bak.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk BerichtenIk heb me lange tijd boos gemaakt op zo'n wannabe coureurs, nu los ik het op zonder kloppende ader -> Voorbijsteken, xenons aan en ruitensproeiers volle bak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenin be lijkt het me toch dat er evenveel chauffeurs als coureurs met't mes tss de tanden rijden
Comment
-
Deze morgend met men 106ke vervangwagen bijna overhoop gereden door een vrachtwagen met aanhanger en twee containers d'r op.
Nog een ergernis van het 106ke, de ruitenwissers zaten te piepen dat het niet meer normaal wasLast edited by knight-rider; 16/05/2013, 23:16.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenHeb er ooit zo eens enen in het gras geduwd. die bleef voor mij zigzaggen om mij niet door te laten. uiteindelijk ernaast geraakt en die gewoon omgeduwd, de loser.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten'T best vanal is dat je met een fiets rijdt zoals met een motor of een scooter: ook al heb je voorrang aan een zijstraat (en dan zeker in een zijstraat zoals jij omschrijft, aan de verkeerde kant, ken ik Ninove ook zo'n geval ergens): overdreven defensief. Dus even afremmen en de straat inpiepen. Want je mag dan in uw recht zijn, veel ben je daar niet mee als je op de grond ligt met mogelijk ernstige kwetsuren.
Als ik als fietser overal voorrang nam waar ik er recht op had, was ik allang plat geweest.
Anderzijds, het aantal keren dat er automobilisten stoppen voor fietsoversteekplaatsen waar ik als fietser voorrang moet verlenen, is ook niet te tellen.
Comment
-
Altijd maar klagen. http://www.youtube.com/watch?v=D_CK6mM9wuQOp 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtent is gewoon veiliger voor ne fietser om gewoon int midden van de baan te rijden, want op t fietspad trekt niemand zich iets aan van u en rijden ze u zo van de baan (ene die rechts afslaat enzo terwijl die 2meter ervoor nog de fiets inhaalde)
klopt inderdaad echt, en dat doen de automobilisten hunzelf aan, als we/ze fietsers altijd doorlieten wanneer ze wel voorrang hebben ipv hen zoals velen de pas af te snijden (ik geef toe, er zijn ook fietsers die dat doen natuurlijk!) zou het niet nodig zijn om zo assertief te rijden.
als ik fiets, en dat doe ik in het brusselse best veel, bij gebrek aan een sneller vervoersmiddel, rijd ik altijd assertief en als ware ik motard. als je een beetje plaatst maakt voor een automobilist proberen ze toch voorbij te steken op 2 centimer van je stuur (of er tegen, ookal gebeurd, en dan doorrijden als je op de grond ligt) of persen ze je van de baan af niet realiserend dat je als fietser niet parallel een drempel (rand van voetpad) kan worden oprijden als je moet uitwijken. vaak staan ze dan 100 meter toch gewoon voor het rode licht te wachten en was het allemaal voor niks. al dat nutteloos gedrag zorgt ervoor dat ik ook gewoon heel hard mijn rechten verdedig als ik op de velo zit ipv hoffelijk te zijn want je wordt behandelt door automobilisten (toch in brussel, in vlaanderen is dat veel beter) alsof je minderwaardig bent en een armoezaaier die geen auto kan betalen.
Comment
-
Vandaag enen die uitstapt in een file om tegen de vangrail te staan pissen. Ik zelf had er geen last van want ik was met de GS maar sta er maar achter... . Ondertussen was zich voor hem een gat aan 't vormen waar 't gemiddeld transport bedrijf zijn vloot in kwijt kan. Onvoorstelbaar!U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenVandaag enen die uitstapt in een file om tegen de vangrail te staan pissen. Ik zelf had er geen last van want ik was met de GS maar sta er maar achter... . Ondertussen was zich voor hem een gat aan 't vormen waar 't gemiddeld transport bedrijf zijn vloot in kwijt kan. Onvoorstelbaar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenIk kwam begin deze week een neger tegen die 70 meter voor de afrit van een parking stond te pissen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenE19 richting Breda ter hoogte van St-Job om 16h50?U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Ergernis van de dag, mensen die geen afstand houden.
Als ge moet remmen zitten ze gvd in u gat.
Ik heb dit jaar al eene keer eene d'r in gehad en dat is genoeg voor de komende jaren.
En soms moeten ze niet eens te dicht d'r op zitten, maar zien ze gewoon niet dat er meters voor hen auto's stil staan en vlammen ze d'r nog in. Zo een mensen zouden ze hun rijbewijs levenslang moeten afpakken!!!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Ik zet vandaag mijn aanhanger af op een lege parking om ergens te gaan leveren met de camion zelf. Na half uur kom ik terug en er stond een auto geparkeerd. VLAK voor mijn dissel waardoor ik niet kon aanpikken. Er zat nog iemand in, toevallig een vrouw, die het vertikte van weg te rijden, want ze moest daar op iemand wachten. Toen ik zei dat ik hem zelf ging verzetten begon ze te lachen. Toen ik daadwerkelijk een riem aan haar trekoog hing, was ze wel plots weg. Niet te schatten sommige mensen.
Comment
Comment