Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik erger me aan de discussie over bellen in de auto, al dan niets handsfree! Handsfree bellen is legaal, dus iedereen moet maar voor zijn eigen beslissen of hij het op een verantwoordelijke manier kan doen tijdens het rijden. Ik geef toe dat ik voel dat ik wat afgeleid ben als ik dat doe, maar ik ben dat totaal niet gewend, dus dat ligt misschien daaraan. Ik vermijd het wel liever
    1978 Opel Kadett C sedan 1.2N
    1984 BMW E28 520i
    2008 Seat Ibiza SC 1.4 TDI

Comment

• Ik heb niks tegen verlaagde auto's, ik heb ook 8j met ne verlaagde auto rond gereden, maar die golf2kes tegenwoordig.

Dan willen ze zo plat mogelijk rondrijden, maar o wee als er een blaadje van een boom voor hun auto waait, daar moeten ze tegen 0,7km/u over op een weg waar 70km/u toegelaten is. Da niet iedereen 70 rijdt heb ik op zich geen probleem mee, maar 0,7km/u is toch wel overdreven. Zelfs ne tractor kan sneller.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
        maar die golf2kes tegenwoordig.

Ik rij met mijn verlaagde Golf 2 & Polo sneller over drempels of weet ik veel wat dan de meeste, als ik achter iemand rij moet ik altijd inhouden. Er zijn er idd verschillende die gewoon niet met een verlaagde auto kunnen rijden en die gaan dan 5/u rijden.
        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Mja klopt inderdaad wel, gisteren tijdens een avondritje achter een platgesmeten Golf IV gereden, dat was echt niet normaal. Muziek vollen bak, petje op, schuin hangen op de stoel, en tegen 40 rijden waar ge 70 moogt omdat dat spel nog harder bots dan een pingpongbal als die over een bultje passeren.
          En het grappige is dan nog, voor verlaging hebben ze geld, maar waren wel gewoon de standaard stalen velgen zonder wieldoppen die erop lagen

Maar chance dat ze niet allemaal zo zijn en we nog mensen hebben zoals IbifaHo die toch deftig kunnen rijden

Vanmorgen ook weer sterk staaltje van de politie, accident gebeurd op de weg van Sint-Amands, moesten van de politie in een baantje inslaan, maar euh, waar moeten we daarna naartoe...?!

Comment

• die stalen velgen horen bij deze "look"
            maar ook voor mij ergelijk

maar ja politie kijkt alleen naar snelheid :-(

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
              die stalen velgen horen bij deze "look"
              maar ook voor mij ergelijk

maar ja politie kijkt alleen naar snelheid :-(
              Stalen velgen bij die look? Bij mijn weten worden er altijd BBS replica's ondergesmeten (bij voorkeur).

Comment

• replica's omdat er geen budget is ???

Comment

replica's omdat er geen budget is ???
                  Komt het uiteindelijk op neer Is alleszins de (eerlijke) uitleg van de kennissen die met zo'n wagens rijden.

Comment

• er is wel degelijk een 'look' die het gebruik van stalen velgen 'goedkeurt' of hoe moet je dat zeggen. je ziet het wel niet zoveel.
                    ik ken er overigens niks van hoor, maar heb het nog al gezien.

ik zou gene probleem hebben met stalen wielen op mijn auto.

Comment

replica's omdat er geen budget is ???
                      Bwa, ik heb ook met replicas rond gereden. Niet omdat ik het geld niet had maar gewoon omdat ik niet 3x zoveel wil uitgeven aan velgen die niet persee kwalitatief sterker of beter zijn.
                      BMW X5 45e

Comment

• BBS replica setje aan 500euro voor 4 velgen of echte BBS aan 3000euro per setje? Als ge dan eens de borduur kust koopt ge u een velg van 125 euro ipv een ring die over de 200,- kost.
                        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke
                          Awel, beste griek, dat zal ik u eens efkes uitleggen se.
                          handenvrij bellen is hetzelfde als met een carkit bellen. Bijgevolg zijn ze dus even gevaarlijk

moest je nog vragen hebben, laat gerust iets weten..

mgv,
                          En dan moet je ook nog je Coyote bedienen, dan wordt het pas echt moeilijk...
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                            BBS replica setje aan 500euro voor 4 velgen of echte BBS aan 3000euro per setje? Als ge dan eens de borduur kust koopt ge u een velg van 125 euro ipv een ring die over de 200,- kost.

Feit,maar op performance gerichte wagens zou ik toch geen rep's leggen...

Comment

• Er zijn goeie reps beschikbaar, enkel wegen die dan meestal een pak meer dan de OEM variant. Niet alle reps zijn even goed, t'zou niet de eerste zijn die ik zie scheuren..

Comment

• Mijn radio staat af als ik rijd,'t verkeer is te hectisch.Mensen die bellen,zenuwachtig op het juiste adres willen geraken,zondagrijders,wieltjeszuigers,mensen die niet pinken,snelheidsovertreders,express L de flessenhals gebruiken om te ritsen,pechstrookrijders,weifelende zebra-,fietspad-oversteekplaatsgebruikers,en de groene lichten die plots rood worden.
                                Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

• de flessenhals gebruiken om te ritsen
                                  Heb ik iets gemist? Dat is voor zo ver ik weet toch de bedoeling.

Comment

• een autootje met een L erop die in een enkelrichtingstraat wil rijden langs de verkeerde richting. Enkel links van hem/haar staat een verkeerslicht en dat staat op rood. Dus de chauffeur besluit te wachten, OP HET KRUISPUNT! Als het dan groen wordt komt er eentje uit de tegenovergestelde richting, die duidelijk maakt dat het enkelrichting is, wijzend op het grote rode bord met witte streep aan de kant. De L-auto gaat zelfs niet opzij en nadat de tegenligger er zich tussengewrongen heeft, rijdt L gewoon de enkelrichtingstraat langs de verkeerde kant in. Ik hoop dat die niet direct zijn rijbewijs wil halen...
                                    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                                      een autootje met een L erop die in een enkelrichtingstraat wil rijden langs de verkeerde richting. Enkel links van hem/haar staat een verkeerslicht en dat staat op rood. Dus de chauffeur besluit te wachten, OP HET KRUISPUNT! Als het dan groen wordt komt er eentje uit de tegenovergestelde richting, die duidelijk maakt dat het enkelrichting is, wijzend op het grote rode bord met witte streep aan de kant. De L-auto gaat zelfs niet opzij en nadat de tegenligger er zich tussengewrongen heeft, rijdt L gewoon de enkelrichtingstraat langs de verkeerde kant in. Ik hoop dat die niet direct zijn rijbewijs wil halen...
                                      Dat kan wel eens gebeuren vind ik...als er een L ophangt heb ik iets van ahja die rijdt nog niet lang rond.
                                      Polo 6n 1.4

Comment

• hondacrx.jpg

Dat stront spel hoor je van 10km ver afkomen en die hangt dan nog eens tegen de grond ook...en das is altijd savonds laat volle gas vertrekken van café. Ik hoop dat de flikken die eens pakken of dat de bestuurder hem pertotal rijdt.

Als je per see veel lawaai wil maken koop dan iets met een V8 en miltek of dergelijke.
                                        Polo 6n 1.4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
                                          [ATTACH=CONFIG]97430[/ATTACH]

Dat stront spel hoor je van 10km ver afkomen en die hangt dan nog eens tegen de grond ook...en das is altijd savonds laat volle gas vertrekken van café. Ik hoop dat de flikken die eens pakken of dat de bestuurder hem pertotal rijdt.

Als je per see veel lawaai wil maken koop dan iets met een V8 en miltek of dergelijke.

haha

Comment

Working...
                                          X