en toch was er behalve ik niemand die zich eraan stoorde, precies.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenRitsen is verplicht en wat die trucker deed is dus strafbaar.
Ritsen is trouwens nog niet verplicht en indien wel zou die trucker zijn overtreding eerder het belemmeren van het verkeer zijn dan niet ritsen.
Comment
-
ritsen is dus dat je de 2 rijstroken gebruikt bij het rijden. de rechtse rijstrook moet plaats maken zodat de linkse rijstrook mooi kan invoegen.
in principe is dit dus wat die kerel deed.
als iedereen schoon zou aansluiten, en niet voorraan dat er zich altijd 4 autos voor één auto rechts moeten voorkruipen, dan zouden beide rijstroken dus evensnel vooruit gaan en blijf je in principe naast de persoon naast u rijden zonder ook maar één auto in te halen.
op de ring in brussel zie je het dagelijks (groot bijgaarden naar vilvoorde toe). jij houd schoon gelijk met de auto naast u, die voorziet plaats, je voegt in op het einde als de witte lijnen versmallen... en dan oppeens nog 3-4 autos die u voorbij gaan, over het gearceerde deel en zich dan tussen 3-4 voorligger gaan murmen. tuurlijk is er dan altijd zo een kieken die ze voorlaat.
ik wacht de moment af dat ik eens vooraan sta, dat er éné over de witte lijnen komt en er dan bij mij voorwil. diene zit ertegen, ik trek het mij niet aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenHij ritst toch?
Ritsen is trouwens nog niet verplicht en indien wel zou die trucker zijn overtreding eerder het belemmeren van het verkeer zijn dan niet ritsen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenHij ritst toch?
Destijds toch in "Kijk uit" geweest met de tarieven inbegrepen.
Vorig jaar stond het ook in de nieuwsbrief van de verkeers wetgeving.
Ik twijfel of het al dan niet in voege is.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenDestijds toch in "Kijk uit" geweest met de tarieven inbegrepen.
Vorig jaar stond het ook in de nieuwsbrief van de verkeers wetgeving.
Ik twijfel of het al dan niet in voege is.
Comment
-
Marginaal op de baan. Hij komt net voor mij de baan opgereden (ik had voorrang) en de auto die achter hem reed, volgt hem gewoon, zonder te kijken waardoor ze bijna in mijn flank zit. Ik claxonneer eens, waarop die eerste auto stopt, de chauffeur uitstapt en mij komt vragen wat er is. Ik zeg hem dat hij ten eerste moet kijken, en het claxonconcert zelfs niet voor hem was.
Zegt hij: neen, maar dat is mijn vrouw die achter rijdt, heb je daar een probleem mee?
Ik: Ja, vind jij het misschien normaal dat zij bijna in mijn flank rijdt omdat ze niet uitkijkt?
Hij: Ze kon u niet zien, want je rijdt hier veel te snel (ik reed voordien op teller 5km/h te hard en op moment dat zij wilde uitdraaien nog maximaal 20 want die vent had me net de pas afgesneden).
Ik: Zelfs al had ik te snel gereden, ZIJ moet uitkijken wat ze doet. Je zou beter tegen haar gaan klappen.
Dan begon die echt agressief doen (ale, eerder tegen zichzelf dan op mij), maar toen hij doorhad dat ik een kop groter en twee schouders breder was, stapte hij terug in, maar bleef staan zodat ik voor hem zou rijden, waarop hij 100'en meters afstand hield ook al reed ik nadien maar 35 meer. Ofwel had hij op dat moment door dat ik eigenlijk niets misdaan had en zijn vrouw in fout was.
Nu, de marginaal moest zijn mannelijkheid vast een bewijzen tegenover zijn blind foorwijf. Vanavond waarschijnlijk: "Jaja, Pamela, em was in zijn broek aan 't doen ze."
Ik was er trouwens van overtuigd dat hij toch al iets gedronken had. Als je maar een meter 65 groot bent en 45kg weegt ga je toch niet fel gaan doen?Last edited by |) ][ |V| ][; 16/06/2013, 16:50.
Comment
-
Als je maar een meter 65 groot bent en 45kg weegt ga je toch niet fel gaan doen?
Btw welken auto was het? Getunede blikkendoos?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichtenpostuur zegt niets
Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk BerichtenGOh op mijn werk zit er zo ne marokaan en het enige dat daar uitkomt is zoek je spel, kga op u muile slaan...en het is de kleinsten van heel den hoop.
Btw welken auto was het? Getunede blikkendoos?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichtenmaar voor sommigen is het zien al genoeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenals sofie maar al wat opgewonden geraakt van uw karuur
Comment
-
Een ergernis van mezelf: heb gisteren een fietser omver gereden .
Ik stond klaar om een parking af te rijden. Rechts niets te zien, links 2 fietsers. Fietser 1 gebaarde dat ze naar rechts ging. Ik dacht dat fietser 2 samen met 1 reed om de een of andere reden...
Ik rijd de parking af terwijl ik nog eens naar rechts keek en hoor een lichte bonk. Stop direct en zie dus dat ik fietser 2 heb geraakt, omdat ik dus dacht dat die mee rechts ging afslaan, maar reed dus rechtdoor .
Ik direct uit mijn auto gesprongen en haar recht geholpen. Haar voorwiel krom en haar arm wat geschaafd .
Ik heb dan haar fiets in de koffer gestoken er haar naar huis gebracht, en daar mijn gegevens gegeven zodat ze de rekening van een nieuw wiel naar mij kan doorsturen, en ze me eventueel nog kan bellen moest ze toch nog last krijgen van haar arm of iets anders (je weet maar nooit, zelfs met een lichte val kun je wat voorhebben).
Ben echt wel beschaamd over mezelf. Al jaren geen ongeval gehad, en zeker met fietsers let ik normaal extra op. Zo zie je maar hoe snel het kan gebeuren...Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Ja, het is heel snel gebeurd.
Mijn ergernis van de dag:
We waren in Hasselt zwerfvuil aan het rapen op de grote ring. Bijna aan het kruispunt met de Sint-Truidersteenweg komt er van de richting Sint-Truiden ineens een jong gastje met een Golfke de bocht (afslag) rond gevlogen en rijd mijne collega die een stuk voor mij op de middenberm stond bijna omverOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk BerichtenToffe (en zeldzame) reactie!
Was het altijd maar zo.
Comment
-
Ook een goede manier om het adres van knappe vrouwtjes te 'versieren'.
Effe serieus, wordt idd nog zelden gedaan dus chapeau.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk BerichtenVind dat ook niet meer dan normaal. Ik snap niet dat er mensen zijn die in zo'n gevallen vluchtmisdrijf plegen. Dan heb je toch gewoon geen hart ...
Echter in de praktijk zie je andere dingen! Vluchtmisdrijf niet zozeer, maar de reactie van de 'schuldige'. Leer je fout erkennen en verontschuldig je idpv de 'gewonde' te zitten uitkafferen. Heb het echt al vaak gezien!
BTW, niet naar jou gericht hé
Comment
Comment