Oorspronkelijk geplaatst door Elwood
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenZijn FB heb ik al dagen geleden gevonden, maar dat post ik hier best niet.
Eigenlijk niet correct dat ze negatieve commentaar uit het gastenboek wissen, zo krijg je als potentiele klant geen juist beeld van de firma!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenDenk dat ze bij zo goed als elk gastenboek wel de negatieve commentaren wissen? Heb alleszins nog nooit iets negatief in gelijk welk gastenboek gezien. Cardoen is er ook zo'n goed voorbeeld van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenIk heb eens in een gastenboek van een parenclub gelezen dat de hygiëne slecht was en er gebruikte condooms rondlagen. Daar waren ze tenminste eerlijk.
Ok, in dat geval is het natuurlijk wel handig om te weten.
Denk dat ze misschien het gastenboek minder in de gaten hielden van die club
'K zal me maar niet afvragen hoe je bij dat gastenboek terecht kwam
Comment
-
Les voor mezelf. In een wijk waar voorrang van rechts geldt, de voorrang niet 'benutten' wanneer er fietsers van links komen. Bijna vader en zoon van de sokken gereden, met boze blikken tot gevolg.
Gisteren ook een peletonnetje wielrenners die op een boerenbaantje voor een blinde bocht met drie naast elkaar reden (en ik kwam uit de tegenovergestelde richting. Alles mogen dichtgooien of er kon ene zijn tanden gaan oprapen. Ik claxonneer en krijg als dank verwijten naar mijn hoofd geslingerd van een tiental kerels die in het peletonnetje meereed.
Comment
-
je bent beter van WEL je voorrang te nemen daar, zodat vader en zoon het leren.
want één of andere dag komt er ene goed doorrijdend op, pakt zijne voorrang direct en t zal dan een pak minder zijn dan een schaafwondje op de knie.
die wielerterroristen, daar gaat één of andere dag eens iets ergs mee gebeuren hé. ze dagen altijd maar uit en zij denken dat ze de baas zijn. één of andere dag komen ze de verkeerde zo tegen, die stapt in zijn auto en rijd volle gas door....
de wet is daar heel duidelijk in, je mag met fietsers MAX met 2 naast elkaar rijden. en dan zijn er die regeltjes van binnen en buiten bebouwde kom. binnen bebouwde kom mag je GEEN tegeliggers hinderen, maar moet je niet aan kant voor achterliggers.
buiten bebouwde kom mogen ze NIET naast elkaar rijden als ze tegenliggers OF achterliggers hinderen (maw, zolang er geen auto in het zicht is, mag het).
heb ook al zo ambras gehad en heb ene met mijn spiegel tegen zijn fietsstuur getikt (ik was achterligger, baan van 70, buiten bebouwde kom, fietsers met 4 naast elkaar). ik reed er ook al tijdje achter en kon er niet voorbij door tegenliggers, dus ik reed pakweg nog 15.
paar fietsers gevallen met die actie, zij ambras maken, ik uitgestapt en ze gingen de flikken bellen.
ben ook blijven wachten. één van die gasten was dan ook zo dom om tegen de agenten te verklaren dat ze rustig met 4 naast elkaar reden. ze hebben daar ook nog onder hun voeten gekregen van de agenten. is uiteindelijk niks van gekomen, ze beseften zelf maar al te goed dat ze fout waren.
in de krant stond deze week dat die carnavalvereniging moet opdraaien voor de kosten die ze aan die hangaar hebben veroorzaakt (1,5miljoen euro).
als zo een wielervereniging zo op de baan is, en ééntje veroorzaakt een ongeval. de club heeft geen speciale verzekering om in groep rond te rijden, kan je ze allemaal persoonlijk laten opdraaien voor u kosten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenIk heb eens in een gastenboek van een parenclub gelezen dat de hygiëne slecht was en er gebruikte condooms rondlagen. Daar waren ze tenminste eerlijk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenje bent beter van WEL je voorrang te nemen daar, zodat vader en zoon het leren.
want één of andere dag komt er ene goed doorrijdend op, pakt zijne voorrang direct en t zal dan een pak minder zijn dan een schaafwondje op de knie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk BerichtenHad ik niet geremd tot stilstand, dan waren vader en zoon een paar tanden uit. Ik zal nooit een zwakke weggebruiker omver rijden, omdat ik toch maar in mijn recht ben. Zwakke weggebruikers genieten nu eenmaal van een zeer voordelig vergoedingssysteem waarbij ze zelf vergoed worden wanneer ze zelf een zware fout begaan. Onder zware fout mag je rekenen: voorrangsnegatie, rood licht negeren, oversteken zonder kijken, geen gordeldracht, etc. Bezint eer ge begint!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenEn, weet Sofie daarvan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk BerichtenHad ik niet geremd tot stilstand, dan waren vader en zoon een paar tanden uit. Ik zal nooit een zwakke weggebruiker omver rijden, omdat ik toch maar in mijn recht ben. Zwakke weggebruikers genieten nu eenmaal van een zeer voordelig vergoedingssysteem waarbij ze zelf vergoed worden wanneer ze zelf een zware fout begaan. Onder zware fout mag je rekenen: voorrangsnegatie, rood licht negeren, oversteken zonder kijken, geen gordeldracht, etc. Bezint eer ge begint!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bjoxx Bekijk BerichtenAls ik me niet vergis, zal enkel de lichamelijke schade van die fietser vergoed worden. Voor de stoffelijke schade aan jouw wagen zal de verzekering van de fietser moeten opdraaien want hij was in fout.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichtenals voetganger vind ik die gordeldracht maar lastig, ik draag namelijk bretellen.
U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk BerichtenDe stoffelijke schade van een fietser kan soms maar een fractie zijn van de lichamelijke. Als die fietser bvb in een rolstoel belandt zal je veel mogen ophoesten: inkomstenderving, ziektekosten, genoegenschade, morele schade. Daartegenover stelt een fiets van €500 weinig voor.
is de fietser in fout, dan zal zijn verzekering jouw verzekering volledig vergoeden. t is dus niet omdat die zwakke weggebruiker zijn ziekenhuiskosten ineens betaald zijn door u verzekering dat die in zijn recht was.
bij 2 autos, is dat soms een lange duur vooralleer de andere verzekering over de brug komt om te betalen. bij zwakke weggebruikers zijn de kwetsuren meestal ernstig en lopen de kosten dan heel snel op. zeker als de verzekeringen er dan 2jaar over doen. maar als auto kan je dus volledig je gelijk halen. negeren van een voorrang van rechts door fietsers is heeeeeeeeeel eenvoudig te bewijzen (waar jij vandaag kwam en waar de fietsers vandaag kwamen, dan nog een controle of jij niet te snel reed). in fout zijn ze dan toch hoor.
ik bedoelde in mijn reactie eerder om toch maar iets te laat te remmen. eens goe laten verschieten, eventueel kleine val kan een belletje doen rinkelen om in t vervolg WEL uit te kijken.
nu rijden die 2 elke dag zo verder tot ze eens de verkeerde auto tegenkomen die het niet opgemerkt heeft, en dan is het te laat.
ik rijd elke dag 38km naar en van mijn werk. der zijn zo ook situaties geweest waar ineens een auto uit een zijstraat kwam waar ik begot niet wist dat daar een zijstraat was waar autos uit kwamen (zo een smal baantje achter een struik, amper groot genoeg voor een auto door te geraken). gelukkig reden we daar niet op dezelfde moment (ik was net voorbij als de auto eruit kwam). had die auto 2meter verder geweest toen die reed, zaten we op elkaar. er komt misschien maar 1 auto door elke 2dagen, maar als de moment verkeerd is....
sindsdien vertraag ik iets en kijk over de struik om te zien.
Comment
-
Gisterenavond,Ring Antwerpen richting Gent zat de ring potdicht wegens ongevalleke/panne ,een trucker vond er niet beter op dan nu eens volledig links te rijden,dan de boel ophouden door weer te veranderen van rijvak en vice versa ,om aan de ingang v/d pijp terug naast mij te staan,wat een oen,was een hollander met een container,tis vrijdag voor iedereen zal em gedacht hebben....
Comment
Comment