echt hé. en hoeveel er plots 90 reden omdat het wat geregend had. "Oh en die voor mij rijdt 88? Dan ga ik zonder pinker naar het derde rijvak. Ah kijk daar komt iemand die vindt dat hij nog 120 mag in mijn spiegel hangen..."
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Gisteren zo een strontwijf mee hare bmw 1 achter mij. Op de snelweg zijn 2 vrachtwagens aan het voorbij steken waar dit perfect toegelaten is. Deze vrachtwagens zijn begrensd dus kunnen niet sneller dan 90km/h. Logisch dat dat dan niet zo vlot gaat als bij een personen wagen. Ik sluit dus mooi mee aan achter de voorbijstekende vrachtwagen. Maar madam achter mij denkt dat het sneller ga gaan door continu mee haar phare te liggen knipperen en héél den tijd links rechts liggen te sturen. Héééééééél irritant die pharen in u binnespiegel. Eens de vrachtwagens dan voorbijgestoken zijn kan ze het niet laten om claxoneerend voor bij die vrachtwagens te rijden.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenGisteren zo een strontwijf mee hare bmw 1 achter mij. Op de snelweg zijn 2 vrachtwagens aan het voorbij steken waar dit perfect toegelaten is. Deze vrachtwagens zijn begrensd dus kunnen niet sneller dan 90km/h. Logisch dat dat dan niet zo vlot gaat als bij een personen wagen. Ik sluit dus mooi mee aan achter de voorbijstekende vrachtwagen. Maar madam achter mij denkt dat het sneller ga gaan door continu mee haar phare te liggen knipperen en héél den tijd links rechts liggen te sturen. Héééééééél irritant die pharen in u binnespiegel. Eens de vrachtwagens dan voorbijgestoken zijn kan ze het niet laten om claxoneerend voor bij die vrachtwagens te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk BerichtenHad ik niet geremd tot stilstand, dan waren vader en zoon een paar tanden uit. Ik zal nooit een zwakke weggebruiker omver rijden, omdat ik toch maar in mijn recht ben. Zwakke weggebruikers genieten nu eenmaal van een zeer voordelig vergoedingssysteem waarbij ze zelf vergoed worden wanneer ze zelf een zware fout begaan. Onder zware fout mag je rekenen: voorrangsnegatie, rood licht negeren, oversteken zonder kijken, geen gordeldracht, etc. Bezint eer ge begint!
zwakke weggebruikers... grote fout => geen gordeldracht? welke gordel dient een zwakke weggebruiker te gebruiken? just wondering :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtenzwakke weggebruikers... grote fout => geen gordeldracht? welke gordel dient een zwakke weggebruiker te gebruiken? just wondering :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtenzwakke weggebruikers... grote fout => geen gordeldracht? welke gordel dient een zwakke weggebruiker te gebruiken? just wondering :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenDe kuisheidsgordel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenDaar staan zware straffen op, op het dragen ervan
Sent from my iPhone using Tapatalk 2BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenSeg an u avatar te zien ebde uwe auto al, en ge zijt nog nie langs geweest ?!
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenGisteren zo een strontwijf mee hare bmw 1 achter mij. Op de snelweg zijn 2 vrachtwagens aan het voorbij steken waar dit perfect toegelaten is. Deze vrachtwagens zijn begrensd dus kunnen niet sneller dan 90km/h. Logisch dat dat dan niet zo vlot gaat als bij een personen wagen. Ik sluit dus mooi mee aan achter de voorbijstekende vrachtwagen. Maar madam achter mij denkt dat het sneller ga gaan door continu mee haar phare te liggen knipperen en héél den tijd links rechts liggen te sturen. Héééééééél irritant die pharen in u binnespiegel. Eens de vrachtwagens dan voorbijgestoken zijn kan ze het niet laten om claxoneerend voor bij die vrachtwagens te rijden.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Ik kan me maar niet van de indruk ontdoen dat er de laatste tijd erg veel agressie is op de weg. Daarnet nog een klakske in een rotte ibiza die mij coupeert door mijn voorrang van rechts af te nemen aan een Y-splitsing en daarna vol op zijn rem stampt omdat ik te dicht reed. Wat had hij verwacht? Zijn lief of zus zat er nog naast. Vraag me dan af wat die denken op dat moment. Zouden ze trots zijn op de mannelijkheid van de chauffeur waar ze bij zitten? Ik had zelfs de kans nog niet gekregen om te vertragen nadat hij plots op 2 meter voor mij mijn voorrang afnam. En vandaag 2 faren gehad omdat ik legaal inhaalde. 't Is de warmte zeker?Last edited by |) ][ |V| ][; 28/07/2013, 20:05.
Comment
-
Daarjust ene dat het nodig vond om bij het inhalen niet te kijken of er tegenliggers waren. Was een stuk of 7in ene keer aan het inhalen maar had blijkbaar niet gezien dat ik van de andere kant afkwam. Eikel had dan nog het lef om te claxoneren en teken te doen dat ik Ne zot ben. Hij heeft nog chanse dat ik mij langst de kant hebt gesmeten.
Sent from my RM-846_eu_belgium_380 using Board Express2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenGisteren zo een strontwijf mee hare bmw 1 achter mij. Op de snelweg zijn 2 vrachtwagens aan het voorbij steken waar dit perfect toegelaten is. Deze vrachtwagens zijn begrensd dus kunnen niet sneller dan 90km/h. Logisch dat dat dan niet zo vlot gaat als bij een personen wagen. Ik sluit dus mooi mee aan achter de voorbijstekende vrachtwagen. Maar madam achter mij denkt dat het sneller ga gaan door continu mee haar phare te liggen knipperen en héél den tijd links rechts liggen te sturen. Héééééééél irritant die pharen in u binnespiegel. Eens de vrachtwagens dan voorbijgestoken zijn kan ze het niet laten om claxoneerend voor bij die vrachtwagens te rijden.
Is niet op u bedoelt eh Bjorn, 't is echter te gek voor woorden waarom de ene vrachtwagenbestuurder den andere inhaalt aan het kleinste verschil. Reken maar eens uit hoe lang ze dan moeten rijden om een paar minuten rapper op hun bestemming te geraken. Heb het al eens meegemaakt dat het inhaalmanoeuvre mislukte, eens de lichte helling voorbij, ze allebei dezelfde snelheid reden. En maar ongegeneerd de rest van het verkeer ophouden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenDaarjust ene dat het nodig vond om bij het inhalen niet te kijken of er tegenliggers waren. Was een stuk of 7in ene keer aan het inhalen maar had blijkbaar niet gezien dat ik van de andere kant afkwam. Eikel had dan nog het lef om te claxoneren en teken te doen dat ik Ne zot ben. Hij heeft nog chanse dat ik mij langst de kant hebt gesmeten.
Sent from my RM-846_eu_belgium_380 using Board Expressden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Bwa mijn poloke is maar 3 jaar oud chanse voor hem, of ik had hem achtervolgd als ik met de golf was! Haha xD Porsche 966 vs Golf II 1.3 platte naft!
Sent from my RM-846_eu_belgium_380 using Board Express2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Net terug van Geneve...
Franse automanieren (hebben ze niet)
-Heel de tijd met de pinker aanrijden als je zelf iemand inhaalt
-Bij zware regen net voor uwen neus couperen dan zie niks meer ±zelfde van een vrachtwagen
-Hollanders aan 140 met de caravan (type audi Q7 / cayenne) hebben die dan geen geld genoeg voor de vlieger en een hotel??
+Geen vrachtwagens in het weekend want hier in Be staat er niet veel water op de banen maar in Fr 400km aan een stuk in de stortregen gereden pechtstrook onder water ik kan me niet voorstellen dat er geen ongevallen gebeuren mochten er veel vrachtwagens rijden!
Comment
Comment