Tja....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk BerichtenEn in Frankrijk nog even een camionette uit zijn tent gelokt die reed met een grote aanhangwagen aan 150 dus maar ervoor rijden aan 110 en als die begint te duwen even doortrekken naar 170
Ge weet toch dat die in Frankrijk gewoon 130 mogen en niet 90 zoals hier he?
En je reden ervoor: na 400km verveelde ik me. :')
Dan zijt ge niet geschikt om zo ver te rijden imo.
Comment
-
HIER lees je wat!...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
En je reden ervoor: na 400km verveelde ik me. :')
Dan zijt ge niet geschikt om zo ver te rijden imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk BerichtenDan mag 50% dat doen om de een of andere reden.
Waar ik me vannacht op de snelweg weer aan ergerde en hier nog niet veel (of nooit ) is vermeld: auto's met maar 1 werkend dimlicht vanvoor of maar 1 achterlicht.. Ik begrijp niet hoe je dat niet opmerkt bij de voorste lichtenVoor mijn part mogen ze daar ook wat meer op controleren..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charles.V Bekijk BerichtenIk wil niets liever
Waar ik me vannacht op de snelweg weer aan ergerde en hier nog niet veel (of nooit ) is vermeld: auto's met maar 1 werkend dimlicht vanvoor of maar 1 achterlicht.. Ik begrijp niet hoe je dat niet opmerkt bij de voorste lichtenVoor mijn part mogen ze daar ook wat meer op controleren..
zeker in het stad heb je niet meer licht nodig (maar is hset wel irritant voor anderen... maar trekken anderen zich niks van aan).
Comment
-
Ik moet zeggen dat ik bij mijn vorige auto, een Espace4, het niet onmiddellijk zag wanneer er vooraan een lampje stuk was. Maar die gaf eigenlijk weinig lichtopbrengst, op de grond kon je dit bijna niet zien met de straatverlichting. Heb nu xenon en dat zou ik wel direct zien mocht er een lampje stuk zijn. Over ergeren gesproken. wat me ook meer en meer opvalt is dat de tweedebaanvaksrijders ook geen constante snelheid houden. Je rijdt 140 op de derde band, plots gaat er op het tweede vak iemand naar rechts en de wagen naast jou begint dan maar te versnellen. En blijft dan naast je hangen. Moet je zelf even doortrekken tot 160 om ervoor te geraken zodat je zelf weer rechts kan. En dan blijven ze het middenvak houden zolang ze 140 kunnen tot er weer ene voor hun komt... en dan vertragen ze weer. Maar naar de derde band en hun snelheid houden. Nee hoor, die middenband is de band die ze moeten hebben. Al is het varierend tussen de 100 en 140 per uur... En als laatste, tegenwoordig zijn er heel veel 70-banen hier in de buurt. Weet je dat ik al blij ben als er dan eens 65-70 gereden wordt. Blijkbaar interpreteren ze het heel goed, namelijk als maximumsnelheid. Dus trager mag. Wettelijk hebben ze gelijk, maar oh zo irritant om 50 te rijden tegenwoordig...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenEn als laatste, tegenwoordig zijn er heel veel 70-banen hier in de buurt. Weet je dat ik al blij ben als er dan eens 65-70 gereden wordt. Blijkbaar interpreteren ze het heel goed, namelijk als maximumsnelheid. Dus trager mag. Wettelijk hebben ze gelijk, maar oh zo irritant om 50 te rijden tegenwoordig...Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenDan heb je zo veel van die mannen die overal 60 rijden. 60 in zone 90 / 70 / 50 / 30... .
50/70/50/70/90/70/50... en daartussen nog een paar flitspalen en spontaan opduikende verkeersdrempels.
Heb dat nu al een aantal keren opgemerkt op de wegen rond Tremelo, Keerbergen, Putte, Lier... en vooral 's nachts erg moeilijk.
Het zal beteren eens je de baan kent, maar ongetwijfeld reed er iemand achter mij die hetzelfde dacht als jullie, soms niet te vermijden jongens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenDan heb je zo veel van die mannen die overal 60 rijden. 60 in zone 90 / 70 / 50 / 30... .
- een zwaan
- een mooie blauwe Nissan GT-R
- een VW combi met stomme blauwe lichten aan
vind ik echt beu voor die sportieve rijder, wens hem veel geluk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwrs op hun kilometrik
die mochten vroeger maar 80
Comment
-
De werken op de Naamsesteenweg (N80) in Sint-Truiden.
Elke regel die d'r is lappen ze daar aan hun laars!
* Verboden voor traktoren, ze rijden er toch gewoon door
* Verboden voor fietsers, Rijden er ook gewoon door
* Verboden om in te halen, lappen ze ook aan hun laars
* Max snelheid 50 km/h, vinden ze te weinig
* Enkel toegelaten in de richting van Gingelom te rijden, andere richting is via omleiding, maar ze vlammen gewoon door tegen de richtingOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BobV Bekijk BerichtenHollanders en het gebruik (of misbruik, of het totale gebrek aan-) van hun pinkers!
Comment
Comment