Oorspronkelijk geplaatst door kefkie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichtendie gast was gewoon zijn haar aan het kammen in de spiegeling van je kofferdeksel
Comment
-
Gisterenavond als passagier in een oldtimer van een niet nader genoemd lid rijdt er een auto in ons gat en wil wegrijden. We blokkeren hem en vragen wat zijn probleem is. Uitleg: "Ahja, jullie rijden daar 50 in de bebouwde kom en erna begin je plots op te trekken, wa zijn da nu voor dingen?"
Grappige was, aan de oldtimer niks te zien en die vreemddenkende medemens had wel schade.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door éSe Bekijk BerichtenNee, het lag niet aan de auto naast hem...
De Renault kon amper wegrijden achteraf :/
Je ziet een groen lichtje pinken, en denkt 'Jeps, een plaatsje vrij', staat er dan een asociale nitwit over twee vakken geparkeerd. Nu, je betaalt daar in feite ook genoeg om twee vakken in beslag te nemen (12 euro, voor een goeie vier uur, slik)2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Ik bol een weekje met een Opel Cascada met Adaptive Forward Lightning en xenonverlichting rond. Blijkbaar schijnen die vrij hoog, want ik krijg van overal mensen die hun mistlichten aanzetten, vier pinkers of zelfs flikkeren met hun lichten. Die laatste had zelf geen achterverlichting, merkte ik toen hij gekruist was... Of hoe de splinter in een ander zijn oog de balk in je eigen oog kan verbergen.
De hoogte kan ik zelf niet aanpassen en blijkbaar is het gewoon dat ze zo hoog schijnen, ze zouden niet verblinden (al is dat moeilijk te testen, natuurlijk)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIdd mistlicht.
En al die auto's kwamen van waar wij staan. De lichten zijn zo goed geregeld dat als er wat file is, de meeste daar verder voor het rood staan.
Maar degene die van rechts dan komen, kunnen niet meer door dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDat ligt dan wel aan die debielen op het kruispunt. Als je ziet dat je het kruispunt gaat vastzetten als je doorrijdt, dan moet je dat niet doen hé. Maar neen, nog vlug door her groen (of oranje) om dan heel de nest te blokkeren.
Die kunnen het huidige verkeer niet aan.
Op zo een plaatsen moeten ze gewoon conflictvrije lichten plaatsen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenOuderwetse verkeerslichten of niet, als je als chauffeur wat inzicht hebt sta je daar niet in het midden van dat kruispunt stil.
perfect voor een vlotte doorstroming
in NL reageren verkeerslichten veel beter, vlugger !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenin nl zijn verkeerslichten vooral veel veliger, vlugger zou ik het niet noemen omdat afslaand verkeer nooit tegelijk met de fietsers/voetgangers groen heeft...en dat heeft zijn tijd nodig
Comment
Comment