Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het is Infrax die dit moet doen, en die mannen weten wel degelijk dat er een nieuwe paal moet komen.
    Ze weten het zelfs al van de dag van het ongeval zelf en ze zijn meer dan 1 later komen kijken en toen hebben ze da lamp (die van de paal was af gevlogen) meegenomen en nog enkele dagen later is er terug iemand langs geweest, hij heeft een tekening gemaakt van hoe de paal staat en heeft er ook foto's van gemaakt.
    Voor hij vertrok heeft hij op de paal een sticker geplakt met de tekst "dossier in behandeling" en het telefoonnummer van Infrax.
    Sindsdien hebben we ze niet meer gezien of gehoord, wanneer je belt weten ze van niks en zeggen ze dat je maar moet mailen en wanneer je mailt krijg je geen antwoord.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Infrax is gewoon een bende idioten (no offense voor moesten er hier werken).
      Toen ik nog bij Telenet werkte hadden wij er niets anders dan miserie mee. En deze keer lag het niet aan Telenet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
        Infrax is gewoon een bende idioten (no offense voor moesten er hier werken).
        Toen ik nog bij Telenet werkte hadden wij er niets anders dan miserie mee. En deze keer lag het niet aan Telenet.
        Telenet sucks,tracht daar maar iemand te bereiken via die g*dverd*mm*sse kl**e callcenters

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
          Telenet sucks,tracht daar maar iemand te bereiken via die g*dverd*mm*sse kl**e callcenters
          Idem Belgacom, mijn collega heeft gisteren bijna 25min Wim Mertens zijn Struggle for pleasure tot vervelens toe mogen horen voor hij iemand aan de lijn kreeg...

Comment

Wel heel raar, want de gemiddelde wachttijd zit al vrij lange tijd onder 1:20 min
            Tenzij het op die paar weken verandert is vanaf ik er vertrokken ben?
            Misschien op een druk moment gebeld?
            En is je probleem deftig opgelost geweest?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
              Idem Belgacom, mijn collega heeft gisteren bijna 25min Wim Mertens zijn Struggle for pleasure tot vervelens toe mogen horen voor hij iemand aan de lijn kreeg...
              Jep, het is nu niet omdat ik bij Telenet gewerkt heb, maar Belgacom vind ik echt schandalig. Heb een paar keer moeten bellen voor m'n schoonouders, en die wilden gewoon niet helpen. Echt gewoon dwars liggen.
              En toen is die boel buitengevlogen en Telenet in de plaats gekomen
              Aléja, bij Telenet hebt ge ook kastaars, maar als ge klanten zo behandeld bij Telenet zoals die van Belgacom deden, moogt ge uw boeltje pakken.

Comment

En is je probleem deftig opgelost geweest?
                Dat wel,maar ik krijg het op mijn heupen als na enige tijd zo'n Hollandse trien me te woord staat die van toeten nog blazen weet...kijk op de site Mr,IK KAN NIET OP DE SITE WANT MIJN MODEM WERKT NIET KUTWOUT?om dan eindelijk verbonden te worden met iemand met wel kennis van zaken..

Comment

Dat wel,maar ik krijg het op mijn heupen als na enige tijd zo'n Hollandse trien me te woord staat die van toeten nog blazen weet...kijk op de site Mr,IK KAN NIET OP DE SITE WANT MIJN MODEM WERKT NIET KUTWOUT?om dan eindelijk verbonden te worden met iemand met wel kennis van zaken..
                  Hahaha, ja van dat callcenter met de hollanders kregen we inderdaad wel wat klachten
                  Ik snap nog altijd niet waarom Telenet geen ander callcenter heeft ingehuurd, maar goed...
                  Je moet gewoon de juiste persoon te pakken krijgen, liefst iemand van Mechelen of Sint-Truiden, zijn callcenters van Telenet zelf

Comment

Je moet gewoon de juiste persoon te pakken krijgen, liefst iemand van Mechelen of Sint-Truiden, zijn callcenters van Telenet zelf
                    Jah,Beemer m3,denk niet dat we dat in de hand hebben of weet jij een achterpoortje??

Comment

Jah,Beemer m3,denk niet dat we dat in de hand hebben of weet jij een achterpoortje??
                      Nee heb je inderdaad niet in de hand
                      Achterpoortje is er niet voor, de calls worden doorgestuurd naar gelang de call load van elk center
                      Alleszins hebben de centers van Telenet zelf wel de prioriteit om calls te nemen, aangezien die een betere opleiding krijgen. Hoewel die opleidingen tegenwoordig precies niet echt strikt meer zijn als ik zie welk volk ze hebben aangenomen bij de laatste 'levering'.

Comment

Ik vind het telenetcallcenter net een van de betere.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                          idd,

in leuven zijn de bushaltes rechts tussen geparkeerde autos, dan heb je een fietspad en dan heb je de weg.
                          vorige week reed ik met de fiets en stond er een accordeon bus aan zijn halte, ZONDER pinker.
                          moment dat ik 2meter ofzo achter hem zat heb ik 1maal zijn pinker zien aangaan, en het voorste gedeelte was al over het fietspad. ik vol in de remmen en moeten uitwijken, een terreinvoertuig heeft ook moeten uitwijken op tegenliggervak en maar claxoneren op diene bus. bus reed gewoon verder.

die mannen denken echt dat ze alles mogen. had ik 2meter verder geweest, zat ik tussen bus en diene witte auto. en dan zou ik de bus al aan het inhalen zijn nog voor zijn pinker opstond. maar bewijs zoiets maar eens hé. t was overdag, aan het regenen en ik reed met fietsverlichting AAN, net voor deze redenen.

heb vroeger eens ambras gehad met nen bus dus zijn halte verliet op een 70km/h steenweg buiten bebouwde kom, stond op paar cm van zijn zijflank en k stapte uit. diene van zijn oren maken dat nen bus 'altijd' voorrang heeft en da ik moest stoppen (natuurwetten bepalen nogthans dat ik niet van 70 naar 0 kan op 5meter afstand. toen ik aanhaalde dat dit ENKEL in bebouwde kom geld wuifde die dat weg en reed gewoon weg. volgende keer.... niet remmen en vol in de flank gaan en zorgen dat je dashcam hebt.

moeten die mannen niet x aantal seconden al de pinker aanhebben voor ze zomaar op straat rijden???
                          ik ben dit ooit ook tegengekomen, achteraan aangereden door bus aan een "rood-licht" en begon nog van zijn "kl*ten" te maken, dispatch gebeld, ...
                          maar volgende keer vraag ik zeker politie, omdat ze een eigen "verzekeringsinstelling" ongevalsaangifte, hebben ... en je hebt weinig verhaal tegen.
                          op bepaald moment kreeg ik gewoon een factuur in de bus, ongeveer 500€ op een kras uit (massief stalen) bumper te halen, naar mijn verzekering doorgestuurd, zij hadden al meer problemen gehad met hen en paar weken later had IK geld op mijn rekening, voor bart in mijn achterbumper ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                            Al een hollandse irritante trien aan de lijn gehad?dan weet je wel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                              ik ben dit ooit ook tegengekomen, achteraan aangereden door bus aan een "rood-licht" en begon nog van zijn "kl*ten" te maken, dispatch gebeld, ...
                              maar volgende keer vraag ik zeker politie, omdat ze een eigen "verzekeringsinstelling" ongevalsaangifte, hebben ... en je hebt weinig verhaal tegen.
                              op bepaald moment kreeg ik gewoon een factuur in de bus, ongeveer 500€ op een kras uit (massief stalen) bumper te halen, naar mijn verzekering doorgestuurd, zij hadden al meer problemen gehad met hen en paar weken later had IK geld op mijn rekening, voor bart in mijn achterbumper ;-)
                              en ik ben beroepsmilitair, die verzekeringsfirma is ... FOD (federale overheid). zijn dus ook hun eigen verzekering enzo en ik hoef niks in te vullen. heb paar maand geleden ook al een ongeluk gehad, fiets tegen fiets.
                              die andere kerel moest heel dat blad invullen en bij mij stond er FOD defensie. en thats it

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                Hier ook, wel ingeschreven op het "business helpdesk".
                                Veel problemen wel met het grensoverschreidend bellen. Van net over de grens in Zandvliet tot in Vlissingen geen signaal hebben. Idem dito tussen Hulst en Terneuzen.
                                Via het callcenter doorgestuurd geweest naar de technische dienst. Ze herkennen het probleem maar kunnen er weinig aan doen. De brave man stelde zelfs een suggestie voor: haal desnoods je mobile uit je abbo. Hang echter nog 19 maanden vast via de aankoop van de iPhone.
                                10 jaar bij Mobistar gezeten en nooit wat gemerkt van het zwak grenssignaal. Mijn vrouw dacht eerst dat het aan haar 79 € tellende Nokia lag. 😄

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                  Hier ook, wel ingeschreven op het "business helpdesk".
                                  Veel problemen wel met het grensoverschreidend bellen. Van net over de grens in Zandvliet tot in Vlissingen geen signaal hebben. Idem dito tussen Hulst en Terneuzen.
                                  Via het callcenter doorgestuurd geweest naar de technische dienst. Ze herkennen het probleem maar kunnen er weinig aan doen. De brave man stelde zelfs een suggestie voor: haal desnoods je mobile uit je abbo. Hang echter nog 19 maanden vast via de aankoop van de iPhone.
                                  10 jaar bij Mobistar gezeten en nooit wat gemerkt van het zwak grenssignaal. Mijn vrouw dacht eerst dat het aan haar 79 € tellende Nokia lag. 

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
                                  Jep, je moet echt geen mobile nemen bij Telenet. Is echt om te bleiten. Ik heb zelf nog bij TBO Mobile Services en Access gewerkt, en ik had daar toegang tot het volledige dekkingsplan van Mobistar, is echt niet zo goed.
                                  Het probleem is dat we er recent (paar maand geleden) zijn achter gekomen dat Mobistar zijn eigen klanten prioriteit geeft op het netwerk. Zelfs downloadsnelheden worden serieus dicht geknepen.
                                  Da's één van de grote redenen waarom je slechter bereik hebt dan bv iemand bij Mobistar zelf.

Comment

Jep, je moet echt geen mobile nemen bij Telenet. Is echt om te bleiten. Ik heb zelf nog bij TBO Mobile Services en Access gewerkt, en ik had daar toegang tot het volledige dekkingsplan van Mobistar, is echt niet zo goed.
                                    Het probleem is dat we er recent (paar maand geleden) zijn achter gekomen dat Mobistar zijn eigen klanten prioriteit geeft op het netwerk. Zelfs downloadsnelheden worden serieus dicht geknepen.
                                    Da's één van de grote redenen waarom je slechter bereik hebt dan bv iemand bij Mobistar zelf.
                                    Ach zo, een schande is het. Had ook al een donker blauw vermoeden dat het mobiele internet aan de trage kant was. Als ik dit vergelijk met connectie in Nederland. Toch eens zien hoe ik van het mobile abbo onderuit geraak. Waarschijnlijk zal het wel kunnen als ik eerst de "restwaarde" van de iPhone even betaal, daarna zouden ze me toch "vrij" moeten kunnen laten gaan. Als het kan, denk ik erover om toch maar terug bij Mobistar te gaan. Feitelijk altijd goed geweest daar. Het betere aanbod van de iPhone 5 heeft me in mei laten doen overstappen.
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                      Ach zo, een schande is het. Had ook al een donker blauw vermoeden dat het mobiele internet aan de trage kant was. Als ik dit vergelijk met connectie in Nederland. Toch eens zien hoe ik van het mobile abbo onderuit geraak. Waarschijnlijk zal het wel kunnen als ik eerst de "restwaarde" van de iPhone even betaal, daarna zouden ze me toch "vrij" moeten kunnen laten gaan. Als het kan, denk ik erover om toch maar terug bij Mobistar te gaan. Feitelijk altijd goed geweest daar. Het betere aanbod van de iPhone 5 heeft me in mei laten doen overstappen.
                                      Jep is inderdaad gewoon restwaarde van de iPhone betalen. Ik zou het je alleszins aanraden om het op die manier te doen. Eigenlijk heeft Proximus veruit het beste netwerk, maar jij zal zelf het beste weten welk tarief bij welke provider je het beste past

Comment

• Ik heb anders nog geen problemen gehad met mijn verbinding.
                                        Heb zelfs het snelste internet vergeleken met mijn collega's.
                                        Beemer, ik heb het gene jij zegt eens voor gelegd aan een vriend die ook in de branche zit en hij zegt.....zever...allemaal gezever.

We moeten een derde vinden.
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• telenet zit idd op B-masten van Mobistar.

Heb dat al meer gehoord van mensen die bij telenet werken.

In ieder geval ik heb een paar maand kingkong gehad en dat was miserie. Nu terug Proximus en alles gaat veel beter.
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X