Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
    Ik heb anders nog geen problemen gehad met mijn verbinding.
    Heb zelfs het snelste internet vergeleken met mijn collega's.
    Beemer, ik heb het gene jij zegt eens voor gelegd aan een vriend die ook in de branche zit en hij zegt.....zever...allemaal gezever.

We moeten een derde vinden.
    Zever? Dacht het niet.
    Ik was ook eerst in de veronderstelling dat het aan de iPhone5 lag dat er zo moeilijk connectie kon gemaakt worden bij grensoverschrijding. Niet dus want de Nokia heeft het ook, dus moet het probleem ergens anders liggen.
    toen ik er de eerste keer voor belde kwam de vriendelijke dame af met het voorstel om hem eerst manueel te laten zoeken. Indien dit ook nog te lang duurde even je GSM op & af zettten. Ja hallo, ik zie me daar al aan parking 't Scheldt telkens een 5 à 10 minuten staan klooien om weer verbinding te krijgen met een buitenlands operator.

De technische dienst van Telenet geeft het zelfs toe. Waarom dan nog in twijfels trekken?

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    telenet zit idd op B-masten van Mobistar.

Heb dat al meer gehoord van mensen die bij telenet werken.

In ieder geval ik heb een paar maand kingkong gehad en dat was miserie. Nu terug Proximus en alles gaat veel beter.
    Vreemd genoeg, als we 's avonds/'s nachts daar terug de grens overkomen werkt het bijna altijd onmiddellijk. Dat is een groot verschil met gewoon in de dag want dan heb ik maar eerst terug signaal als we tussen het sportpaleis en afrit Borgerhout zitten. Normaal vind ik dat toch allemaal niet.

Hier ook iKing. Ga eens kijken bij de concurrentie wat er kan.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Ik heb anders nog geen problemen gehad met mijn verbinding.
      Heb zelfs het snelste internet vergeleken met mijn collega's.
      Beemer, ik heb het gene jij zegt eens voor gelegd aan een vriend die ook in de branche zit en hij zegt.....zever...allemaal gezever.

We moeten een derde vinden.
      Mij moet je niet geloven hoor, maar ik zat bij dé bron van alle kaarten voor het bereik en de dekking te bekijken, het was m'n werk gewoon

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      telenet zit idd op B-masten van Mobistar.

Heb dat al meer gehoord van mensen die bij telenet werken.

In ieder geval ik heb een paar maand kingkong gehad en dat was miserie. Nu terug Proximus en alles gaat veel beter.
      Is inderdaad gewoon een feit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
        Mij moet je niet geloven hoor, maar ik zat bij dé bron van alle kaarten voor het bereik en de dekking te bekijken, het was m'n werk gewoon
        Dat ze de masten van mobistar gebruiken weet iedereen.
        Met gezever heeft hij over het feit dat mobistar klanten een beter bereik hebben dan telenet klanten.
        En de persoon die ik ken is diegene die de masten en grote cabines afstelt en hersteld.

Voor de zomer hadden we bij ons nergens 3G ontvangst.
        Kan niet zegt de verantwoordelijke van de netwerken (niet van een callcenter), volledig België is gedekt.
        Ze gingen het nakijken.
        2 dagen later was alles in orde.
        Blijkbaar was er iets in panne gevallen.
        Maar als niemand iets onderneemt en er gewoon van uitgaat dat het normaal is dat het niet werkt....ja, tegen dat ze het dan zelf door hebben zijn we maanden verder en heb je een pak slechte reclame.

Als er een probleem is bel ik meteen naar mijn vriend en die weet me veel sneller te vertellen wat er aan de hand is dan een callcenter of die onnozele computer die ze gebruiken.
        En ik ben alles behalve een fan van telenet (al helemaal niet van Mobistar en Base), maar als er iets goed is moet ik het ook zeggen.
        Nog vergeten zeggen dat mijn andere Iphone via Proximus werkt, waar ik al sinds 1996 bij ben.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• 1266953_10151794045670777_1098959948_o.jpg

Niet 1, maar 10 ergernissen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
            [ATTACH=CONFIG]99530[/ATTACH]

Niet 1, maar 10 ergernissen!
            Rare plek om piercings te zetten maar bon.

what happened?

Comment

Dat ze de masten van mobistar gebruiken weet iedereen.
              Met gezever heeft hij over het feit dat mobistar klanten een beter bereik hebben dan telenet klanten.
              En de persoon die ik ken is diegene die de masten en grote cabines afstelt en hersteld.

Voor de zomer hadden we bij ons nergens 3G ontvangst.
              Kan niet zegt de verantwoordelijke van de netwerken (niet van een callcenter), volledig België is gedekt.
              Ze gingen het nakijken.
              2 dagen later was alles in orde.
              Blijkbaar was er iets in panne gevallen.
              Maar als niemand iets onderneemt en er gewoon van uitgaat dat het normaal is dat het niet werkt....ja, tegen dat ze het dan zelf door hebben zijn we maanden verder en heb je een pak slechte reclame.

Als er een probleem is bel ik meteen naar mijn vriend en die weet me veel sneller te vertellen wat er aan de hand is dan een callcenter of die onnozele computer die ze gebruiken.
              En ik ben alles behalve een fan van telenet (al helemaal niet van Mobistar en Base), maar als er iets goed is moet ik het ook zeggen.
              Nog vergeten zeggen dat mijn andere Iphone via Proximus werkt, waar ik al sinds 1996 bij ben.
              No offense, maar 't is daarmee dat we een dossier zijn begonnen tegen Mobistar, omdat we erachter zijn gekomen dat alles wordt afgeknepen zeker
              En volledig België met 3G gedekt?! Ik stap direct over dan!
              Maar ik ga er niet verder over discussiëren, de klanten zelf zullen hun ervaringen wel vertellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                Rare plek om piercings te zetten maar bon.

what happened?
                Moesten het dan nog schoontjes zijn, maar neen!
                Engels Rugby

Comment

No offense, maar 't is daarmee dat we een dossier zijn begonnen tegen Mobistar, omdat we erachter zijn gekomen dat alles wordt afgeknepen zeker
                  En volledig België met 3G gedekt?! Ik stap direct over dan!
                  Maar ik ga er niet verder over discussiëren, de klanten zelf zullen hun ervaringen wel vertellen
                  Ik wil er ook niet over discussiëren.
                  Ben van heel wat dingen niet tevreden van telenet (als ik het hier ga neerschrijven zijn we 2 blz. verder) maar wat betreft mobile ontvangst heb ik nog nergens problemen gehad en dat wilde ik juist even meegeven.
                  Ik schrijf trouwens telenet bewust zonder hoofdletter omdat ze er geen verdienen.
                  den borre

Int3x0r

Comment

• Gisteren mij zwaar geërgerd aan een camionet wiens remlichten nie gingen, ik was echt serieus ambetant. Aan het rood licht sta ik naast hem en doe ik teken van doet u ruit naar beneden en ik zeg em, ja u remlichten gaan niet! En hij zo huh? Tis een nieuwe auto, ik kom letterlijk juist van de garage, allebei dan langs de kant gestopt voor te zien en gingen dus effectief niet. Ik doe zijn achterklep open en de lichten waren gewoonweg niet aangesloten.
                    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                      Gisteren mij zwaar geërgerd aan een camionet wiens remlichten nie gingen, ik was echt serieus ambetant. Aan het rood licht sta ik naast hem en doe ik teken van doet u ruit naar beneden en ik zeg em, ja u remlichten gaan niet! En hij zo huh? Tis een nieuwe auto, ik kom letterlijk juist van de garage, allebei dan langs de kant gestopt voor te zien en gingen dus effectief niet. Ik doe zijn achterklep open en de lichten waren gewoonweg niet aangesloten.

sympathiek dat je hem hielp en tof dat het niet uitmondde in verbale agressie ofzo.
                      in brussel zou doe ik het ook soms, hen tonen op gebreken ofzo, maar meestal moet je u daarna wegsnellen :-) (lukt wel met moto haha)

Comment

• Vandaag gaan tanken bij een tankstation waar ik normaal nooit kom. Maarja, nood breekt wet zeker?
                        Zet mij naast de pomp (1 vd , terwijl ik behoorlijk wat aandacht kreeg. Waarom ze keken verstond ik niet, vervolgens loop ik naar de bancontact om te kunnen tanken.
                        Wil ik net gaan tanken, zie ik een ticketje dat de pomp enkel voor vrachtwagens is.
                        Geen enkele persoon die er mij op attent maakt, neen. Maar wel ongelooflijk dom zitten gapen, bende idioten!

Ne normale mens zou toch gewoon zeggen dat ik verkeerd stond, voor hetzelfde geld had ik daar een straal diesel over me heen gehad!

Comment

• Tegenwoordig is het echt gewoon ikke ikke ikke en de rest kan stikken.
                          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Ik wil er ook niet over discussiëren.
                            Ben van heel wat dingen niet tevreden van telenet (als ik het hier ga neerschrijven zijn we 2 blz. verder) maar wat betreft mobile ontvangst heb ik nog nergens problemen gehad en dat wilde ik juist even meegeven.
                            Ik schrijf trouwens telenet bewust zonder hoofdletter omdat ze er geen verdienen.
                            Haha, gij zijt een omgekeerde gij, meeste zijn van alle 'vaste' diensten content, en niet het mobiele
                            Ben wel benieuwd welke problemen je had, je mag het altijd even kort samenvatten?
                            En Telenet is zeker niet heilig voor mij hoor omdat ik er gewerkt heb, laten we dat toch even duidelijk maken
                            Wat ze daar soms uitstaken...

Comment

• Ik ken er genoeg die hun auto volgoeien aan een pomp voor vrachtwagens of gewoon op de "knop drukken voor vrachtwagens (kan bij sommige pompen ook), gaat gewoon veel sneller.
                              Maar nog nooit problemen gezien.
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Haha, gij zijt een omgekeerde gij, meeste zijn van alle 'vaste' diensten content, en niet het mobiele
                                Ben wel benieuwd welke problemen je had, je mag het altijd even kort samenvatten?
                                En Telenet is zeker niet heilig voor mij hoor omdat ik er gewerkt heb, laten we dat toch even duidelijk maken
                                Als ik u zie staan aan den Total zal ik eens stoppen.

Ah neen, het is Namaz zeker die alle Total stations weet zijn?
                                't is omdat ge alle 2 van Zele zijt hé.
                                Last edited by Gixxer; 28/09/2013, 18:09. Reden: foutje
                                den borre

Int3x0r

Comment

ook mijn mening, internet, TV en vaste lijn werken goed
                                  GSM via mob (en ook mob zelf) is triestig ivm Prox !!! zeker voor 3G

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                    Ik ken er genoeg die hun auto volgoeien aan een pomp voor vrachtwagens of gewoon op de "knop drukken voor vrachtwagens (kan bij sommige pompen ook), gaat gewoon veel sneller.
                                    Maar nog nooit problemen gezien.
                                    Normaal gaat hij gewoon afslaan bij de meeste wagens, maar er uit spuiten gaat het niet doen in elk geval.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                      Nu terug Proximus en alles gaat veel beter.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                      ook mijn mening, internet, TV en vaste lijn werken goed
                                      GSM via mob (en ook mob zelf) is triestig ivm Prox !!! zeker voor 3G
                                      Proximus heeft dan misschien/waarschijnlijk wel het beste mobile netwerk maar hun gsm-abbo is vrij bedroevend. 120 min + 500MB en het onbeperkt sms-en (wat we niet nodig hebben want sturen er maar gemiddeld 50/maand).
                                      Denk dan ook dat de sterke bij telenet iKing vooral ligt bij de 30 min+ (150min.), de 1GB en niet vergeten de gratis hotspots.
                                      De ideale provider hebben we toch nog niet gevonden!
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Als ik u zie staan aan den Total zal ik eens stoppen.

Ah neen, het is Namaz zeker die alle Total stations weet zijn?
                                        't is omdat ge alle 2 van Zele zijt hé.
                                        Ja is Namaz, ik tank bij Shell

Comment

• gratis Telenet hotspots kan je toch ook bereiken als je Prox gebruikt?
                                          dit heeft niets met je GSM abo te maken, die verbinding is via WIFI !

smart+ 65 = 5GB inbegrepen !!! nog niet voldoende ?

Comment

Working...
                                          X